Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Bijna weer TWD :cool: :cool:


Ik heb dat vorig jaar opgegeven :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef het nog een paar afleveringen de kans, maar zit zeer zeker op de schopstoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Geef het nog een paar afleveringen de kans, maar zit zeer zeker op de klapstoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
THArdstyler schreef:
Geef het nog een paar afleveringen de kans, maar zit zeer zeker op de klapstoel

klabangs
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 08:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb het vorige seizoen ook niet eens meer afgekeken. Wat is dit een verschrikkelijk uitgemolken serie geworden :sleep:

Band of Brothers aan het kijken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die blijft zo gruwelijk goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Gister EP01 van Seizoen 6 Arrow gezien..Wat een verschrikkelijke EP naar het geweldige seizoen van vorig jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gister EP01 van Seizoen 6 Arrow gezien..Wat een verschrikkelijke EP naar het geweldige seizoen van vorig jaar :cry:


Ik ben juist bij seizoen 5 afgehaakt. Het werd me allemaal een beetje te vaag qua superhelden en krachten en weet ik veel allemaal. Vond de eerste 3 seizoenen echt veruit de beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

StanDuif schreef:
ErikZ schreef:
Gister EP01 van Seizoen 6 Arrow gezien..Wat een verschrikkelijke EP naar het geweldige seizoen van vorig jaar :cry:


Ik ben juist bij seizoen 5 afgehaakt. Het werd me allemaal een beetje te vaag qua superhelden en krachten en weet ik veel allemaal. Vond de eerste 3 seizoenen echt veruit de beste


Zou hem toch afkijken als ik jou was, de nemesis in dat seizoen is echt heel erg goed neergezet met een paar leuke plottwists en een goede seizoensfinale.

Ben het met je eens dat ze de cross met The Flash te ver hebben doorgetrokken. Voor flashy (haha) superhelden kijk ik wel dat, voor grimmige kijk ik graag Arrow maar dat ik verdwenen.

EP 1 is erg slecht ge-edit en vol serie cliche's helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stranger Things weer begonnen :thumbsup: Wel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag om 14:00 S02E01 van Stranger Things aangezet, zojuist klaar met E09. Man man man wat belachelijk goed weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 01:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Stranger Things weer begonnen :thumbsup: Wel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken :x

Wat is daar erg aan dan? :P Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.

Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zien xd Moest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister SE801 + SE802 gezien van TWD, het wordt nu wel weer spannend maar wel bizar hoe ze een gevecht over een heel seizoen weer gaan uitsmeren. Wel goed hoe ze er elke keer opkomen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Japper28 schreef:
Stranger Things weer begonnen :thumbsup: Wel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken :x

Wat is daar erg aan dan? :P Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.

Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zien xd Moest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.


Als het een wekelijkse release is is het toch steeds iets om naar uit te kijken. Maar zo erg vind ik het nou ook weer niet hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Japper28 schreef:
Stranger Things weer begonnen :thumbsup: Wel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken :x

Wat is daar erg aan dan? :P Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.

Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zien xd Moest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.


Ook hier is het een van mijn favoriete personages, vind het echt een held xd

Nadeel van zo'n seizoen in een keer online is dat ik na alle hype in 2 dagen alles heb gezien en weer een jaar kan wachten op het volgende seizoen (Ja dat is geen spoiler, was al een tijd geleden aangekondigd :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Peaky Blinders begint weer op 15 november :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Wat is daar erg aan dan? :P Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.

Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zien xd Moest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.


Ook hier is het een van mijn favoriete personages, vind het echt een held xd

Nadeel van zo'n seizoen in een keer online is dat ik na alle hype in 2 dagen alles heb gezien en weer een jaar kan wachten op het volgende seizoen (Ja dat is geen spoiler, was al een tijd geleden aangekondigd :P )

Jep, alle afleveringen in de eerste twee dagen gekeken. xd Heeft zijn voor- en nadelen. Ik vond het weer een heel sterk seizoen, nu weer een jaar wachten. :slow: Het jaren 80 sfeertje maakt echt de serie imo.

SPOILER: Alleen de aflevering waar Eleven naar de stad gaat viel een beetje buiten de boot vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Wat is daar erg aan dan? :P Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.

Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zien xd Moest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.


Ook hier is het een van mijn favoriete personages, vind het echt een held xd

Nadeel van zo'n seizoen in een keer online is dat ik na alle hype in 2 dagen alles heb gezien en weer een jaar kan wachten op het volgende seizoen (Ja dat is geen spoiler, was al een tijd geleden aangekondigd :P )

Jep, alle afleveringen in de eerste twee dagen gekeken. xd Heeft zijn voor- en nadelen. Ik vond het weer een heel sterk seizoen, nu weer een jaar wachten. :slow: Het jaren 80 sfeertje maakt echt de serie imo.

SPOILER: Alleen de aflevering waar Eleven naar de stad gaat viel een beetje buiten de boot vond ik.


Wel knnap dat ze ook buiten 'hun comfort zone' weer zo'n goede sfeer kunnen creƫren, maar inderdaad het was een soort van filler. Misschien wel interessant met het oog op het volgende seizoen

Overigens voor de mensen die er al klaar mee zijn, Beyond Stranger Things is ook wel leuk. Daar gaan ze wat dieper in op de serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb ook alle acht afleveringen in 24 uur gekeken ja, nu weer wachten :(

S08E02 van TWD was ook weer tof :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TWD begin ik echt niet meer aan. godverdomme wat is dat een uitgemelkte kutserie geworden :sleep:. Ook maar beginnen aan stranger things tweede seizoen. Ik vind de serie opzich wel vet, maar ik erger me altijd aan films/series waarbij kinderen ineens de wereld moeten gaan redden. Vind dat altijd zo onrealistisch, zeker als ze dan ook nog eens veel te volwassen gesprekken gaan voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TWD ook de kans maar weer gegeven, maar hebben meer mensen dat ze het op sommige punten gewoon niet meer kunnen volgen? Dat je ineens een shot/scene ziet waarvan je denkt: huh wat is er gebeurd waar komt dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Stranger Things S1 gezien toen het net uit was, was leuk maar ik was niet zo omver geblazen als de rest van de wereld. S2 laat ik daarom ook zitten tot wanneer ik echt niks te gamen/kijken heb.

Doe mij maar S2 van Westworld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
TWD ook de kans maar weer gegeven, maar hebben meer mensen dat ze het op sommige punten gewoon niet meer kunnen volgen? Dat je ineens een shot/scene ziet waarvan je denkt: huh wat is er gebeurd waar komt dit vandaan?


Op de site van fox kon je ff een korte samenvatting van alle vorige seizoenen kijken, misschien helpt dat. En oh denk dat je van die vage 'flashbacks' bedoelt, snapte ik ook niet, maar denk dat het te maken heeft met komende afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
die vage 'flashbacks' bedoelt, snapte ik ook niet, maar denk dat het te maken heeft met komende afleveringen.

Ja dit bedoelde ik vooral, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel verwacht dat er iets over gezegd zou worden, maar...

Het nieuws om Kevin Spacey is wel gek :huh: gelukkig had dit verder toch geen invloed op House of Cars, gezien seizoen 6 sowieso het laatste seizoen zou zijn, maar toch.
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic