Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets in de trend dat het natuurlijk moeilijk is origineel en 'fresh' te blijven. Hier vind je een deel:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Walking Dead is echt zaaddodend saai geworden. Denk dat het tijd is om te stoppen met kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 weken alle 9 seizoen van How I Met Your Mother gekeken, heel erg van genoten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Afgelopen 2 weken alle 9 seizoen van How I Met Your Mother gekeken, heel erg van genoten :thumbsup:

Jij hebt ook je best gedaan dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 10:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Afgelopen 2 weken alle 9 seizoen van How I Met Your Mother gekeken, heel erg van genoten :thumbsup:


Kerel, in 2 weken? :lol: :lol: Heb heel de serie ook al 2 keer afgekeken, goud :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen TWD gezien gisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Nog mensen TWD gezien gisteren?


Vanavond even terugkijken, maar al een aantal reacties gezien en verwacht er niet teveel van
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog 3 afleveringen inderdaad

mijn gedachte erover:
zullen ze niet veel meer in gaan proppen gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heb wel redelijk m'n best gedaan xd Had het ook niet zo druk en lekker nachten doorgekeken hielp vooral :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe seizoen van The Big Bang Theory valt me ook weer een klein beetje tegen :(. Nog steeds wel grappig maar het kan absoluut niet meer tippen aan de eerste paar seizoenen. Man wat ik gelachen om die serie :lol:. De personage's van Howard, Raj, Leonard waren zo goed en vooral Sheldon. Die was gewoon legendarisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Nog mensen TWD gezien gisteren?

Vond er echt geen kut aan.
Spoiler: Vind het net een soapserie geworden. Veel te lange dialogen (zoals bijv tussen Rosita en Sasha gisteravond), stomme acties en cliché's (Sasha die Rosita buiten het hek sluit maar zelf het gebouw van Negan ingaat). Ook de 'confrontatie' tussen Daryl en Maggie na de dood van Glenn had ik me heel anders voorgesteld. Het enige toffe uit de aflevering van gisteravond vond ik dat Eugene koos om bij Negan te blijven omdat 'ie daar behandelt wordt naar wat 'ie wel kan ipv wat 'ie niet kan zoals in Alexandria het geval was (hij was altijd degene die beschermd moest worden enz).

Nee, voor mij is de hele charme van TWD er inmiddels af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
sonnebloem schreef:
Nog mensen TWD gezien gisteren?

Vond er echt geen kut aan.
Spoiler: Vind het net een soapserie geworden. Veel te lange dialogen (zoals bijv tussen Rosita en Sasha gisteravond), stomme acties en cliché's (Sasha die Rosita buiten het hek sluit maar zelf het gebouw van Negan ingaat). Ook de 'confrontatie' tussen Daryl en Maggie na de dood van Glenn had ik me heel anders voorgesteld. Het enige toffe uit de aflevering van gisteravond vond ik dat Eugene koos om bij Negan te blijven omdat 'ie daar behandelt wordt naar wat 'ie wel kan ipv wat 'ie niet kan zoals in Alexandria het geval was (hij was altijd degene die beschermd moest worden enz).

Nee, voor mij is de hele charme van TWD er inmiddels af.


Eens, vind het een beetje te langdradig worden, vind het veel vetter als ze weer eens ergens naartoe trekken, zoals DC destijds of als het leger weer eens zijn intrede doet. In de beginnende seizoenen vloog nog wel eens een heli of zag je militaire patrouilles
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rant:
Ik heb TWD tot halverwege seizoen 5 vol gehouden. Toen vond ik het al veel te langdradig worden:
Oh het lijkt goed te gaan met de personages? We introduceren gewoon een nieuwe villain die wel even een relevant personage (bijna) vermoord. Laat de good guys de villain bestrijden met een of ander plan en je hebt weer beeldmateriaal voor een paar episodes

Oh, ze hebben een soort safehouse? Zombie rundown doordat iemand iets stompzinnigs doet en klaar. Dan weer een zoektocht naar een nieuw safehouse en je hebt weer beeldmateriaal.

Elke keer leidde het er weer toe dat ze terug bij af waren, waardoor er echt 0 progressie in het verhaal zit. Combineer het met een shitload aan dialogen tussen jankerige characters en je hebt een soapserie met zombies erbij. Zo voelt het voor mij althans. /rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

@Uberrant, is dit niet al sinds halverwege seizoen 2? Je noemt nu namelijk precies op waarom ik toen ben afgehaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
@Uberrant, is dit niet al sinds halverwege seizoen 2? Je noemt nu namelijk precies op waarom ik toen ben afgehaakt


Ja klopt, ik heb het dan ook nog vrij lang vol gehouden, omdat ik in eerste instantie nog het idee had dat er progressie geboekt werd. Wat dat betreft hebben ze mij dus ook vrij lang met dat simpele trucje weten te boein xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In zekere zin was het in seizoen 2 ook al een beetje zo, alleen toen had het verhaal nog dusdanig veel wendingen en gebeurtenissen waardoor het het kijken nog waard was. Vooral vanaf seizoen 4 vond ik het heel opvallend dat telkens dat cirkeltje gevolgd werd, maar toen vond ik het nog wel leuk. Nu seizoen 7 bijna ten einde is (nog 2 afleveringen) is mijn interesse dusdanig gedaald dat ik er een beetje klaar mee ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch blijft het leuk om eens per week naar te kijken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, het is wel veel van hetzelfde en sommige dialogen interesseren mij ook niet, maar toch wil ik elke week weer kijken. Seizoen 5 was toendertijd wel het dieptepunt, dat duurde allemaal wel heul lang en daar ben ik ook net niet afgehaakt. Ik vind alle afleveringen met Negan erin prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit wel echt een enorm taai seizoen hoor, mijn god >.<

En ik stoor me eigenlijk enorm aan Negan, dat die gast geen rugklachten heeft met al dat achterover geleun van hem

Vind die acteur echt een baas, maar vind Negan maar irritant en totaal niet intimiderend ofzo... Governor vond ik tot nu toe veel sterker

Dit seizoen 2 keer op het punt gestaan te stoppen, toen ik dat slechte greenscreen zag op die vuilnis belt, en toen ik dat bizar slechte CGI hert zag, maar toch wel weer de nieuwe afleveringen gedownload.

Serie heeft genoeg potentie om te blijven kijken, maar als dit seizoen niet een beetje interessant eindigt dan zie ik het somber in voor het volgende seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
toen ik dat slechte greenscreen zag op die vuilnis belt


haha die viel me ook gelijk op inderdaad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:
toen ik dat slechte greenscreen zag op die vuilnis belt


haha die viel me ook gelijk op inderdaad >.<


Ja als dat je niet op zou vallen heb je ook echt een lading stront in je ogen haha :lol:

Echt schandalig dat 1 van de (misschien wel de?) grootste serie die op dit moment op tv is, met zulke spuug lelijke effecten aan komt. Kun je nog zo'n levensechte CGI tijger in je serie stoppen, maar dat kan geen excuus zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dat zo snel niet terugvinden van de vuilnisbelt, alleen die van S7E12 had ik wel gezien. Iemand een linkje voor die eerste? Had niet echt opgelet dus viel me niet op denk. :')

Edit: nvm, gevonden. Wat erg zeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het zoveel meer moeite zijn om een hert op die plek te laten grazen ipv deze bagger? :lol:

edit: deze was dan wel weer leuk gedaan :lol:

http://i.imgur.com/G4x3Equ.gifv
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb niks meer meegekregen van het tweede seizoenshelft. Tering, wat vond ik het saai worden. Één lange sleur die maar nergens naar toe leidt. Ik heb geen idee waar ze nou naar toe willen met het verhaal. Eerst was het nog interessant toen ze naar DC gingen, maar nu is het: persoonlijke relaties en 'oh ja, we moeten ook nog overleven'.

Iets anders: ben gister begonnen aan Making A Murderer. Gelijk drie afleveringen gekeken en vind het mega interessant. :thumbup:
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic