Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Gister klaar met Making A Murderer. Wat een bizar verhaal :surrender:
Echt niks klopt aan die politieagenten, district attorney, enzovoort. Paar keer hardop bullshit gezegd tijdens het kijken xd


Haha, hier ook. Gewoon met de bek vol tanden staan gapen naar hoe dat daar gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het goed is zijn ze bezig met een seizoen 2 van making a murderer.
Ben wel benieuwd wat we daar allemaal gaan zien rondom die zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Als het goed is zijn ze bezig met een seizoen 2 van making a murderer.
Ben wel benieuwd wat we daar allemaal gaan zien rondom die zaak.


Als je het nieuws volgt dan zie je wel een beetje wat er gebeurt atm. Maar ik probeer het te vermeiden want spoilers.

En ze zijn al een tijdje met S2 bezig. Maar een releasedate blijft maar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
[+_+] schreef:
Als het goed is zijn ze bezig met een seizoen 2 van making a murderer.
Ben wel benieuwd wat we daar allemaal gaan zien rondom die zaak.


Als je het nieuws volgt dan zie je wel een beetje wat er gebeurt atm. Maar ik probeer het te vermeiden want spoilers.

En ze zijn al een tijdje met S2 bezig. Maar een releasedate blijft maar uit.


Snap ik wel, eerste seizoen is gemaakt over een tijdspanne van 10 jaar als ik het goed begrijp. Zou zonde zijn om het tweede seizoen te overhaasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja precies, maar het idee dat er nog zo veel jaar moet gewacht worden is ook niet heel fijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taboo... wat een intens goede serie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 19:03 
 
Hardtraxxer

Designated Survivor, een onwijs goede serie. Een echte aanrader! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo weer verder met Homeland. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou wat vonden we van TWD? Ze hebben wederom weer iets om 2 seizoenen op voort te borduren. Vond het beetje een aflevering van van alles wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste 2 afleveringen niet gezien van TWD omdat ik er geen donder meer aan vind. Werd me een beetje te veel van het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Nou wat vonden we van TWD? Ze hebben wederom weer iets om 2 seizoenen op voort te borduren. Vond het beetje een aflevering van van alles wat.


2 seizoenen? Ik las laatst dat ze wel graag tot 2030 door willen gaan met de serie :lol: :lol:
Ik ben inmiddels afgehaakt, vind het echt geen donder meer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Nou wat vonden we van TWD? Ze hebben wederom weer iets om 2 seizoenen op voort te borduren. Vond het beetje een aflevering van van alles wat.


2 seizoenen? Ik las laatst dat ze wel graag tot 2030 door willen gaan met de serie :lol: :lol:
Ik ben inmiddels afgehaakt, vind het echt geen donder meer aan


Las het vandaag ook inderdaad. Met de twee seizoenen bedoel ik het onderwerp waar ze nu mee bezig zijn, het uitroeien van Negan zegmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Nou wat vonden we van TWD? Ze hebben wederom weer iets om 2 seizoenen op voort te borduren. Vond het beetje een aflevering van van alles wat.


2 seizoenen? Ik las laatst dat ze wel graag tot 2030 door willen gaan met de serie :lol: :lol:
Ik ben inmiddels afgehaakt, vind het echt geen donder meer aan


Ik kan ook nog wel 20 jaar doorgaan met deze formule, geef me maar een pen en ik schrijf een script. Ik ben al sinds het begin met deze serie begonnen, het feit dat ik nu nog steeds bij seizoen 5 hang zegt genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow is ook wel weer interessant geworden. Die laatste aflevering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 01:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vandaag begonnen met Westworld en gelijk 5 episodes gekeken. Vind het erg gaaf, al kan ik sommige dingen nog niet helemaal plaatsen. Vooral de tijdlijnen van de verschillende characters in Westworld zelf. Maar dat zal zich nog wel uitwijzen neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vandaag begonnen met Westworld en gelijk 5 episodes gekeken. Vind het erg gaaf, al kan ik sommige dingen nog niet helemaal plaatsen. Vooral de tijdlijnen van de verschillende characters in Westworld zelf. Maar dat zal zich nog wel uitwijzen neem ik aan.

Westworld is heel vet idd, soms alleen beetje lastig om te volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wijst zich nog wel uit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben heel benieuwd naar seizoen 2 van Westworld, dat einde van seizoen 1 :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kijk amper series, maar als ik het doe kijk ik gelijk een heel seizoen in 2 of 3 dagen, zo ook nu :P Idd een awesome laatste aflevering. Paar dingen die ik wel zag aankomen en een paar ook niet, vooral dat de man in black dus William bleek te zijn was eigenlijk niet in me op gekomen. Mooie serie en genoeg om naar uit te kijken in seizoen 2 in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vandaag begonnen met Westworld en gelijk 5 episodes gekeken. Vind het erg gaaf, al kan ik sommige dingen nog niet helemaal plaatsen. Vooral de tijdlijnen van de verschillende characters in Westworld zelf. Maar dat zal zich nog wel uitwijzen neem ik aan.


Het is wel echt zo'n serie waarin aan het eind van het seizoen veel duidelijk wordt. In de eerste paar afleveringen dacht ik vooral "wauw, leuk concept leuk bedacht" maar waar het naartoe werkt wordt het serieus briljant... Kijk misschien wel meer uit naar seizoen twee van Westworld dan naar Game of Thrones (ben bang dat dat een beetje gaat tegenvallen :$)

edit: aah lees nu pas dat je hem al af hebt

Walking Dead was weer matig, nog 1 aflevering toch? Dan komt deze toch wel op plek twee van kutste seizoen tot nu toe (na seizoen 2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Walking Dead was weer matig, nog 1 aflevering toch? Dan komt deze toch wel op plek twee van kutste seizoen tot nu toe (na seizoen 2)


Eensch.

Daarnaast gisteren de nieuwe aflevering van The Blacklist teruggekeken, was weer leuk en volgens mij staat er wel weer het e.e.a. te gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Vandaag begonnen met Westworld en gelijk 5 episodes gekeken. Vind het erg gaaf, al kan ik sommige dingen nog niet helemaal plaatsen. Vooral de tijdlijnen van de verschillende characters in Westworld zelf. Maar dat zal zich nog wel uitwijzen neem ik aan.


Het is wel echt zo'n serie waarin aan het eind van het seizoen veel duidelijk wordt. In de eerste paar afleveringen dacht ik vooral "wauw, leuk concept leuk bedacht" maar waar het naartoe werkt wordt het serieus briljant... Kijk misschien wel meer uit naar seizoen twee van Westworld dan naar Game of Thrones (ben bang dat dat een beetje gaat tegenvallen :$)

edit: aah lees nu pas dat je hem al af hebt

Walking Dead was weer matig, nog 1 aflevering toch? Dan komt deze toch wel op plek twee van kutste seizoen tot nu toe (na seizoen 2)


Yes, beetje laf allemaal. En dan weer zo ellendig lang wachten :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste aflevering gezien van The Night Of. Positief verrast toen ik zag dat het van HBO was. Tot nu is het een interessante miniserie, ben benieuwd hoe dit verhaal zich verder afspeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TWD was een beetje van alles gister vond ik. Op sommige momenten dacht je dat het klaar was maar toch loopt het weer anders. Meer mensen gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond even terug kijken, ben wel benieuwd maar ook weer huiverig dat het allemaal weer gaat lopen zoals het dit hele seizoen al loopt
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic