Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dan de reden? Want hierbij is het juist leuk dat zoveel anderen het spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6839009 ... esten.html
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Chroman schreef:
Waarom zijn er allerlei evenementen 'Pokemon vangen op Dominator/Fatality/Nijmeegse Vierdaagse'

Is dit gewoon een hype of is er dan daadwerkelijk meer te vangen?


Tenzij mensen een Lure inzetten:
http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-go


Ben net bij het terrein van Fatality geweest, er zit geen Pokestop, dus een lure is niet mogelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een boete bespaard gebleven dankzij Pokémon Go. Normaal rijd ik altijd 50-60 op de scooter (blauw kenteken). Nu kwam ik van de supermarkt en had ik Pokemon aan staan in mij broekzak en reed ik 15-20 om een ei uit te laten komen. Word ik aangehouden xd. Na controle van rijbewijs en kenteken mocht ik gewoon verder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb echt een schijthekel gekregen aan die curveballen....heeft me echt al heel veel pokeballs gekost :mad: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leer gewoon beter gooien dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Leer gewoon beter gooien dan :lol:


ik gooi voor me gevoel ook gewoon recht...maar steeds dwaalt die klote bal op t laatste moment af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien de tracker kapot is vind ik het wel oké om dit te gebruiken: https://pokevision.com

Zojuist een Pinsir gevangen met behulp van die site. In tegenstelling tot sites waar iedereen kan submitten en er daardoor Charizards op elke hoek van de straat staan werkt dit dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik laat het gewoon links liggen, vandaag tevergeefs naar een Haunter gezocht maar juist dat heeft wel wat, ook zonder die stappenindicator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aardig productief dagje gehad vandaag :D
6 gastly's
7 eevee's
3 diglets
9 magikarps
1 charmander
3 nidoran mannetjes
2 nidoran vrouwtjes

in anderhalf uur tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
9 magikarps


Nog maar 91 voor de Gyarados :clap:


Ik was gisteren trouwens voor mijn werk in Julianadorp, zo'n 200 km van mijn woonplaats. Daar waren Pokemon die ik hier nog nooit gezien had; Magnemite, Voltorb, Dewgong, Growlite, Hitmonchan, Jynx etc.. Mijn Pokedex weer een stuk verder kunnen vullen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
AniThing schreef:
9 magikarps


Nog maar 91 voor de Gyarados :clap:




ik moet er nog 71 voor gyarados :D

deze site is btw ook wel handig..

https://rankedboost.com/pokemon-go/catching-locations/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die locaties zijn wel bullshit helaas.
Water klopt wel, maar verder zie je gewoon veel pokémon op plekken waar veel mensen wonen/actief zijn. Ik was graag zeldzame pokémon tegengekomen als ik juist de bossen in ga maar helaas werkt het niet zo. Ik hoop dat er verandering in komt maar ik betwijfel het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Die locaties zijn wel bullshit helaas.
Water klopt wel, maar verder zie je gewoon veel pokémon op plekken waar veel mensen wonen/actief zijn. Ik was graag zeldzame pokémon tegengekomen als ik juist de bossen in ga maar helaas werkt het niet zo. Ik hoop dat er verandering in komt maar ik betwijfel het.


ja er mogen van mij wel meer opties in het spel.

vrienden toevoegen (maar dat zal wel komen met de update dat je pokemon kan ruilen met elkaar)
battle systeem tegen vrienden/niet vrienden
battle systeem tegen hoge cp pokemon die je kan vangen

wat ook wel relax zou zijn is gewoon dat je per dag 10 pokeball krijgt ofzo ipv dat je perse naar een pokestop moet. niet iedereen gaat daar speciaal de deur voor uit als hun ballen op zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wat ook wel relax zou zijn is gewoon dat je per dag 10 pokeball krijgt ofzo ipv dat je perse naar een pokestop moet. niet iedereen gaat daar speciaal de deur voor uit als hun ballen op zijn :D

Je kan ze kopen voor real life geld. En als je dat het niet waard vindt, lekker naar buiten met je luie reet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
AniThing schreef:
wat ook wel relax zou zijn is gewoon dat je per dag 10 pokeball krijgt ofzo ipv dat je perse naar een pokestop moet. niet iedereen gaat daar speciaal de deur voor uit als hun ballen op zijn :D

Je kan ze kopen voor real life geld. En als je dat het niet waard vindt, lekker naar buiten met je luie reet :P


als k naar me werk ga kom k genoeg stops tegen :P maar ik ken ook mensen die in een straal van paar 100 meter helemaal niks hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb dus 4 pokestops dicht bij elkaar 100 meter van m'n huis vandaan, en ze doen daar steeds van die lures. Ik dacht vanmiddag laat ik eens gaan kijken dan (was nog niet zo fanatiek bezig), stonden er 5 auto's en weet ik het hoeveel kinderen op fietsen daar pokemon te vangen xd Wel klote dat je hier in de buurt echt alléén maar dezelfde tegen komt (lees: ratata's, pidgeys en weedles). Binnenkort maar eens op avontuur om wat andere te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend in m'n pyjama naar het station (ongeveer 5 minuten fietsen vanaf mijn huis) gefietst om een Gyarados te vangen. Lukte het met 1 Great Ball :cool: Vervolgens begon het te regenen en was ik zeiknat thuis.

Totally worth it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 20:25 
 
Hardtraxxer

CP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe wist je dat die precies daar zat dan? Was overigens vandaag in Utrecht, maar zelfs daar zag ik alleen maar pidgeys en weedles >.< Terwijl ik toch al in level 16 zit inmiddels. Heb gelukkig wel wat andere vette zoals Jolteon, Seadra, Slowbro en Hitmonlee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe wist je dat die precies daar zat dan? Was overigens vandaag in Utrecht, maar zelfs daar zag ik alleen maar pidgeys en weedles >.< Terwijl ik toch al in level 16 zit inmiddels. Heb gelukkig wel wat andere vette zoals Jolteon, Seadra, Slowbro en Hitmonlee.


Wat Delt-A hier al aangaf: https://pokevision.com/
Zo heb ik een Kadabra en Wartortle gevangen. Als ik niks te doen heb kijk ik op die site en als er een in de buurt zit fiets ik er even heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TimoGhijsens schreef:
CP?


521...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 23:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pommer schreef:
Hoe wist je dat die precies daar zat dan? Was overigens vandaag in Utrecht, maar zelfs daar zag ik alleen maar pidgeys en weedles >.< Terwijl ik toch al in level 16 zit inmiddels. Heb gelukkig wel wat andere vette zoals Jolteon, Seadra, Slowbro en Hitmonlee.


Wat Delt-A hier al aangaf: https://pokevision.com/
Zo heb ik een Kadabra en Wartortle gevangen. Als ik niks te doen heb kijk ik op die site en als er een in de buurt zit fiets ik er even heen.

Oja die site kende ik al idd, maar alsnog zitten er alleen kutpokemon in de buurt als ik erop kijk, dus ik gebruik dat niet eigenlijk.

Edit: Nu zie ik op mijn app dat er een Venomoth in de buurt zit, maar als ik dan op pokevision kijk staat ie helemaal nergens. Er zitten dus nog wel wat haken en ogen aan volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Via die site toevallig lapras gevangen. Keek er voor het eerst op, en 3 straten verder zat er 1. Dus ik er naar toe, en ja hoor, 384cp.. Maar sindsdien niets meer bijzonder tegengekomen in de buurt met pokevision.com
.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic