Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flikker toch op met dat Sky en Froome.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chroman schreef:
Sky maakt echt heel die tour dood joh :thumbdown:

Ja echt verschrikkelijk.

Nouja misschien kan Dumoulin nog winnen nu, al gunde ik het Kruiswijk meer. En die supporters man, 100% dat Nibali gewoon omver gebeukt is. Kan toch niet...

Edit: supporters zijn het trouwens niet, toeschouwers is nog het netste wat ik erover kan zeggen.


Hoewel ik het met je eens ben, was de val van Nibali door een aanrijding met een motard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah oke, nouja alsnog een direct gevolg van die toeschouwers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach pleurt toch op joh. Is toch gewoon de schuld van die wielrenners, de aso's van de weg, die alle verkeersregels aan de laars lappen, geen oog hebben voor mede weggebruikers en altijd in veel te grote groepen de hele weg bezetten. Stel nazi's zijn het en dan maar huilie doen als er een keer één valt, pffff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 08:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goede vergelijking wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was nie sirieus tog
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 10:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nouja er zit wel een grote kern van waarheid in anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ach pleurt toch op joh. Is toch gewoon de schuld van die wielrenners, de aso's van de weg, die alle verkeersregels aan de laars lappen, geen oog hebben voor mede weggebruikers en altijd in veel te grote groepen de hele weg bezetten. Stel nazi's zijn het en dan maar huilie doen als er een keer één valt, pffff.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Zelden zo spannende rit meegemaakt, mede doordat hij natuurlijk een Nederlander is die de Alp d'Huez kan winnen en eventueel het geel kan pakken.


Podverdorie wat zat ik op het puntje van de stoel, wat enorm spannend en wat maken de Nederlanders dit jaar een behoorlijke indruk.. en tsja Sky, wat een TCV is dat zeg, die Bernal die ff de gashendel daar opengooide, daardoor worden sommige etappes wel behoorlijk saai (aangezien je weet dat als ze full pull gaan niemand wegblijft).

Wel in en in triest dat er weer een kerel Froome omver wilde douwen, dat je 'm niet mag, is tot daar aan toe maar laat de sport lekker zijn werk doen. Overigens een schijthekel aan dat meelopend vol :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nibali heeft dus een ruggenwervel gebroken, maar werd nog wel 4e of 5e geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Comoooooon Gesink!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Comoooooon Gesink!!! :bomb:

Heb hem ook stiekem aan staan op m'n werk. Gvd zou nice zijn, gun het hem echt! Maarja het is nog even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar de etappe vandaag, kort maar explosief en met een gridstart. Slechts 2 Sky-Renners bij de beste 20, evenveel als Lotto-Jumbo, Dumoulin lijkt op zichzelf aangewezen aangezien er geen andere Sunweb-renner bij de beste 20 zit. Benieuwd wie waartoe in staat is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Heel erg benieuwd naar de etappe vandaag, kort maar explosief en met een gridstart. Slechts 2 Sky-Renners bij de beste 20, evenveel als Lotto-Jumbo, Dumoulin lijkt op zichzelf aangewezen aangezien er geen andere Sunweb-renner bij de beste 20 zit. Benieuwd wie waartoe in staat is :)

Ik denk dat die gridstart een wassen neus gaat zijn. Sky wil sowieso gewoon het hele leger skybots bij elkaar hebben. Zoals Dumoulin gisteren zei: Eerst wachten tot alles bij elkaar is, en dan koersen. We gaan zien wat het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 13:42 
 
Hardtraxxer

Ik vind het tot nu toe maar een matige tour. Bij elke etappe heb ik zoiets van: “deze had Simon kunnen winnen”. En waarschijnlijk had ie daarna nog doorgereden naar een hardstylefeestje ook. :$

Ontopic: heel erg benieuwd naar vandaag. Zou Sky dan eindelijk gebroken kunnen worden? Tweede beeldscherm staat in ieder geval aan op kantoor :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar de korte rit. Ik vind het nog best een interessante tour ondanks dat Sky alles controleerd.

Ik heb ze ook nog een dagje live gezien. Dat is altijd weer mooi om mee te maken, zeker in de bergen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd naar vandaag inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Fantazoo schreef:
Heel erg benieuwd naar de etappe vandaag, kort maar explosief en met een gridstart. Slechts 2 Sky-Renners bij de beste 20, evenveel als Lotto-Jumbo, Dumoulin lijkt op zichzelf aangewezen aangezien er geen andere Sunweb-renner bij de beste 20 zit. Benieuwd wie waartoe in staat is :)

Ik denk dat die gridstart een wassen neus gaat zijn. Sky wil sowieso gewoon het hele leger skybots bij elkaar hebben. Zoals Dumoulin gisteren zei: Eerst wachten tot alles bij elkaar is, en dan koersen. We gaan zien wat het wordt.


Dit was toch wel een aardige anticlimax :lol: Werd in de media toch afgeschilderd alsof de afstanden groter zouden zijn haha. Desalniettemin verwacht ik vuurwerk vandaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 15:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een onzin die start :lol: Maar goed, de rest van de etappe kan veel moois opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Dit was toch wel een aardige anticlimax

Zelfs in het wielrennen is de anticlimax een ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Fantazoo schreef:
Dit was toch wel een aardige anticlimax

Zelfs in het wielrennen is de anticlimax een ding

Ook bij de Tour mag Frontliner niet meedoen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens Gilbert gisteren met een gebroken knieschijf de etappe uitgereden na die val in de afdaling. Wat een gekken die wielrenners
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat er aardige verschillen waren had ik gisteren toch meer vuurwerk verwacht. Mooi dat Dumoulin een plekje gewonnen heeft, maar ik denk helaas dat we wel kunnen stellen dat Thomas de tour gaat winnen. Hoop natuurlijk dat hij het tegendeel gaat bewijzen, maar Thomas maakt een hele sterke indruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je gunt het niemand om snoeihard op z'n muil te gaan, maar... Als Dumoulin op die manier de Tour kan winnen, teken ik er voor
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic