Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 16:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

A day in the life of
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
DisAster schreef:
rakkietakkie schreef:
Ja nondeju... Zit nu al op 134 candy. Lang leve de 1km buddy!


Jezus hoe doe je dat zo snel dan..


Ik draai vaak avond diensten. En dan sta ik in de cleanroom.
Donderdag 1 gevangen, vrijdag en zaterdag bezorging in cleanroom, dan gaat PoGo aan en loop op een dag makkelijk 25 a 30km (groot bedrijf).

Aangezien het avond is pak ik de verlate wegen terug, versnelling 1 en dan met 8km doortutteren... en helpt ook wel dat ik dan nog naar de stad ga voor voetbal, wat ei hatches en nog te voet opstap (wat roch wel 7km heen en terug is)


Hele leven aangepast op PoGo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mwah niet echt... maar pak nu wel wat sneller de telefoon voor kleine afstanden. Vooral nu gen 3 uit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mewtwo gisteren gevangen, 100% IV ook nog ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw. Dan heb je geluk! Vorige week m'n 1e gevangen. 84%. Nog 1.5M tot lvl 40 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog steeds geen ex raid pass gehad... wel alle nieuwe tot nu toe binnen.
Had nog 250 rare candy liggen en een dagje rond fietsen leverde de voldoende whismur op...

Zo, paar dagen no life zitten er weer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond lvl 40 geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice, ik ben (nog maar) lvl 32 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Gisteravond lvl 40 geworden :D


Pommer schreef:
Gefeliciteerd! U heeft zich automatisch gekwalificeerd voor een leven!


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar mag ik mijn prijs innen?
Origins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Waar mag ik mijn prijs innen?
Origins?


Je krijgt een fiets van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Waar mag ik mijn prijs innen?
Origins?


Je bent er alleen nog maar mee gekwalificeerd voor het leven, als je het echte leven wilt bereiken zou ik eerst de AmnesiaBlaze maar eens zien in te halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn dat mensen dit nog actief spelen. Ik doe t alleen als ik op de fiets zit of als ik mn hond uitlaat. Wat houd t spelletje zo leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speel t ook echt zelden, doe m'n daily catch en wanneer mogelijk daily pokestop maar als ik niet langs een pokestop kom ga ik niet een omweg maken speciaal om er wel langs één te komen. Level 25 trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat van mij is zelfs in 3 maanden tijd 2 x lvl 40 geworden, terwijl de eerste keer lvl 40 hij er anderhalf jaar over heeft gedaan...

De raids die we elke zondag met een vaste groep doen. Een 100 % radar waar veel mensen gebruik van maken. Onderweg richting huis gyms pakken tot mn batterij op is. Ik ga vaak zaterdag of woensdagmiddag paar uurtjes grinden, alleen of samen met paar mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 02:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het spelen om het spelen is eraf... maar doe nog lekker wat gyms kleuren zo nu en dan.. heb alles weer los van regionales
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pokedex vol krijgen blijft elke keer weer een leuke uitdaging. Moet nog steeds Hitmontop van gen 2. We zijn nu bij ons in de buurt aan het proberen om een Mewtwo te triggeren. We stonden zondag met 7 mensen bij een sandslash :lol: Terwijl ze soms voor een Kyogre nog geen 7 bij elkaar krijgen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Damn dat mensen dit nog actief spelen. Ik doe t alleen als ik op de fiets zit of als ik mn hond uitlaat. Wat houd t spelletje zo leuk?

Hele actieve community in Almere (Buiten). Dagelijks raids (Iedere maand een andere legendary), 's Avonds en in het weekend vooral. Proberen een Ex-pas te krijgen. Pokedex vol krijgen (Gen 3 wordt momenteel deel voor deel uitgerold. Nog 1 gedeelte te gaan). Een aparte chat waar alle goeie Pokémon in worden gedeeld, dus als ergens een 100% zit, er gelijk naartoe.

Het is vooral nog gezellig, omdat het vrij actief wordt gespeeld in Almere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Een 100 % radar waar veel mensen gebruik van maken.


Welke radar is dit? Zijn ze niet allemaal offline geknald toen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duiken net zo hard weer op. Pokehunt.me is veel gebruikt en Goraids (5 euro per maand per persoon). Niet elke regio staat er op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Royvn_ schreef:
Damn dat mensen dit nog actief spelen. Ik doe t alleen als ik op de fiets zit of als ik mn hond uitlaat. Wat houd t spelletje zo leuk?

Hele actieve community in Almere (Buiten). Dagelijks raids (Iedere maand een andere legendary), 's Avonds en in het weekend vooral. Proberen een Ex-pas te krijgen. Pokedex vol krijgen (Gen 3 wordt momenteel deel voor deel uitgerold. Nog 1 gedeelte te gaan). Een aparte chat waar alle goeie Pokémon in worden gedeeld, dus als ergens een 100% zit, er gelijk naartoe.

Het is vooral nog gezellig, omdat het vrij actief wordt gespeeld in Almere.


Exact hetzelfde hier in Nijmegen.

Royvn_ schreef:
Unknown schreef:
Een 100 % radar waar veel mensen gebruik van maken.


Welke radar is dit? Zijn ze niet allemaal offline geknald toen?


Pokehunt.me idd, je kunt ook premium telegrambot gebruiken, 4,99 p/m dan krijg je alles wat je wilt. Moet je wel eerst even de gratis bot gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spijtig dat het hier in Belgie waar ik woon bijna uitgestorven is :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verklaar me voor compleet gek of liever ons clubje of voor een clubje no-lifers of whatever.

Een weekje geleden ongeveer kwam er iemand met het idee om met een clubje 50 a 60 raids op 1 dag te doen.
We hadden 7 man kunnen regelen om dat te doen en gisteren was de grote dag. De raids beginnen zo met die wintertijd om 6 uur 's morgens en eindigen om half 8 's avonds, dus hadden we afgesproken om met 2 auto's te verzamelen bij mij om half 6 en van daar uit te beginnen met rijden. We waren met 6 lvl 40 en 1 lvl 39.

In het begin lagen veel raids op een fijne route bij elkaar, zodat we de eerst 5 uur al 20 raids hadden kunnen doen en rond een uur of 1 zaten we op de 30. We moesten nog 6 uur om die 57 te kunnen halen, dus we moesten echt elke keer kijken of er een aantal raids bij elkaar waren wat af en toe nog best lastig was. Om het te kunnen halen deden we de raids op de plek van bestemming en als we ergens voor een andere raid nog 10 min hadden wat iets verder uit de richting lag, vochten en vingen we de pokemon in de auto, om zo tijd te besparen.
Uiteindelijk aan het einde van de dag hebben we 62 raids gedaan, waaronder 4 mewtwo gyms. Ik zelf heb een 100 % Rayquaza gevangen.

Ik begon met 23 gezien en 11 gevangen en ben geëindigd op 84 gezien en 43 gevangen. Ik moet zeggen dat we met ons clubje een erg leuke en gezellige dag hebben gehad en dat we met zn allen echt enorm gaar waren aan het einde van de dag. We willen dit nog een keer gaan doen in de zomer als de raidtijden iets schappelijkere tijden hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat je die raids niet alleen kan doen. Ik zag laatst een groepje bij een Pokestop staan en keek even op Pokemon Go, toen was er een Kyogre raid bezig. Maar dat was gewoon een groep volwassen mannen en vrouwen van 35 jaar en ouder, nog niet misschien dat ik mee ga associëren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha nee de oudste was 33, de jongste 26 denk ik, dus dat viel wel mee xd Ik kan overigens geen Rayquaza meer zien, gebruik deze maand alleen nog mn gratis pasjes xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic