Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

500k? Pff dat is vrij bizar!
Heb het vorige week ook weer een beetje opgepakt. Vooral als ik ergens heen moet op de fiets.
Vandaag een Croconaw gevangen na een Raid en een Cyndaquil nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je aan 20 personen dan, want zo'n Legendary Raid is niet te doen anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hoe kom je aan 20 personen dan, want zo'n Legendary Raid is niet te doen anders?


Hebben een appgroep voor ons eigen dorp met 50pers... en zit in 250+ groep van Eindhoven.

Vandaag 2 croconaw raidjes en 1 lugia... die 2 croconaws allebei gevangen. Lugia niet...

Maar nog paar dagen tijd daarvoor gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 01:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnenkort Articuno eruit voor Moltres en dan week later die eruit voor Zapdos
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Binnenkort Articuno eruit voor Moltres en dan week later die eruit voor Zapdos


Kut. Ik heb nog nooit een raid in een groep gespeeld (alleen solo t/m 2*). Heb die legends dus nog niet en het zou nogal kut zijn als de eersten er deze week al weer uit gaan >.< .

Overigens ook nog steeds geen Mareep. Belachelijk dat die zo zeldzaam zijn. Uit mijn 10km eieren komen/kwamen alleen maar Pineco's en Chinchou's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mareep is zeer zeldzaam, maar door die raids krijg je rare candy die je er op kan gebruiken. Ook moet je gewoon kijken of er voor je stad/dorp een chat op FB/whatsapp is. Werkt zeer fijn. Gisteravond meerdere raids gedaan waar 40+ man stond.

rakkietakkie schreef:
Vandaag 2 croconaw raidjes en 1 lugia... die 2 croconaws allebei gevangen. Lugia niet...

Waarom doe je in hemelsnaam Croconaw? :lol:
Als je hem nog moet evolueren, gebruik je rare candy of wacht tot je hem uit eieren/wild krijgt/vangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeveel Rare Candy krijg jij per keer uit een raid dan? Ik namelijk maar tussen de 0 en de 2 per keer. Komt misschien ook omdat ik nooit 3 of 4* raids doe. Daarom doe ik ook het liefst Croconaw raids nu, omdat ik nog best wat candy nodig heb. De andere eindevoluties heb ik al (behalve Venusaur).

Pokedex staat nu trouwens op 217 gevangen. Kunnen er zonder heel veel moeite nog 220 worden. Daarna wordt het allemaal al wat lastiger denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij 4* en 5* wisselt het. De ene keer 2, dan 4, soms 12/15.
Heb er nu 220 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
rakkietakkie schreef:
Vandaag 2 croconaw raidjes en 1 lugia... die 2 croconaws allebei gevangen. Lugia niet...

Waarom doe je in hemelsnaam Croconaw? :lol:
Als je hem nog moet evolueren, gebruik je rare candy of wacht tot je hem uit eieren/wild krijgt/vangt.



Met pinap berry dubbele candy... wat meer oplevert dan heel die rare candy.
Overigens een met een degelijke IV is ook wel fijn


Buiten dat, mareep was echt easy voor mij. Had de flaaffy eerder dan mareep. Maar goed, 232 in de pokedex
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar je geeft nu een euro uit aan weinig items en een goede croconaw. Als je er 1 doet, prima, maar meer zou ik er echt niet doen.
Die euro kan je ook spenderen aan een lugia/articuno met betere items.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Maar je geeft nu een euro uit aan weinig items en een goede croconaw. Als je er 1 doet, prima, maar meer zou ik er echt niet doen.
Die euro kan je ook spenderen aan een lugia/articuno met betere items.


Ik spendeer er dan ook geen geld aan, maar gebruik mijn dagelijkse pas voor bijvoorbeeld een Croconaw.

Net overigens toevallig mijn eerste Mareep uit een 10km ei tijdens mijn pauze. 46 (!) candies, dus meteen een Flaaffy :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geld uitgeven sinds gym update? Nope.

Hebben regelz in ons dorp... 24u in gym en dan wisselen door het dorp. Werkt prima en hark elke dag genoeg goud binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsnog, 100 muntjes hebben een waarde van een euro.
Je 'verpest' nu muntjes aan een Croconaw.

RomanAnthony schreef:
Ik spendeer er dan ook geen geld aan, maar gebruik mijn dagelijkse pas voor bijvoorbeeld een Croconaw.

Als je geen andere raids (kan) doet(/n), moet je dat ook gewoon doen.
Meer dat Rakkie er 3 op een dag doet waarvan 2 een Croconaw. Dat is eigenlijk zonde.

Ps. Machamp kan je alleen aan en ook een aantal andere van 3*.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feraligatr binnen, totodile uit ei :lol:

Dus nu blissey als buddy, moet mijn hyper beam tank ff gaan boosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een rare vraag. Maar in raid battles kun je met alle verschillende teams tegen een raid boss vechten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Misschien een rare vraag. Maar in raid battles kun je met alle verschillende teams tegen een raid boss vechten?

Ja alle 3 de teams kunnen samenwerken om de raid boss te verslaan. Alleen het team dat de meeste damage doet krijgt meer Premier Balls om de raid boss te vangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren voor het eerst een goede raid battle gedaan maar toen Articuno niet gevangen.
Vandaag wel twee Articuno's gevangen. Met die raid battles vang je wel lekker xp's trouwens. Lvl 26 nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

6 lugias gisteren, 3 vandaag... en nog niet gevangen. Wel een 100IV executtor (of hoede die ok spelt)

En kwam erachter dat mijn hyperbeam blissey een def blissey is... ff uppen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:


Zo ik moet toch even terugkomen hierop. Ik heb veel meegelezen, omdat ik me een beetje schaamde om te vertellen dat ik het ook al een heel lange tijd speel. Niet voor niets heeft mijn naam met "haten" te maken.

Maar goed inmiddels lvl 36 en alles compleet op de regionale na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Unknown schreef:
Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:


Zo ik moet toch even terugkomen hierop. Ik heb veel meegelezen, omdat ik me een beetje schaamde om te vertellen dat ik het ook al een heel lange tijd speel. Niet voor niets heeft mijn naam met "haten" te maken.

Maar goed inmiddels lvl 36 en alles compleet op de regionale na.
een verslaafde in de ontkenningsfase was je haha, ik ben nog maar lvl 23 maar ik doe het dan ook niet veel :P kan hier ook niet zo goed want het leeft hier totaal niet(meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Unknown schreef:
Unknown schreef:
Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:


Zo ik moet toch even terugkomen hierop. Ik heb veel meegelezen, omdat ik me een beetje schaamde om te vertellen dat ik het ook al een heel lange tijd speel. Niet voor niets heeft mijn naam met "haten" te maken.

Maar goed inmiddels lvl 36 en alles compleet op de regionale na.
een verslaafde in de ontkenningsfase was je haha, ik ben nog maar lvl 23 maar ik doe het dan ook niet veel :P kan hier ook niet zo goed want het leeft hier totaal niet(meer)


Nou nee, op het moment dat ik dat typte speelde ik nog niet :lol: Groepsdruk haalde mij helaas over :whistle:
Nja ik woon in Nijmegen, grote stad, veel mensen, verschillende app-groepen, een uitstekend werkende radar voor Nijmegen en omgeving inclusief bot-berichten van Discord en Telegram die bij elke rare spawn een melding geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
een uitstekend werkende radar voor Nijmegen en omgeving inclusief bot-berichten van Discord en Telegram die bij elke rare spawn een melding geeft.


Hahaha, prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
6 lugias gisteren, 3 vandaag... en nog niet gevangen. Wel een 100IV executtor (of hoede die ok spelt)

En kwam erachter dat mijn hyperbeam blissey een def blissey is... ff uppen dus

Pfff hoeveel geld stop jij erin? Raid passes maximaal gekocht ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sinds van de week ook in een app met ondertussen bijna 60 mensen. Ideaal voor die raids. Benieuwd naar Moltres komende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat het onmogelijk is om legendaries te krijgen zonder grote groep. Speel nu af en toe weer even als ik onderweg ben.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic