Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nu m'n 9e sessie van 't weekend en dit zal wel de laatste zijn.

Kleine review van mijn kant
Die wc's op veld 1/2 enzo zijn super kut, enorm kleine hokkies, sloeg nergens op. Als je je reet af wilde vegen zat je met je kop tegen de deur gevouwen. Wel schoon overigens.
Wc's op 5/6 zijn top, soms wat aan de vieze kant, wc papier was goed verzorgt, over het algemeen lekker kunnen schijten hier.
Dixies op het terrein waren, toen ik er gebruik van maakte, best vies en die lucht daar was ook niet te harden.

7/10 would shit again
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 21:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Overig hoefde je bij de WC's tussen de Silver en Magenta niet eens kracht te zetten, het werd wel uit je getrild door de bass van de Silver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha idd.
Waarom gingen die trouwens dicht zaterdag tegen de avond? Ik stond net mn gulp open te ritsen daar en ik werd letterlijk in m'n kraag gevat door een security mannetje en ik moest 'opdonderen joh we zijn dicht' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
:lol:

Overig hoefde je bij de WC's tussen de Silver en Magenta niet eens kracht te zetten, het werd wel uit je getrild door de bass van de Silver.


Alleen toen ik er wou schijten was er geen WC-papier aanwezig, in geen enkele dixie...gelukkig van tevoren lopen checken, kon ik alsnog naar een ander blok lopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondagochtend op veld 6 lekker zitten schijten op de schone plee. Voelde echt even goed, voelde alsof ik in een keer 5 kilo lichter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tip voor volgend jaar , om 11:00 bij de main gaan poepen , dan is er nog niemand geweest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
tip voor volgend jaar , om 11:00 bij de main gaan poepen , dan is er nog niemand geweest :thumbsup:


Dit was ook mijn tactiek. Vroeg op terrein schijten als het kan, is alles nog redelijk schoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag zo'n 4 keer op het terrein gescheten, zondag 6 keer. Hulde aan alle havermout+eiwit shakes dit weekend.

Oh. En hulde aan de mensen die op alle hokjes tijdig het WC-papier bij hebben gevuld. Tijdens elke kakbeurt meer altijd overal meer dan genoeg WC-papier in de hokjes gehad. Is ook wel eens anders geweest.

Biertjes trilden er overigens wel 3 keer bijna vanaf bij de Silver. Jezus :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag 5x geweest en zondag volgens mij 4x. Was prima.
Ik ging overigens helemaal stuk over Fuzzy's poep avontuur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die wc's op camping 1 waren anders ook flinke trilhokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op defqon, bij de blue stage wc's. Helemaal de achterste, die was nog redelijk schoon op zondag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik opende zondag avond rond half 10 een WC hokje waar iemand gewoon letterlijk naast de pot had lopen schijten.. Man man man, dat had ik kunnen bedenken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zojuist op Wish een flinke vla uitgeblaft. Ging soepel, enig nadeel: moet weer terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste keer na ongeveer 50 feesten. Gister op Phoenix, wat een drama zeg.
Hopelijk de aankomende 50 feesten niet meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is eerder regel dan uitzondering dat ik op een feest moet schijten. Soms zelfs 2x. En als het echt mee zit zelfs nog vaker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het is eerder regel dan uitzondering dat ik op een feest moet schijten. Soms zelfs 2x. En als het echt mee zit zelfs nog vaker. :thumbup:


Jup. Hier ook nog steeds. Geen enkele moeite mee ook. Heeft toch wel wat, op het gemakje in zo'n dixie terwijl de volle zon er op staat. Niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel eens meegemaakt dat je met zonnig weer en hoge temperaturen, > 30*, richting de dixi's loopt en je echt tegen een muur van stront aan loopt. A wall of shit. Dat die dixi's al tot de nok toe vol zitten en de zon er al een paar uur op staat te bakken. Da's altijd heerlijk, in zo'n kokend kotje. Even persen en het zweet gutst van je bolus af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 12:47 
 
Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff bij het lezen van sommige reacties hier krijg ik al kots nijgingen. Vooral bij lezen van dat de zon er even opgestaan heeft. Brrrr... verschrikkelijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 15:16 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Ook wel eens meegemaakt dat je met zonnig weer en hoge temperaturen, > 30*, richting de dixi's loopt en je echt tegen een muur van stront aan loopt. A wall of shit. Dat die dixi's al tot de nok toe vol zitten en de zon er al een paar uur op staat te bakken. Da's altijd heerlijk, in zo'n kokend kotje. Even persen en het zweet gutst van je bolus af.



Het idee alleen al :sick: kan me de lucht nog herinneren die bij Emporium met een graadje of 35 eens hing bij de dixi's, niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ook wel eens meegemaakt dat je met zonnig weer en hoge temperaturen, > 30*, richting de dixi's loopt en je echt tegen een muur van stront aan loopt. A wall of shit. Dat die dixi's al tot de nok toe vol zitten en de zon er al een paar uur op staat te bakken. Da's altijd heerlijk, in zo'n kokend kotje. Even persen en het zweet gutst van je bolus af.


Vertel mij wat...

Joey schreef:
Mijn meest memorabele keer schijten op een festival was vorig jaar op Dominator.
In de enorme hitte zat ik daar, met flinke koppijn. In die fucking Dixie waarin de temperaturen opliepen tot 45 graden celsius zat ik te persen alsof mijn leven er van af hing. Het was zo warm dat mijn zweet en schijt verstrengeld raakte en echt gewoon vieze drab was wat afwisselend licht- en donkerbruin was. Ik zal nooit meer het gezicht vergeten van die mensen die stonden te wachten. Kwam er echt uit alsof ik een enorme strijd geleverd had. Ik voelde me wel gelijk 5 kilo lichter, maar denk dat dat meer zweet was dan schijt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Pfff bij het lezen van sommige reacties hier krijg ik al kots nijgingen. Vooral bij lezen van dat de zon er even opgestaan heeft. Brrrr... verschrikkelijk :sick:

Wat had je verwacht te lezen in dit topic?

De afmetingen van een dixie toilet in centimeters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe Joey, mijn verhaal sloeg inderdaad ook op Dominator ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was even geleden... Maar vandaag mijn prachtige bruine trui gehaakt op Genesis. Om 22.30 nog een uitstekend schoon toilet gevonden en daar vakkundig de boot ter water gelaten. Het glazuur was nog heel na de check en de darm was opgelucht dat ie leeg was
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic