Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer maar het schijnt dat ze wel verder gaan met wat films en wellicht een nieuwe Serie (gerucht). Komt er dus op neer dat naast de nieuwe films de serie gewoon een andere benaming krijgt (ipv Super).

Moet wel eerlijk zeggen dat ze het niveau van Z nooit hebben gehaald wat erg jammer en ook voor hun erg moeilijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Zijn ze voorbij black nu? Dan kan ik weer verder kijken met de dub.


Ja en al een heel stuk ook, Ben zelf bij aflevering 71 en ze zijn dus inderdaad al bij 126.

Gebruik zelf een free trail van 14 dagen bij Crunchyroll, lekker kijken via mijn PS4 en onderweg op mijn telefoon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
ErikZ schreef:
Zit midden in Dragon Ball Super :love: Net klaar met de Black Saga, zelfs na zoveel jaar vind ik het nog steeds vet onder ander door de humor (Japans over Engels :worship: )


Ik ben helemaal bij met Dragon Ball Super :$ . Zitten nu op aflevering 126 (eerstvolgende dus 127). Ik meende gelezen te hebben dat 131 de allerlaatste aflevering is, wat vet kut is. De laatste ~30 afleveringen zijn zo ongelooflijk vet.


Volgens mij is dit alleen de televisie tijdslot van de zender die het uitzend om ruimte te maken voor een nieuwe anime.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ook helemaal bij. Er zitten echt parels van episodes in deze laatste saga *kuch kamehameha wave kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 04:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Dark, wat een goede serie zeg :thumbsup:

Paar weken terug mee begonnen, even niet aan gedacht en nu ik ziek thuis zit volop mee bezig. Ben bij aflevering 10 en vind het echt een geweldige serie. Wel zeer veel mindfucks maar dat maakt het juist goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik ben ook helemaal bij. Er zitten echt parels van episodes in deze laatste saga *kuch kamehameha wave kuch*


Heb wel echt een hoop afleveringen geskipt hoor tussen de Black Saga en Tournement of Power, het vinden van alle teamleden heb ik geskipt.

Snap alleen niet waarom de kandidaten van het toernooi nou mee moeten doen. Hebben ze nou teveel of te weinig stervelingen?

Favo Japanse woord: Nani!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Goku schreef:
Dark, wat een goede serie zeg :thumbsup:

Paar weken terug mee begonnen, even niet aan gedacht en nu ik ziek thuis zit volop mee bezig. Ben bij aflevering 10 en vind het echt een geweldige serie. Wel zeer veel mindfucks maar dat maakt het juist goed.

Alleen het einde verpest de hele serie. Weer zo'n typisch 'in de toekomst is alles apocalyptisch'-einde.. Nee, het einde had wel veel mysterieuzer mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Eens, had niet gehoeven zo.

@ Erik. Er zijn teveel universums volgens die twee goden. Ze waren sowieso al bezig om universums weg te vagen, maar houden nu dus een toernooi ter eigen vermaak ( op aanraden van Goku ) met als "prijs" het behoud van de wereld.

Nani is mooi ja :P Baka Na ook een mooie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaar met Peaky Blinders, dat einde van S4 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit momenteel bij S02E04 van Peaky Blinders. Nu al een fantastisch goede serie. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Bridge tot nu toe ook een erg sterk seizoen.
Babylon Berlin eerste 2 eps gezien en zit ook fijn sfeertje in.

Morgen eens beginnen met de nieuwe ep van Homeland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klaar met Breaking Bad, geweldige serie. Morgen seizoen 2 van Jessica Jones op Netflix :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar besloten, na een lange pauze, om verder te gaan met The 100. Nu de eerste twee afleveringen gezien en denk dat ik hem wel af ga kijken! Heeft er verder nog iemand aanraders voor een spannende, niet langdradige serie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altered carbon
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Sherlock. Lange, maar erg vermakelijke afleveringen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Morgen seizoen 2 van Jessica Jones op Netflix :thumbsup:.

Nu al zin in. David Tennant altijd +1, al zal hij dit seizoen een stuk minder te zien zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
kegel77w schreef:
Morgen seizoen 2 van Jessica Jones op Netflix :thumbsup:.

Nu al zin in. David Tennant altijd +1, al zal hij dit seizoen een stuk minder te zien zijn natuurlijk.


Heb ik dus nooit wat aangevonden, geld eigenlijk ook voor Iron Fist en Luke Cage. Vond het matige Marvel series.
Daredevil daar in tegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Casa de Papel, zieke serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen met 'The Pacific', nu bij aflevering 6. Eerste twee aflevering behoorlijk chaotisch waardoor het moeilijk te volgen was en een echte verhaallijn ontbreekt. Vanaf aflevering drie gaat het veel beter. Bevalt zeer goed tot dusver!

En reeds Altered Carbon (Netflix) afgerond. Vette sci-fi actiethriller serie, aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:41 
 
Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
Casa de Papel, zieke serie


Ga ik ook aan beginnen, benieuwd of dat Spaans mij gaat storen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
JeroenB93 schreef:
Casa de Papel, zieke serie


Ga ik ook aan beginnen, benieuwd of dat Spaans mij gaat storen.

Nou mij aan het begin wel, want ik laat me nog wel eens afleiden door m'n telefoon. Normaal gesproken luister ik dan wel door omdat het Engels is, maar nu moet ik dus constant de ondertiteling lezen haha
Maar daar wen je aan. Heb seizoen 1 nu al af helaas, maar is zeker het kijken waard.

Meen gelezen te hebben dat seizoen 2 pas in december op Netflix komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onlangs toch maar eens Breaking Bad gaan kijken, ik ben niet zo van de series maar deze pakte me echt wel :worship:

In 3 weken helemaal gekeken. Vooral 't laatste seizoen was echt goed :)

Binnenkort (op aanraden van velen) eens aan Peaky Blinders beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Onlangs toch maar eens Breaking Bad gaan kijken, ik ben niet zo van de series maar deze pakte me echt wel :worship:

In 3 weken helemaal gekeken. Vooral 't laatste seizoen was echt goed :)

Binnenkort (op aanraden van velen) eens aan Peaky Blinders beginnen


Ben nu begonnen aan seizoen 2. Hoop wel dat het nog wat beter wordt. De setting en het concept is supervet, maar vond het verhaal een beetje oppervlakkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 17:03 
 
Hardtraxxer

Altered carbon, vermakelijke serie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
ULTIMO schreef:
Onlangs toch maar eens Breaking Bad gaan kijken, ik ben niet zo van de series maar deze pakte me echt wel :worship:

In 3 weken helemaal gekeken. Vooral 't laatste seizoen was echt goed :)

Binnenkort (op aanraden van velen) eens aan Peaky Blinders beginnen


Ben nu begonnen aan seizoen 2. Hoop wel dat het nog wat beter wordt. De setting en het concept is supervet, maar vond het verhaal een beetje oppervlakkig.


Ben ik met je eens.

(kleine spoiler)
Vooral elke keer dat gezeur met z'n vrouw wordt na een tijdje echt vermoeiend

Gelukkig wordt het daarna wel beter hoor :)


Edit: heb jij het nu trouwens over BB of PB? :x
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic