Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag de nieuwe afleveringen gezien van Suits en GoT. Wat goed weer allebei. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Spoiler: Die angstige blik van Varys was ook prachtig, voor het eerst in de serie dat hij niet zeker van zichzelf was :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Shiiiiiiit. SPOILER: Reek is terug :lol:

Aan de ene kant dacht ik neeeee dude verman jezelf nou een keer. Maar daarna dacht ik [spoiler]: misschien dat ie expres van boord sprong zodat ie haar later uit Kingslanding kan proberen te redden. Of hing ze nou aan dat touw aan de boot? Kon het niet goed zien tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Shiiiiiiit. SPOILER: Reek is terug :lol:

Aan de ene kant dacht ik neeeee dude verman jezelf nou een keer. Maar daarna dacht ik [spoiler]: misschien dat ie expres van boord sprong zodat ie haar later uit Kingslanding kan proberen te redden. Of hing ze nou aan dat touw aan de boot? Kon het niet goed zien tbh

Spoiler: Nee degene die aan dat touw hing was één van die dochters uit Dorne
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Shiiiiiiit. SPOILER: Reek is terug :lol:

Aan de ene kant dacht ik neeeee dude verman jezelf nou een keer. Maar daarna dacht ik [spoiler]: misschien dat ie expres van boord sprong zodat ie haar later uit Kingslanding kan proberen te redden. Of hing ze nou aan dat touw aan de boot? Kon het niet goed zien tbh


Neah zat niks expres bij, PTSD is een bitch... daar kom je echt niet zomaar vanaf...Vond het al knap dat hij eerst nog 5 piraten kapot hakte voor hij terugviel naar Reek. Denk verder wel dat het 'per ongeluk' de beste keuze was die hij kon maken, wat had hij dan moeten doen? Er op af moeten rennen? Dan was Yara sws dood geweest, en hij wss ook.


Lekker een onzichtbare 'discussie' aangaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja oke, maar alsnog kan ie nu gaan uitvoeren wat ik zei. Of het nou bewust was of niet. Bedoelde ook meer dat ik hoop dat dat gaat gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja oke, maar alsnog kan ie nu gaan uitvoeren wat ik zei. Of het nou bewust was of niet. Bedoelde ook meer dat ik hoop dat dat gaat gebeuren :P


Ja oke, daar heb je dan wel weer gelijk in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler: die overgang van het pus naar de soep. Nog nooit zo iets ranzigs gezien in een serie :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Spoiler: die overgang van het pus naar de soep. Nog nooit zo iets ranzigs gezien in een serie :sick: :sick:


Eerst dacht ik ook gadverdamme. Maar toen ik 'm doorhad kon ik er wel om lachen. Goed gemaakt hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Spoiler: die overgang van het pus naar de soep. Nog nooit zo iets ranzigs gezien in een serie :sick: :sick:

Hij lag er wel strak op!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het eigenlijk vrij snel wel door, structuur was namelijk heel anders xd maar zeker netjes die transitie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha dat was mooi ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een aflevering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 22:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was weer genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler: Ik denk dat niet Jon en Daenaerys, maar Bran de bepalende factor gaat zijn in de strijd tussen leven en dood. Zoals ik het zie, maken Dany en Jon weinig kans tegen de Walkers en Wights, zelfs met de draken. Als er een draak of mens doodgaat, wordt het gelijk een Wight als de Night King er dichtbij is. Ik denk dus dat Bran terug in de tijd moet gaan of in het lichaam van de Night King moet gaan zitten om te voorkomen dat de Walkers winnen. Ik hoop ook zo dat Bran de oorlog beslist, vind zijn verhaallijn gruwelijk vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 15:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Vandaag begonnen met Ozark en vond de eerste twee episodes best gaaf, mijn interesse is gewekt :)


Laat maar weten hoe het uiteindelijk was, ook wel benieuwd naar maar eerst met EL Chapo begonnen.

Ondanks dat ik pas bij aflevering 7 ben kan ik het wel al enorm aanraden. Elke aflevering eigenlijk wel spanning en/of wat psychische shit wat het interessant maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Laatste episode van Ozark was echt fantastisch :worship: Sowieso heel vet het hele seizoen. Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten op S2.

Nu overigens begonnen met Stranger Things.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand To The Bone al gekeken of is er iemand mee bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 21:54 
 
Hardtraxx Elite

Bijna klaar met seizoen 5 van Prison Break, vond m echt heel vet!
Morgen beginnen aan Ozark!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 08:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukkig heeft Facebook aflevering 3 al gespoiled :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Ozark, de pilot pakte mij meteen. Ga hem zeker verder kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick and Morty ook weer begonnen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GoT was wel weer goed. Ik wil gvd meer van Bran zien, ben zo'n fan van dat joch.
SPOILER: Hoe kil Bran is geworden, vind ik mega vet. Hoe hij Sansa met een strak gezicht vertelt hoe mooi Sansa eruit zag toen ze verkracht werd door Ramsay :lol: Die jongen is zwaar getraumatiseerd en raakt denk ik 'verdwaald'/verdrinkt in de wereld van de 3 eyed raven, waar hij nog voor gewaarschuwd werd door de vorige 3 eyed raven.
En oh ja, Olenna Tyrell, wat een bazin. Denk dat dit een beetje een keerpunt is en dat Jaime zich tegen Cersei gaat keren en uiteindelijk haar gaat vermoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
GoT was wel weer goed. Ik wil gvd meer van Bran zien, ben zo'n fan van dat joch.
SPOILER: Hoe kil Bran is geworden, vind ik mega vet. Hoe hij Sansa met een strak gezicht vertelt hoe mooi Sansa eruit zag toen ze verkracht werd door Ramsay :lol: Die jongen is zwaar getraumatiseerd en raakt denk ik 'verdwaald'/verdrinkt in de wereld van de 3 eyed raven, waar hij nog voor gewaarschuwd werd door de vorige 3 eyed raven.
En oh ja, Olenna Tyrell, wat een bazin. Denk dat dit een beetje een keerpunt is en dat Jaime zich tegen Cersei gaat keren en uiteindelijk haar gaat vermoorden.


SPOILER: Waarom denk jij dat Jaime zich nu tegen Cersei zal keren? Overigens weer een toffe episode met leuke storytelling,maar de vechtscènes waren duidelijk niet waar het budget heen ging deze episode, die voelden nogal gerusht..
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic