Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die mij kan vertellen of Blacklist seizoen 4 de moeite waard is om te kijken? Heb net seizoen 3 af maar heb het wel een beetje gezien, het wordt me echt te langdradig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kun je beter stoppen, is in seizoen 4 alleen nog maar erger geworden vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3 weken geleden ook met the 100 begonnen, zit ondertussen ook alweer halverwege seizoen 3. Echt een hele vette serie met een gigantisch tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ivey Jones schreef:
wootum schreef:
Revolution ben ik halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal wel heel eentonig werd. Serie had zeker potentie want het thema sprak me echt aan.


True that net wat je zegt. Prima thema alleen het werd te standaard.

Owja ik zit alweer bijna bij seizoen 3 van The 100 :oh: :corn:


Vraagje: Nachtdienst, dien je dan niet te werken :huh:

Beveiliging, dus ja snachts valt er weinig te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 15:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Iemand die mij kan vertellen of Blacklist seizoen 4 de moeite waard is om te kijken? Heb net seizoen 3 af maar heb het wel een beetje gezien, het wordt me echt te langdradig..

Ik heb geen moeite met seizoen 3 gehad, vanaf het begin enorm vet, maar gaat voorlopig nog wel even in die trend verder (volg het zelf via RTL dus allerlaatste afleveringen nog niet gezien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Trailer gekeken van seizoen 1 van The 100, ziet er echt uit als een hele hele cheapass SciFi :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Trailer gekeken van seizoen 1 van The 100, ziet er echt uit als een hele hele cheapass SciFi :huh:


eerste seizoen is ook best cheap. Je ziet dan ook dat het budget nog niet erg hoog is. Maar evengoed zit het goed in elkaar, en vanaf seizoen 2 is het al en stuk proffessioneler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Trailer gekeken van seizoen 1 van The 100, ziet er echt uit als een hele hele cheapass SciFi :huh:


Haha mijn vriendin (shoutout naar Skribbler) kwam met het idee om die serie te gaan kijken maar zijn echt heeeel snel afgehaakt, B-serie is nog teveel lof, dit is eerder een C of D-serie. wat een kut shit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kwam ooit eens op Talpa, dus dan schrijf ik het meteen af.

Nog steeds wachtende op het volgende seizoen van Homeland en Making A Murder.

Eveneens Cosmos eens goed uitgekeken. Blijft een briljante serie over de realiteit van de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Homeland is inmiddels alweer begonnen op Ned 3, per week een aflevering. Zijn nu bij 3/4 als ik me niet vergis, maar ben ook hierbij afgehaakt. Shit wordt me echt te langdradig bij de meeste series naar mate het aantal seizoenen oploopt

En idd The 100 vond ik ook veelste cheap ogen in de eerste paar afleveringen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inbetweeners Serie weer gekeken...




:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Trailer gekeken van seizoen 1 van The 100, ziet er echt uit als een hele hele cheapass SciFi :huh:


Haha mijn vriendin (shoutout naar Skribbler) kwam met het idee om die serie te gaan kijken maar zijn echt heeeel snel afgehaakt, B-serie is nog teveel lof, dit is eerder een C of D-serie. wat een kut shit :x


Ik kan er ook absoluut niet naar kijken, als je Breaking Bad, GOT of Boardwalk Empire gewend bent dan is het niet te doen :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laatste aflevering van Suits net ook gekeken. Was best wel een vet seizoen, vooral het eerste deel :worship:
Af en toe is het allemaal wel een beetje langdradig, maar kijk er elke keer nog met veel plezier naar. Nu wachten tot 21 juni :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kwam ooit eens op Talpa, dus dan schrijf ik het meteen af.

Nog steeds wachtende op het volgende seizoen van Homeland en Making A Murder.

Eveneens Cosmos eens goed uitgekeken. Blijft een briljante serie over de realiteit van de wereld.


Volgens mij bedoel je The 4400
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 100 is goud jonguh, misschien cheap maar kijkt heerlijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 02:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The 100 is inderdaad geen topper, maar kijkt gewoon lekker weg. Scheelt natuurlijk ook dat er heel wat lekkere wijven in meespelen. :P Nog 'even' wachten tot mei ergens en dan het vierde seizoen bekijken.

Over lekkere wijven gesproken! Laatst het eerste seizoen van Quantico gekeken. Is echt zo'n typische Amerikaanse serie met alleen maar mooie mensen. Zoveel dat je je bijna gaat afvragen of de makers een modellenbureau hebben ingeschakeld. Is natuurlijk niks mis mee; het oog wil immers ook wat. Maar qua geloofwaardigheid zakt de serie dan meteen naar een dieptepunt als je het mij vraagt. Toch blijf je (ik tenminste dan) om een of andere reden (zoals willen weten hoe het nu afloopt of wie er de pijp uit gaat) doorkijken. De serie is absoluut geen hoogvlieger, maar kijkt gewoon lekker weg. Uiteraard gaat het weer eens over een aanslag met allerlei twists in het verhaal. De serie valt een beetje te vergelijken met de platen van Justin Bieber tegenwoordig: alles in je lichaam zegt nee en voor je het weet zit je het deuntje mee te fluiten.

Iemand die Billions al heeft gezien? Is een serie met Damian Lewis (uit Band of Brothers en Homeland). Schijnt een goede serie te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 02:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twee weken geleden ook begonnen met The 100. Kwaliteit is soms wat minder, maar niet heel erg storend imo. Verder is de snelheid in het verhaal echt heel hoog, wat zorgt dat het inderdaad prima wegkijkt. Vooral seizoen 2 vond ik heel erg goed. Nu halverwege seizoen 3 maar deze vind ik toch een stuk minder. Spolier: Dat city of light gebeuren vind ik nogal bullshit en totaal niet bij de rest v/h verhaal passen. Laat het gewoon over het overleven en de revoluties op aarde gaan i.p.v. een of ander zogenaamd hippe sci-fi wereld waarin mensen niet dood kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Firetrap schreef:
als je Breaking Bad, GOT of Boardwalk Empire gewend bent dan is het niet te doen :lol:.

Gaat prima :P


Ja oké sommigen hebben wat lagere eisen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Iemand die Billions al heeft gezien? Is een serie met Damian Lewis (uit Band of Brothers en Homeland). Schijnt een goede serie te zijn.


Zeker kijken, echt een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Nu halverwege seizoen 3 maar deze vind ik toch een stuk minder.


Seizoen 3 is inderdaad overduidelijk het minste seizoen. Nu een beginnetje gemaakt aan seizoen 4, wat weer wat meer weg heeft van seizoen 1/2 gelukkig. Het is idd een cheape sci-fi verder, maar vind het niet storend. Kijkt leuk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind seizoen 3 zelf ook minder dan de eerste 2 ja, maar wel gewoon goed nog. Merkte in het eerste seizoen idd heel goed dat de kwaliteit een stuk minder was dan van grote series, maar dat is in seizoen 2 al sterk verbeterd en ondanks dat het verhaal nu iets minder was merk je dat het kwalitatief op een paar slordigheidjes na gewoon prima in elkaar steekt. :) Heb nog 5 afleveringen te gaan van seizoen 3, erg benieuwd hoe dit seizoen afloopt en wat seizoen 4 gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler seizoen 3: Ik vond dat hele City of Light gebeuren in dit seizoen ontzettend afgezaagd en goedkope sci-fi. Daarbij kijkend was de dood van Lexa ook zo random. Één van de vetste personages die vervolgens dood gaat door een 'ongeluk', vanaf dat moment zijn de episodes ook massively downgraded bij fans die het niet met die beslissing eens waren op IMDB xd. Wel vet dat ze op het einde nog even terugkwam in the City of Light. Gelukkig heeft seizoen 4 dat allemaal achterwege gelaten en kijkt 't zeker weer lekker weg met een toffere verhaallijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TWD gaat voorlopig nog even lekker door, meer mensen die gister na TWD nog even RTL Latenight hebben gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja idd, wat een bazen zijn dat toch he. Probs voor Humberto, vragen waarom (spoiler:) Glenn dood moest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ja idd, wat een bazen zijn dat toch he. Probs voor Humberto, vragen waarom (spoiler:) Glenn dood moest >.<

Wat was het antwoord? Ik heb niet gekeken.
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic