Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Koop jij je tracks
Ja, duh 7%  7%  [ 3 ]
Ja, alleen als het een bijzondere is 38%  38%  [ 16 ]
Nee, ik download 48%  48%  [ 20 ]
Nee, ik luister geen muziek 0%  0%  [ 0 ]
Kopen wat is dat? 7%  7%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 42
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

a, alleen als het een bijzondere is
festivals zijn al duur genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
met kopen dragen we helaas niet bij aan de artiest/producer, maar aan Buma/Stemra die (rij met vloekwoorden) stichting die alles in de zak steekt.

Onzin, de helft gaat naar de producer(dit verschilt natuurlijk per label, maar 50% is wel een vrij normale deal) dus je support er wel degelijk mee.

Daarnaast krijgt ook het label een deel en die heeft dat ook gewoon nodig om bijvoorbeeld de jaarlijkse bijdrage aan de kvk ofzo te betalen.

Eerlijk is eerlijk ik download ook wel muziek, maar ik koop ook wel eens wat. Ik koop alleen tracks die écht de potentie hebben om een uur op repeat te staan bij wijze van spreken(bijvoorbeeld Kamui - Electro Slut) of als ik online een album zie die ik wel wil(bijvoorbeeld Kiddfectious 3rd Anniversary album: 60 tracks(meesten full length ook nog) voor maar 9 euro?! En dan zat er nog eens superdik spul tussen, BRK3 - C4UT10N, Alex Kidd - Stalker, etc.)

Af en toe eens 20 euro spenderen aan wat muziek kan geen kwaad toch. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je gear hebt en af en toe op een feestje draait vind ik dat je die nummers legaal moet hebben. Verder koop ik 95% van het fusionlabel, vooral de laatste paar maanden. Early tracks die ik vet vind koop ik ook. Heb nu ong. 6 GB aan gekochte nummers, maar dat is eigenlijk nog wat te weinig. Verder moet ik nog een aantal artirstenalbums kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga al naar genoeg feestjes, kost me al veel te veel geld.. CD's van feesten koop ik altijd met muntjes na afloop. en dat was het wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik koop al sinds 2 of 3 jaar mijn hardstyle legaal en sinds deze maand is daar ook hardtrance bij gekomen. Al het overige muziek (Rock, Dubstep, Reggae, Soul, Jazz, blablabla) download ik allemaal :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic