Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 00:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
TWD begin ik echt niet meer aan. godverdomme wat is dat een uitgemelkte kutserie geworden :sleep:. Ook maar beginnen aan stranger things tweede seizoen. Ik vind de serie opzich wel vet, maar ik erger me altijd aan films/series waarbij kinderen ineens de wereld moeten gaan redden. Vind dat altijd zo onrealistisch, zeker als ze dan ook nog eens veel te volwassen gesprekken gaan voeren.

Sommige kinderen gedragen zich volwassener dan vele volwassenen. ;)

Vind het trouwens wel erg toevallig dat ze tegelijk na die ophef over Kevin Spacey opeens zeggen dat volgend jaar het laatste seizoen komt van House of Cards. Niet dat ik het heel erg zal vinden, begon toch langdradig te worden.

Waarom komt er op Netflix elke week een nieuwe aflevering van Legends of Tomorrow, Arrow en Supergirl maar niet van The Flash? Lijkt me wel handig aangezien er al vaker crossovers zijn geweest. Niet dat ik nu meteen ga kijken, wil altijd een heel seizoen er in een keer doorheen jagen. Maar gewoon te lui om The Flash wél te downloaden. -.-

Minderhunter is trouwens een dikke aanrader! Het is een beetje een trage serie met veel (sterke) dialogen, maar het is wel erg spannend! :D Tweede seizoen werd al bevestigd voordat het eerste seizoen uitgezonden werd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Het nieuws om Kevin Spacey is wel gek :huh: gelukkig had dit verder toch geen invloed op House of Cars, gezien seizoen 6 sowieso het laatste seizoen zou zijn, maar toch.

Aangenomen dat ze 6 afmaken dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geintje met kleine HoC spoiler
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:


Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stranger things uiteindelijk ook helemaal bekeken, het is zeker vet en interessant.

Hoewel ik me bij seizoen 2 wel stoorde aan sommige dingen, vond 1 vele malen beter. Stoorde me vooral aan domme keuzes, grote sprongen in logica en tijd en *SPOILER* die dood van bob had makkelijk vermeden kunnen worden,
waarom stilstaan? waarom zag suzan hem niet aankomen? waarom werd zij niet gegrepen want zij stond daar al langer en dat beest was blijkbaar al in de ruimte. Ik vond het verborgen houden van dat beest ook enorm dom, Will die reageert en zegt wat het beest is plus de obvious clues had die vent allang moeten doorhebben dat dat beest dood moet en dat hij hem niet had moeten beschermen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 15:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
*SPOILER* die dood van bob had makkelijk vermeden kunnen worden,
waarom stilstaan? waarom zag suzan hem niet aankomen? waarom werd zij niet gegrepen want zij stond daar al langer en dat beest was blijkbaar al in de ruimte. Ik vond het verborgen houden van dat beest ook enorm dom, Will die reageert en zegt wat het beest is plus de obvious clues had die vent allang moeten doorhebben dat dat beest dood moet en dat hij hem niet had moeten beschermen

Jezus, nog nooit televisie gekeken? :lol: Zo gaat het toch in elke film of serie, daar hoef je echt geen hele analyse op los te laten. Als het allemaal 'logisch' zou verlopen zou het ook niet goed zijn,
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaar met seizoen 1 van Hannibal. Wat een serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 17:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
*SPOILER* die dood van bob had makkelijk vermeden kunnen worden,
waarom stilstaan? waarom zag suzan hem niet aankomen? waarom werd zij niet gegrepen want zij stond daar al langer en dat beest was blijkbaar al in de ruimte. Ik vond het verborgen houden van dat beest ook enorm dom, Will die reageert en zegt wat het beest is plus de obvious clues had die vent allang moeten doorhebben dat dat beest dood moet en dat hij hem niet had moeten beschermen

Jezus, nog nooit televisie gekeken? :lol: Zo gaat het toch in elke film of serie, daar hoef je echt geen hele analyse op los te laten. Als het allemaal 'logisch' zou verlopen zou het ook niet goed zijn,


Dus? Dat maakt het niet beter opeens, komt gewoon over als afraffelen, wat ik in seizoen 1 dacht bij dat ze opeens allemaal uit the upside down waren op het einde terwijl ze er het ene moment nog diep in zaten, gewoon boem pats. Zat series en films die dit wel goed doen.

Mag jouw allemaal wel best wezen, maar komt op mij over als afraffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Doe mij maar S2 van Westworld :worship:


Ik kijk ook erg uit naar dit seizoen! Alleen heb gelezen dat het tweede seizoen pas in de lente van 2018 komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seizoen 2 uitgekeken, leuke serie. Toch pakt het mij niet helemaal, gewoon door die kinderen. Vind het altijd zo cringy als kinderen van 10 van die veel te volwassen gesprekken gaan voeren. Het einde maakte het er ook niet veel beter op. Rest van het concept is wel heel vet, dus ga seizoen 3 wel kijken gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Seizoen 2 uitgekeken, leuke serie. Toch pakt het mij niet helemaal, gewoon door die kinderen. Vind het altijd zo cringy als kinderen van 10 van die veel te volwassen gesprekken gaan voeren. Het einde maakte het er ook niet veel beter op. Rest van het concept is wel heel vet, dus ga seizoen 3 wel kijken gok ik.


Maak daar maar 13/14 van. Snap sowieso niet precies wat iedereen met volwassen gesprekken bedoelt, dat valt toch allemaal wel mee? Vind juist dat de kinderen de serie zo sterk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer 21 uur geleden begonnen aan Mindhunter, net klaar met de laatste aflevering. Wat een goede serie zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff er is zo veel leuk spul om te kijken komende tijd.
Op de lijst voor de donkere dagen:

S2 Stranger Things
S3 Hannibal
S3 Mr. Robot
S1 Mindhunter
S1 Babylon Berlin

Deze beginnen bijna:
S1 Dark
S4 Peaky Blinders

NL:
En dan ook nog 5 afleveringen van het laatste seizoen Penoza kijken.
Ohja Hollands Hoop S2 ook al weer onderweg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vergeet vrijdag 'The Punisher' niet -.-
Mooi bingen dag na Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Vergeet vrijdag 'The Punisher' niet -.-
Mooi bingen dag na Qlimax


Moet je al die andree marvel netflix zooi gezien hebben, alleen Daredevil kon mij boeien (en daarin dus ook the Punisher) maar heb de rest geskipt, wil dit wel weer kijken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Danny Phantom schreef:
Vergeet vrijdag 'The Punisher' niet -.-
Mooi bingen dag na Qlimax


Moet je al die andree marvel netflix zooi gezien hebben, alleen Daredevil kon mij boeien (en daarin dus ook the Punisher) maar heb de rest geskipt, wil dit wel weer kijken eigenlijk.


Heb daredevil en defenders gezien. Jessica Jones en Lukas Cage ook niet gekeken.
Even googlen wie het zijn en je kan prima the defenders kijken die het ook wel waard is.
Erg veel zin in deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zojuist Salvation t eerste seizoen gekeken op Netflix. Beetje uitgekauwd onderwerp, maar wel een aardige verhaallijn met een aantal plottwists.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 20:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dusss, de Lord Of The Rings serie lijkt er toch echt te gaan komen. Wat vinden er ervan? Aan de ene kant vind ik als fanboy natuurlijk alles fantastisch wat met LOTR te maken heeft, maar aan de andere kant ben ik bang dat de serie compleet afbreuk gaat doen t.o.v. de films. Ik hoop iig dat ze weer echte mensen met kostuums gaan inzetten ipv lelijke geanimeerde Orks zoals in The Hobbit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb sinds paar dagen Netflix, ik doe toch maar mee met alle serie hype, ook al ben ik paar jaar te laat. Heb 13 reasons why uitgekeken en vond het echt een gruwelijke serie. Maar ik weet echt niet wat ik nu moet beginnen te kijken, er is zoveel aanbod.. tips van hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb sinds paar dagen Netflix, ik doe toch maar mee met alle serie hype, ook al ben ik paar jaar te laat. Heb 13 reasons why uitgekeken en vond het echt een gruwelijke serie. Maar ik weet echt niet wat ik nu moet beginnen te kijken, er is zoveel aanbod.. tips van hier?


House of Cards (nu het nog kan xd Netflix heeft het amper nog openbaar staan, zoeken kan wel)
Stranger Things
Better Call Saul
Narcos
Ozark
Black Mirror (allemaal losstaande afleveringen, kan aanraden niet met Ep 1 te beginnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dusss, de Lord Of The Rings serie lijkt er toch echt te gaan komen. Wat vinden er ervan? Aan de ene kant vind ik als fanboy natuurlijk alles fantastisch wat met LOTR te maken heeft, maar aan de andere kant ben ik bang dat de serie compleet afbreuk gaat doen t.o.v. de films. Ik hoop iig dat ze weer echte mensen met kostuums gaan inzetten ipv lelijke geanimeerde Orks zoals in The Hobbit.


In de huidige tijd gaan ze daar echt geen moeite meer in steken gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sons of Anarchy vond ik echt geniaal. Breaking Bad en Prison Break ook gruwelijke series! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 00:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Dusss, de Lord Of The Rings serie lijkt er toch echt te gaan komen. Wat vinden er ervan? Aan de ene kant vind ik als fanboy natuurlijk alles fantastisch wat met LOTR te maken heeft, maar aan de andere kant ben ik bang dat de serie compleet afbreuk gaat doen t.o.v. de films. Ik hoop iig dat ze weer echte mensen met kostuums gaan inzetten ipv lelijke geanimeerde Orks zoals in The Hobbit.


In de huidige tijd gaan ze daar echt geen moeite meer in steken gok ik

Doen ze bij GoT toch ook :P Daarom is het ook wel jammer dat Amazon het gaat maken en niet HBO ofzo. Wist trouwens niet eens dat zij überhaupt televisiewerk deden, dat zegt al genoeg denk ik. Maar goed we wachten het af.

@makrooy
Sowieso Breaking Bad, dat is voor mij zonder twijfel de beste serie op Netflix. Ozark en Sons of Anarchy daarna (al heb ik lang niet alles gezien). Dan ben je wel ff zoet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb sinds paar dagen Netflix, ik doe toch maar mee met alle serie hype, ook al ben ik paar jaar te laat. Heb 13 reasons why uitgekeken en vond het echt een gruwelijke serie. Maar ik weet echt niet wat ik nu moet beginnen te kijken, er is zoveel aanbod.. tips van hier?

- Breaking Bad (kun je beter eerst kijken voordat je aan Better Call Saul begint. Better Call Saul is de periode voor Breaking Bad. Of je wacht af totdat Better Call Saul afgelopen is, dan zou ik wel met Better Call Saul beginnen. Sluit het perfect aan.)
- Stranger Things
- Master of None (vind deze persoonlijk best wel geniaal haha)
- Black Mirror
- Designated Survivor
- House of Cards
- The Crown (schijnt heel erg goed te zijn, zelf nog niet gezien)
- Prison Break
- Rita (Deense serie maar erg goed en ook grappig)
- The Killing (staat de Deense en de Amerikaanse variant op, heb zelf alleen de Amerikaanse variant gezien en die was erg goed)
- Mad Men
- Narcos
- Orange is the new black
- Suits

Hier moet wel wat bij zitten voor je! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Black Mirror (allemaal losstaande afleveringen, kan aanraden niet met Ep 1 te beginnen)


Waarom niet? Die vond ik juist onwijs sterk en heel toepasselijk, 2 en 3 daarin tegen was niet doorheen te komen
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic