Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kon het downloaden (in FullHD, normaal 's avonds via Ziggo) niet laten vanwege de overweldigende reacties op deze aflevering. Het kippenvel staat nu tijdens dit schrijven nog steeds op m'n armen. :surrender: Als ze ons dit al halverwege dit seizoen kunnen voorschotelen, weet ik niet wat we in hemelsnaam nog meer kunnen verwachten.
En dan die CGI weer, alsof ik gewoon een reguliere A-film heb zitten kijken zojuist. Ben benieuwd hoe groot hun budget voor dit seizoen was.

SPOILER | Betreft Jaime: die is niet dood denk ik. Maar wat ik wel weet is dat ie gaat twijfelen waarvoor hij nu aan het vechten is. Zijn gezicht sprak namelijk boekdelen. Hij zag er echt wanhopig uit op een gegeven moment. Wel mooi om te zien dat ie Dany op dezelfde manier probeerde te vermoorden als dat ie dat bij haar vader heeft gedaan. Leuke referentie weer naar eerdere gebeurtenissen. Bij dat moment dacht ik overigens wel dat ie afgebrand zou worden door Drogon.

SPOILER | Betreft Jon: in de preview gaat hij Drogon ontmoeten. Ik vermoed dat Drogon gaat merken dat hij ook een Targaryen is. Ik denk dat hij met één van die draken richting het Noorden gaat, want de Walkers maken hun intrede in de volgende aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het budget is geloof ik 10 miljoen per aflevering :lol:

Spoiler: Weet wel bijna zeker dat Jon er vandoor gaat met de draak Rhaegal, die vernoemd is naar Jon's vader Rhaegar. Maakt de kwestie dat Jon en Dany met elkaar 'moeten' trouwen om een samenwerking aan te gaan (Jon wil (nog) niet buigen voor Dany) wel wat lastiger als ze erachter komen dat Jon een targaryen is.
Het lijkt me inderdaad ook niet dat Jaime dood is, zou heel raar zijn als de makers hem op zo'n manier vermoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Daveytl Spoiler: Zo lastig is dat niet denk ik. Targaryens staan er bekend om dat ze met elkaar trouwen. Maar misschien is dat wel anders nu :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...

HO-LY SHIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat was een vette aflevering. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ja dat was een vette aflevering. :surrender:


Pfff de tering zeg.. met open mond wezen kijken :oh: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit gruwelijk vet :worship: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dit al een voorbode is voor de overige afleveringen... :surrender: Wel blij dat de Straks eindelijk weer bij elkaar zijn. Arya. :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een aflevering. Wil niet weten hoeveel geld hier is ingestoken :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ja dat was een vette aflevering. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 22:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net terug gekeken in HD en Jezus wat sick :love: En dan te bedenken dat er al meerdere van dit soort epische episodes zijn geweest, wat een serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Net terug gekeken in HD en Jezus wat sick :love: En dan te bedenken dat er al meerdere van dit soort epische episodes zijn geweest, wat een serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 08:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, was wel een goede aflevering


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Deze aflevering.. WHAT THE FUCK! Ik heb echt met zweet in mijn handen dat einde gekeken :lol: spoiler: en dat kwam met name omdat ik zo erg hoopte dat één van de draken niet dood zou gaan. Tering, wat een spanning en het lijkt mij dat het vanaf dit punt ook echt los gaat allemaal :drool:


SPOILER: Gezien trailer van aflevering 5 maken de white walkers zich gereed voor hun intrede, ben er eigenlijk wel van overtuigd dat één van de draken een Night Dragon wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HO-LY SHIT, die stuntmannen:
http://i.imgur.com/mFamH8e.gifv
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het even in perspectief te zetten: een GoT aflevering heeft hetzelfde budget ($10 miljoen) als een Friends aflevering had :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler voor de volgende aflevering: Volgende week komt Gendry waarschijnlijk ook eindelijk weer terug. Denk dat hij de wapens gaat smeden van dragon glass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Spoiler: Volgende week komt Gendry waarschijnlijk ook eindelijk weer terug. Denk dat hij de wapens gaat smeden van dragon glass.

Godver dit wou ik helemaal niet weten xd Was een leuke verrassing geweest. Voortaan ook maar spoilers voor de volgende afleveringen aangeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Om het even in perspectief te zetten: een GoT aflevering heeft hetzelfde budget ($10 miljoen) als een Friends aflevering had :whistle:

Ik denk dat de salarissen er nog over heen komen bij GoT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoonweg omvergeblazen door de laatste 20 minuten, met een grijns van oor tot oor zitten kijken. Dit is exact wat ik wil van een serie! De meest adembenemende aflevering sinds Hardhome! :clap:

Ik las dat ze een wereldrecord hebben verbeterd tijdens het filmen van deze aflevering: Meeste stuntmannen in de fik tijdens een scene (73!) en meeste stuntmannen tegelijkertijd in de fik zetten (20!) .
Wat een effecten, wat een spanning, wat een inferno :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een kleine theorie...

SPOILER | Volgens mij was Jaime erg onder de indruk van het feit dat Daenerys zelf ook aanwezig was. Dit brengt hem aan het twijfelen over Cersei. Zij zou zoiets nooit doen; vechten voor/met haar volk. Daarom denk ik dat het uiteindelijk Cersei is die aan het einde van het seizoen zal sterven.

Maar het is en blijft Game of Thrones, dus het kan alle kanten nog op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen met The Blacklist. Eerste aflevering was heel erg fast-paced, iets te veel eigenlijk naar mijn goesting... Is dat in volgende afleveringen wel wat minder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna klaar met seizoen 4 van Prison Break. Dit gaat echt helemaal nergens mee over, wat is dit vergezocht allemaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=pE2wcBeyNdk

De behind the scenes van S07E04, sick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Heel tof!
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic