Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het kan vervelend zijn. Maar vind het wel goed dat je er echt iets voor moet doen voordat je hem hebt.
Ik had overigens geluk dat ik nu twee van de drie Articuno's heb gevangen. Iemand die er ook was ving hem pas bij zijn negende Articuno raid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wisselt qua vangen van de legendaries heel erg. 1e dag meteen de eerste Articuno gevangen, daarna echt 5 keer niks. Volgende dag 5 uit 5 wel en laatste keer dat ik speelde 2 van de 3. Maar morgen als het goed is Moltres, dus dat wordt morgen veel spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
rakkietakkie schreef:
6 lugias gisteren, 3 vandaag... en nog niet gevangen. Wel een 100IV executtor (of hoede die ok spelt)

En kwam erachter dat mijn hyperbeam blissey een def blissey is... ff uppen dus

Pfff hoeveel geld stop jij erin? Raid passes maximaal gekocht ja?


Als je terugleest, lees je over ons gym systeem en maximale coin setup
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en so what? Je koopt toch ook wel eens PC games of playstation games voor veel geld en misschien wel eens 2 tegelijk. Ik vind het niet zo boeiend wat mensen van me vinden als ik er bv al 200 aan heb uitgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

je gaat dik hoor mares ouwe pokemonhunter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ja en so what? Je koopt toch ook wel eens PC games of playstation games voor veel geld en misschien wel eens 2 tegelijk. Ik vind het niet zo boeiend wat mensen van me vinden als ik er bv al 200 aan heb uitgegeven.


eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind wel dat er een verschil zit tussen fysieke games kopen en dingen uitgeven in games, omdat je niks fysieks voor terug krijgt behalve iets in een game. Wat voor iedereen een andere waarde heeft.

De game is nog wat waard overal in de wereld, de in-app valuta die je koopt is daar alleen wat waard. De valuta verdwijnt permanent. De game blijft altijd en kun je opnieuw gebruiken, je in-app aankoop niet.

Je moet zelf weten of je het doet natuurlijk, maar dit is echt niet vergelijkbaar met fysieke dingen met een re-sale of re-play kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Je moet zelf weten of je het doet natuurlijk


Dit bedoel ik precies te zeggen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik doel er meer op, iedereen een hobby. De 1 wat duurder dan de ander. Maakt mij het uit of iemanf geld in pokemon/fifa stopt of naar de hoeren gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schat, ik zeg toch helemaal nergens dat het erg is ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?


Heb ik uberhaupt nooit gehad :whistle: en ben zelf nooit voor in-game aankopen, maar ieder zijn eigen ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koop eigenlijk nooit games voor pc... ben alleen een mobile gamer


Anyway.. 234 gevangen uit 236 gezien (kangashkan en corsola)... vandaag eindelijk lugia
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes morgen als we op staan kunnen we Moltres raids doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?


Hoeveel geld ik in MapleStory heb zitten :cry: . En boeiend waar iedereen zn geld aan uitgeeft, elke hobby kost geld. Genoeg mensen lachen ons ook uit dat wij 60 euro betalen om naar dat gebonk te luisteren, en vervolgens nog vrolijk 2.80 afrekenen voor een raketje. Zo lachen wij weer mensen uit die 2000 euro uitgeven aan een fucking vishengel, of aan een fiets. Gaat om de amusementswaarde toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Pipa schreef:
Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?


Hoeveel geld ik in MapleStory heb zitten :cry: .


:lol: :lol: . Hoeveel ik dat gespeeld heb, dat is echt absurd. 12 uur lang bij Coolie Zombies grinden om van level 63 naar level 64 te gaan destijds. Tegenwoordig doe je daar denk ik 15 minuten over. Ik heb het uiteindelijk nog tot level 204/2015 volgehouden (Night Lord).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend tegen eerste Moltres gevochten. Waren met 19 man. Bij mijn derde Pokémon was je al dood. Ging echt super snel. Helaas nog niet gevangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
MeneerEend schreef:
Pipa schreef:
Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?


Hoeveel geld ik in MapleStory heb zitten :cry: .


:lol: :lol: . Hoeveel ik dat gespeeld heb, dat is echt absurd. 12 uur lang bij Coolie Zombies grinden om van level 63 naar level 64 te gaan destijds. Tegenwoordig doe je daar denk ik 15 minuten over. Ik heb het uiteindelijk nog tot level 204/2015 volgehouden (Night Lord).


Pff ja, exp ging zo traag, absurd. Mensen keken ook gewoon naar je op als je 70+ was, goeie tijden. Nu is het spel volledig verneukt, maar heb vorig jaar ergens nog wel eens op een oldschool server gespeeld :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Vanochtend tegen eerste Moltres gevochten. Waren met 19 man. Bij mijn derde Pokémon was je al dood. Ging echt super snel. Helaas nog niet gevangen.


Setup van 5 vap's en 1 blissey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

En runescapers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
En runescapers?

Teveel tijd in gestopt in 14 jaar tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Pipa schreef:
En runescapers?

Teveel tijd in gestopt in 14 jaar tijd.


Ik 8jr.. waarvan 5.5 member. Old school tijd met godwars die net uitkwamen.... de barrows etc. Farming, summoning, construction en slayer als nieuwe skills zien komen en heel veel updates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is het pokemon go topic :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En van Moltres heb ik er ook weer genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
RTM93 schreef:
Pipa schreef:
En runescapers?

Teveel tijd in gestopt in 14 jaar tijd.


Ik 8jr.. waarvan 5.5 member. Old school tijd met godwars die net uitkwamen.... de barrows etc. Farming, summoning, construction en slayer als nieuwe skills zien komen en heel veel updates.


je kan de oude versie weer spelen. Ik ben weer begonnen, best grappig toch nog
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic