Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik doe het nu via piratebay en dan download ik de ondertiteling van een andere site


Welke? Ik gebruik nu opensubtitles, maar die staan er elke dinsdag pas op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben pas net begonnen met de serie dus geen problemen met ondertiteling/downloaden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stremio downloaden, heerlijk programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Het mooiste vind ik (selecteer de rest om te lezen) dat de The White Walkers weer wat op de achtergrond gehouden worden, zodat we die weer wat beginnen te vergeten. Net zoals de personages dat ook doen (op de Northeners na). In aflevering 5 keren ze weer met groots geweld weer terug denk ik.

Vind dat onheilspellende ook ziek vet inderdaad. Regrouping the forces and go. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik gebruik addi7ed voor subs. Hele fijne site, aangezien je direct het sub bestand download, en niet eerst een .rar die je dan weer moet uitpakken etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik gebruik addi7ed voor subs. Hele fijne site, aangezien je direct het sub bestand download, en niet eerst een .rar die je dan weer moet uitpakken etc...

Jup! Erg fijne site :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

123movies stream. Werkt donders goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ik gebruik addi7ed voor subs. Hele fijne site, aangezien je direct het sub bestand download, en niet eerst een .rar die je dan weer moet uitpakken etc...


Bovendien worden hier de fanmade ondertitels ook echt gemaakt, waardoor ze er ook als eerste verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gebruikte eerst ook altijd addic7ed maar VLC heeft tegenwoordig ook een built in sub downloader die (nu) goed werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:33 
 
Hardtraxx Newbie

Man man man wat wordt suits een zielige vertoning tegenwoordig. Kunnen we even met zijn allen een petitie starten om Rachel permanent bij prins Harry te dumpen? Dat kleffe gejank van die kut altijd, nondeju.

Ze hadden moeten stoppen toen die in de bak ging.

Ik wil nieuwe afleveringen van Shameless.. ahhhh.. Duurt nog effe.

Groetjes van Nazale (oja die bestond ook nog vroeger! Dat ben ik dus.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gezeik en emotionele gedoe bij Suits trek ik ook niet meer. Eerste seizoenen waren zoveel leuker.
Nu komt de hele serie neer op: ALS JULLIE OP DIT TIJDSTIP OP DEZE DAG DIT NOG NIET HEBBEN GEDAAN, DAN DOEN WIJ DIT EN DAT. Heel irritant die constante dreigingen die de serie spannend zou moeten maken/houden, maar dat wekt bij mij alleen maar irritatie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
JeftaElachouri schreef:
Het mooiste vind ik (selecteer de rest om te lezen) dat de The White Walkers weer wat op de achtergrond gehouden worden, zodat we die weer wat beginnen te vergeten. Net zoals de personages dat ook doen (op de Northeners na). In aflevering 5 keren ze weer met groots geweld weer terug denk ik.

Vind dat onheilspellende ook ziek vet inderdaad. Regrouping the forces and go. :thumbsup:

Ik verwacht weer een aflevering á la Hardhome, maar dan nog beter. Ze zullen in ieder geval met groots geweld hun intrede maken dit seizoen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sublight is een fijn programma voor ondertitels. Kun je zelf aanvinken bij welk bestandsformaat je Sublight in het verkenner menu wil zien. Dan doe je rechtsklik op het bestand, zoeken met Sublight en kun je de ondertitel rechtstreeks naar het mapje waar het videobestand ook in zit downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hackers hebben GoT S7E4 online gezet. Staat al op diverse torrent sites. Wel lage kwaliteit though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
JeftaElachouri schreef:
Wel lage kwaliteit though.


In dat geval wacht ik netjes tot zondagavond :P

Ik tot maandagavond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF :love: :love:
Wát ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Blij dat ik niet gewacht heb, de kwaliteit is makkelijk door heen te kijken.

WAT. EEN. AFLEVERING.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt bizar hoe goed deze aflevering was. Laatste 20 minuten met open mond gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doen jullie dit nou expres? :cry: :cry: :cry:

EDIT: had hem ook even gedownload maar met dat irritante tellertje onderin ga ik niet kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
JeftaElachouri schreef:
Wel lage kwaliteit though.


In dat geval wacht ik netjes tot zondagavond :P

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zieke aflevering inderdaad. Maandagavond nogmaals kijken in full hd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho-ly fucking shit wat een episode van GoT :worship: . Morgen nog een keer checken in HD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 13:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat sick :worship: :cry: Morgen idd zeker nog een keer terugkijken in HD. [Spoiler]: Ik kon het door de matige kwaliteit niet zo goed zien, maar is Jaime nou al verzopen of is dat een vraag voor de volgende aflevering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat sick :worship: :cry: Morgen idd zeker nog een keer terugkijken in HD. [Spoiler]: Ik kon het door de matige kwaliteit niet zo goed zien, maar is Jaime nou al verzopen of is dat een vraag voor de volgende aflevering?


SPOILER: Nog niet definitief verzopen, classic cliffhanger. Denk ook niet dat ie zo het loodje legt, zou wel erg cheesy zijn :P . Overigens vind ik de verhaallijn van Bran maar een beetje sloppy tbh, waarom vertelt hij bijv. niet aan Sansa dat Littlefinger Ned heeft bedrogen? Laat staan meer info te geven betreft de white walkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler:omdat hij de geschiedenis nog maar in stukjes ziet. Er is te veel informatie om gelijk alles op te nemen, dit kan er voor zorgen dat hij überhaupt nog niet weet of Littlefinger Ned heeft verraden en dat ie nog niet precies weet hoe de walkers verslagen moeten worden, als dat überhaupt zijn plan is. Kan ook zijn dat ie een pact gaat sluiten met de walkers bijvoorbeeld.
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic