Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Froome zal er wel vandoor gaan met geel. Als iemand aanvalt rijdt Landa het wel even dicht voor hem. Zo zonde dat Landa bij sky zit, anders was deze tour nog een stuk spannender geweest.


Eigenlijk gebeurt hier hetzelfde als een paar jaar geleden tussen Wiggins en Froome. Froome was toen veel beter, maar mocht niks, want Wiggins moest winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja als er afspraken worden gemaakt binnen een ploeg dan heb je maar te luisteren helaas. De vraag is alleen of Landa explosief genoeg is om het verschil te maken. Hij moest ook steeds uit de achtergrond terugkomen na aanvalspogingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie zege van Barguil, jammer voor Atapuma
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ja als er afspraken worden gemaakt binnen een ploeg dan heb je maar te luisteren helaas. De vraag is alleen of Landa explosief genoeg is om het verschil te maken. Hij moest ook steeds uit de achtergrond terugkomen na aanvalspogingen.

Froome is ook de betere tijdrijder, dus ook wel logisch dat ze daarop inzetten bij Sky
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Ze willen Quintana volgend jaar weer alleen op de tour laten richten. Ik weet niet of ze dan ook Landa mee gaan nemen. Denk dat ze hem dan eerder gebruiken voor Giro en/of Vuelta, mocht hij naar Movistar gaan.


Ware het niet dat Quintana wordt gelinkt aan UAE, op die manier bedoel ik dus dat Landa letterlijk zijn plek overneemt.

Wat betreft die Giro, dat heeft inderdaad effect op zijn prestaties nu. Maar in de bergetappes in de Giro raakte hij Dumoulin nauwelijks kwijt. Volgens mij had hij dat wel moeten kunnen als hij goed was geweest. En dat hij toen zichzelf spaarde voor de Tour geloof ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las het net inderdaad dat Quintana misschien wel weg gaat bij Movistar, ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren. Landa naar UAE lijkt me waarschijnlijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groenewegen :worship: niet verwacht dat hij hem zou halen toen hij al zo vroeg aan kop kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg sterke sprint van Groenewegen. :thumbup:
Wel de meest dankbare rit om te winnen maar daar heeft hij wel de hele tour op moeten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijke overwinning ja :worship: Al heb ik het idee dat het niveau van de andere sprinters ook niet bijster hoog was. Maar goed dat hoort er ook bij na 3 weken tour natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk! Vroeger veel met hem gefietst. Lekker dat het dan na jaren investeren er in zo'n mooie rit uitkomt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Heerlijk! Vroeger veel met hem gefietst. Lekker dat het dan na jaren investeren er in zo'n mooie rit uitkomt. :worship:


Nice, Ben je vroeger ook wielrenner geweest? Ik kan mij ook nog minstens een wedstrijd (Internationale driedaagse van Axel) herinneren waar Groenewegen ook aan de start stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

75e geworden in de Scorito Tourpoule :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Lenny schreef:
Heerlijk! Vroeger veel met hem gefietst. Lekker dat het dan na jaren investeren er in zo'n mooie rit uitkomt. :worship:


Nice, Ben je vroeger ook wielrenner geweest? Ik kan mij ook minstens nog een wedstrijd (Internationale driedaagse van Axel) herinneren waar Groenewegen ook aan de start stond.


Ja, tot mijn 12de heb ik gefietst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
simon10pont schreef:
Lenny schreef:
Heerlijk! Vroeger veel met hem gefietst. Lekker dat het dan na jaren investeren er in zo'n mooie rit uitkomt. :worship:


Nice, Ben je vroeger ook wielrenner geweest? Ik kan mij ook minstens nog een wedstrijd (Internationale driedaagse van Axel) herinneren waar Groenewegen ook aan de start stond.


Ja, tot mijn 12de heb ik gefietst.


Had je toen al je Picante bak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die de Tour weer volgen dit jaar? Erg genoten van beide overwinningen van Groenewegen en natuurlijk de etappe van vandaag. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e week wordt weer interessant, ga ik dus zeker kijken, aangezien ook het WK en het tennis is afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 09:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nog mensen die de Tour weer volgen dit jaar? Erg genoten van beide overwinningen van Groenewegen en natuurlijk de etappe van vandaag. :worship:

Gister voor het eerst bijna de hele etappe gezien, god wat een chaos :P Maarja dat maakt het ook leuk. Moet voor de rest helaas wel altijd werken tot half 5 of 5 uur, dus kan dan alleen het einde zien steeds op de weekenden na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 16:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kruiswijk :surrender: Zou episch zijn als ie het volhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelden zo spannende rit meegemaakt, mede doordat hij natuurlijk een Nederlander is die de Alp d'Huez kan winnen en eventueel het geel kan pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo wat zit ik met spanning voor de buis. 6km te gaan nu, zou toch vet zijn als hij het haalt zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sky maakt echt heel die tour dood joh :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom dan :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 17:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sky maakt echt heel die tour dood joh :thumbdown:

Ja echt verschrikkelijk.

Nouja misschien kan Dumoulin nog winnen nu, al gunde ik het Kruiswijk meer. En die supporters man, 100% dat Nibali gewoon omver gebeukt is. Kan toch niet...

Edit: supporters zijn het trouwens niet, toeschouwers is nog het netste wat ik erover kan zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja dat weet je van Sky, is gewoon op dit moment de allersterkste ploeg die er in het peleton meerijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sky maakt echt heel die tour dood joh :thumbdown:

Jep. Tijd dat die ploeg een keer uit elkaar valt. :x
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic