Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Doebbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vooral de media die politieke correctheid als clickbait gebruikt is echt zo cringeworthy.

Mensen roepen bij het geringste al racisme/antisemitisme/whatever terwijl hun uitspraken compleet uit de context worden gerukt puur zodat het desbetreffende medium maar clicks/aandacht krijgt voor hun eigen winst. Dat ze iemand anders er compleet mee afmaken boeit ze niks.

Dat Pewdiepie gedoe als recent voorbeeld, zag het laatst ergens staan maar die had iets met beelden van Hitler als grapje gedaan, had het zelf even terug gekeken en kon er wel om lachen, je kon duidelijk zien dat hij niet echt racistisch/antisemitisch bezig was. Waardoor een ton aan media clickbait artikelen hadden gemaakt die hem als racist/jodenhater wat dan ook hadden afgebeeld, die filmpjes uit context hadden gerukt en zo winst maakten door hun clickbait pagina. Ze gingen zelfs zo ver door zonder bewijs te zeggen dat de KKK zijn videos steunde oid.

Nu bleek dus ook nog dat die kranten dat hadden doorgestuurd naar bedrijven waar hij en een groot aantal mensen met hem had samengewerkt (Disney e.d.) waardoor er dingen gecanceld werden en een hoopje mensen hun baan hadden verloren.

Heb verder niks met die vent maar ik vind dit echt zo'n goed voorbeeld waarom je mensen van DENK uit de politiek moet verbannen (eveneens Wilders zn gedoe btw). Maar het verschil tussen die twee is dat 80% van de bevolking wel door het geratel van hem heenkijkt terwijl er achterlijk veel mensen wel dat PC volgen.

En daarom heb ik liever geen linkse bende/politieke correctheid. De meeste mensen zien nog wel door dat extreem rechtse gedoe heen maar zo achterlijk veel mensen volgen dat politiek correcte dat het echt irritant word, mensen draaien echt helemaal door.

/rant


De meeste mensen kijken door dat extreem rechtse gedoe heen? Ik geloof dat er 2 a 3 miljoen mensen op de PVV zullen stemmen,. dat zijn er behoorlijk wat.
Verder eens met het verhaal over de media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
ja kut buitelanders pakke hier alle banen af van de nederlanders gwn naar eige land sturen of bom erop dan ist meteen klaar met dat gezeik kut volk

Ik zou een muur bouwen en hun er voor laten betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een raketafweersysteem om de marsmannetjes buiten boord te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
ik ben geen racist maar kijk maar eens naar de gevangenis, zitte alleen maar van die kut aliens die nie normaal kunnen doen in ons land waar ze te gast zijn


Omdat jij toevallig in Nederland uitgeperst bent betekent niet dat het 'jouw' land is. Een ander heeft hier net zoveel recht op. Niveautje weer hoor :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Omdat jij toevallig in Nederland uitgeperst bent betekent niet dat het 'jouw' land is. Een ander heeft hier net zoveel recht op. Niveautje weer hoor :yawn:


Heb je honger Steven? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

Overigens zijn wij allemaal te gast op deze hele aardkloot :cool: Blij dat de aardkloot ons dit gegeven heeft, alleen zouden we zuiniger mogen worden op wat deze aardkloot ons geboden heeft :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown for pres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
ik ben geen racist maar kijk maar eens naar de gevangenis, zitte alleen maar van die kut aliens die nie normaal kunnen doen in ons land waar ze te gast zijn

Dat is juist dan goed dat ze in de bajes zitten toch ? Vind je opmerkingen best cruel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
xd

Overigens zijn wij allemaal te gast op deze hele aardkloot :cool: Blij dat de aardkloot ons dit gegeven heeft, alleen zouden we zuiniger mogen worden op wat deze aardkloot ons geboden heeft :cool:


KOTS

Maar nee je hebt wel gelijk. Alleen de aanpak die de linkse milieu partijen voorschotelen zijn net zo ontwrichtend als wat een Trump doet. De meeste mensen daar roepen maar wat zolang het de diertjes en de parkjes maar helpt terwijl het echte probleem daar niet eens ligt. Maarja zolang de linksdoorgedraaideblauwrodeebolamus maar kan paren in het Vondelpark is het best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 09:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Luchthaven Schiphol moet kunnen uitbreiden.

Tuurlijk niet.

Werkgelegenheid zorgt er voor dat de Hoofddorpsebruingroeneketamuis uitsterft bij Hoofddorp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Linksdoorgedraaideblauwrodeebolamus

Broken Balance schreef:
Hoofddorpsebruingroeneketamuis

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet er niet aan denken als wij straks onze eigen blonde idioot aan het roer hebben :sick: dan liever op "extreem linkse lieve gekkies" stemmen.

Al zal het waarschijnlijk gewoon weer D66 worden, komt toch weer uit al m'n stemwijzertjes uit...

@BB kijk de laatste aflevering van Zondag met Lubach eens terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Moet er niet aan denken als wij straks onze eigen blonde idioot aan het roer hebben :sick: dan liever op "extreem linkse lieve gekkies" stemmen.

Al zal het waarschijnlijk gewoon weer D66 worden, komt toch weer uit al m'n stemwijzertjes uit...

@BB kijk de laatste aflevering van Zondag met Lubach eens terug ;)


Oh ik kijk dat niet :P Ik kijk überhaupt geen TV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/7052891 ... lders.html

Kijk ook bijna geen tv (VI en ZML >.< ) maar ZML is echt on-Nederlands goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ZML is idd rechtstreeks gejat uit Amerika idd. Maar dat terzijde kan ik er wel om lachen haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
ZML is idd rechtstreeks gejat uit Amerika idd. Maar dat terzijde kan ik er wel om lachen haha :D


Ja klopt maarja zo werken tv formats nou eenmaal hé, is gewoon rechtstreekse ripoff van the Daily Show (toen het nog goed was met Jon Stewart) en Last Week Tonight.

Maar is al meerdere keren geprobeerd na te doen in Nederland (o.a. door Jan Jaap van der Wal >.< ) maar altijd totaal mislukt. Nu klopt het plaatje gewoon, een intelligente presentator met een enorm goed team schrijvers... Het is soms heel flauw, maar over het algemeen (vooral dit seizoen) ligt het niveau wel echt erg hoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker waar haha, droge humor all over
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Broken Balance schreef:
Linksdoorgedraaideblauwrodeebolamus

Broken Balance schreef:
Hoofddorpsebruingroeneketamuis

:lol: :lol:


Hahahahaha Jezus :lol:

Cruelty schreef:
Amerikaanse humor is toch juist helemaal niet droog. Als ik denk aan droge humor denk ik eerder aan Engeland.


Fawlty Towers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 23:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Top Gear/The Grand Tour en Monty Python, dan heb je in mijn ogen juist de beste nieuwe en de beste oude vorm van Britse humor.

Naast dingen als Allo Allo, , Are You Being Served, Blackadder, Dad's Army, Keeping Up Appearances, Absolutely Fabulous, Mr. Bean, Miranda en Bottom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
STAN- schreef:
Nuracore schreef:
Houdoe is ook niet veel beter, gekke Brabanders

Oppassen jij.

Ajuu he

Goddomme Stan ik zoeken je op, kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Top Gear/The Grand Tour en Monty Python, dan heb je in mijn ogen juist de beste nieuwe en de beste oude vorm van Britse humor.

Naast dingen als Allo Allo, , Are You Being Served, Blackadder, Dad's Army, Keeping Up Appearances, Absolutely Fabulous, Mr. Bean, Miranda en Bottom.


The Grand Tour is ook echt 100 keer leuker dan ik had verwacht, zo zie je maar dat het echt puur om die drie gasten ging. Gooi er een gigantische zak geld tegenaan en je hebt een top programma :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
Pipa schreef:
Bae

Ha kutzooi, ik had mezelf SvBae moeten noemen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NOU WANNE MOPKE ZEG
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic