Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SPOILER:Ik denk dat Jaime de gelijkenissen gaat zien tussen Cersei en The Mad King en dat hij de kant kiest van Tyrion. Ook heeft Cersei vroeger als kind een waarzegster gesproken die haar heeft verteld dat ze zelf 3 kinderen zou hebben, haar man (Robert Baratheon) 20 kinderen zou hebben, dat Cersei koningin zou worden maar vervangen zou worden door een mooiere en jongere vrouw en dat ze vermoord zou worden door een (waarschijnlijk haar eigen) jongere broer.

Ik vond de vechtscene zelf eigenlijk juist wel cool achteraf, hoe Tyrion zijn strijdplan uitlegde terwijl de Unsullied Casterley Rock veroverde. Je merkt wel dat het nu allemaal wel heeel snel gaat. Denk dat dit seizoen nog in teken staat van de strijd om de troon en dat volgend seizoen volledig in teken staat van Bran en de oorlog tegen de White Walkers.
Vind t alleen een beetje onzin dat Daenaerys zo makkelijk verslagen wordt, maar dat zal wel zijn om de strijd om de troon nog een beetje spannend te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 23:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godver, goeie aflevering weer zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit wel de slechtste episode van het seizoen tot nu toe. Dialogen waren moeilijk lang en uitgerekt, had veel sneller gekund heb ik het idee. Wel interessant wat er gezegd werd en wat er gebeurde, maar het kon naar mijn mening wat vlugger. Leek wel tijd rekken dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SPOILER: Ben het er niet mee eens dat dit een trage aflevering was, maar wel dat het een transitie aflevering was, de opbouw naar de volgende aflevering waar het helemaal los gaat tussen de Dothraki, Daenaerys en de draken en de Lannisters. Is ook wel te zien in de previews van het seizoen en van de volgende aflevering dat er een veldslag komt tussen die 2 legers. Wordt heel vet denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 07:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het mooiste vind ik (selecteer de rest om te lezen) dat de The White Walkers weer wat op de achtergrond gehouden worden, zodat we die weer wat beginnen te vergeten. Net zoals de personages dat ook doen (op de Northeners na). In aflevering 5 keren ze weer met groots geweld weer terug denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette aflevering :worship: . Ik snap die reviews niet dat mensen het te snel vinden gaan nu, we hebben een perfecte opbouw gehad in deze serie. We komen richting het einde, dan mag er van mij ook wel een beetje pit in. Spoiler:
Die scene tussen Cersei en Ellaria Sand vond ik trouwens ook echt supergoed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het inderdaad te snel gaan, het feit dat de twee lange dialoogscenes mijn favoriete scenes waren deze aflevering duidt dat wel aan denk ik. Aan de andere kant, we zitten al in s7, mag dus ook wel eens afgerond worden. Spoiler: Tyrions voiceover tijdens het innemen van Casterly Rock was inderdaad wel erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook liever nog maar 2 seizoenen die goed zijn (al zijn ze sneller als de rest van de serie), in plaats van dat ze het proberen uit te melken en heel de serie verkrachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog zo gruwelijk veel te vertellen, dat het niet meer traag KAN gaan.
We moeten nog achter het motief van de Night King/Walkers zien te komen, we moeten Bran nog zien timetravellen en de strijd om de iron throne en de strijd tegen de walkers zijn er ook nog. Daarbovenop zijn er nog genoeg personages waarvan de verhaallijn afgerond moet worden, zoals Varys/Littlefinger/Sansa/Missandei/Melisandre/The Hound/Jaime om maar een paar bijrollen te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben serieus net begonnen met Game of Thrones... en vind het erg fijn dat ik nu al 6 seizoenen aan een stuk kan doorkijken en nog weinig weet van alles.

Je zou het voorrecht maar hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rick and Morty ook weer begonnen :beer:


Genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik ben serieus net begonnen met Game of Thrones... en vind het erg fijn dat ik nu al 6 seizoenen aan een stuk kan doorkijken en nog weinig weet van alles.

Je zou het voorrecht maar hebben


Had ik ook begin dit jaar pas begonnen :thumbsup:
Nu wel elke week weer wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige week begonnen met Game Of Thrones, nu al klaar met seizoen 3. Ik heb echt een probleem xd . Die voorlaatste aflevering van seizoen 3 met de Red Wedding trouwens :surrender: . Wel jammer dat ik al aardig wat spoilers heb opgepikt het laatste jaar omdat veel vrienden het ook kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet er ook maar mee gaan beginnen. Spartacus vond ik een hele vette serie dus dan zal ik dit ook wel vet vinden. Alleen nog ff kijken hoe en waar het te bekijken valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spartacus is eigenlijk GoT op steroïde en pep, maar dan net iets slechter. Dus GoT ga je zeker vet vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kijken jullie GoT eigenlijk? Geen zin om een abbo op HBO te nemen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Via popcorntime of kodi
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yarrr :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Via popcorntime of kodi

Oh ja kodi. Helemaal vergeten dat mijn vader zo'n apparaat heeft gekocht om te streamen. Popcorntime werkt hier dus niet helaas. Te weinig seeders voor de oude afleveringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwsgroepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Downloaden via torrents. Al was de website de ik gebruikte van seizoen 6 ineens uit de lucht, blijven steeds minder sites over. Wel een andere gevonden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziggo app
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran

Downloaden via torrents en vervolgens via externe HDD kijken op de televee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Downloaden via torrents. Al was de website de ik gebruikte van seizoen 6 ineens uit de lucht, blijven steeds minder sites over. Wel een andere gevonden. :thumbup:

Zijn er gelukkig genoeg, kort geleden nog seizoen 1 t/M 5 voor een collega binnen gehaald, straks even kijken of ik 6 en 7 ook binnen kan halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe het nu via piratebay en dan download ik de ondertiteling van een andere site
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic