Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft Broken Balance hier nou weer mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is ook oppervlakkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 03:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Hard4Us schreef:
JeroenB93 schreef:
Casa de Papel, zieke serie


Ga ik ook aan beginnen, benieuwd of dat Spaans mij gaat storen.

Nou mij aan het begin wel, want ik laat me nog wel eens afleiden door m'n telefoon. Normaal gesproken luister ik dan wel door omdat het Engels is, maar nu moet ik dus constant de ondertiteling lezen haha
Maar daar wen je aan. Heb seizoen 1 nu al af helaas, maar is zeker het kijken waard.

Meen gelezen te hebben dat seizoen 2 pas in december op Netflix komt :(

Pas de eerste twee afleveringen gezien en het bevalt goed! Vlot tempo ook.

Spaans heb ik geen problemen mee, maar Portugees beviel niet zo goed. Kwam waarschijnlijk ook omdat die serie ruk was (3%). :P

Zie het nut er niet van in om een serie of film kijken als je meer met je telefoon bezig bent dan naar de serie of film te kijken, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er inmiddels ook een tweede seizoen van Designated Survivor is even opnieuw begonnen aan het eerste seizoen om het geheugen op te frissen en omdat het gewoon een gruwelijk vette serie is. Vind al die complotten briljant :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Over Peaky Blinders

*Spoiler*

Ik hoop eigenlijk dat Alfie Solomons niet dood is, vind dat echt een geweldig karakter en misschien wel het beste geacteerd van de hele serie door Tom Hardy. Zo terugkijkende.

ULTIMO schreef:
Die is ook oppervlakkig.


Volgens mij ga ik juist te diep in op dingen.

Bezinga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben nu ergens halverwege seizoen 2 met peaky blinders, geraak er nu wel een stuk beter in als seizoen 1. Je ziet nu echt personages ontwikkelen, en het verhaal is gewoon een stuk spannender. Gelukkig vind ik de setting gewoon ontzettend vet, wat me wel door seizoen 1 heeft gesleept.

Ik durf jullie spoilers niet te lezen, dus ga jullie maar gewoon geloven dat het de moeite is om te blijven kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.

Heb gewoon niet de concentratie om me langdurig te focussen, denk mede doordat er niet bijzonder veel actie in de serie zit. Ga dan vaak spelletje doen of voetbalnieuws lezen en dan ook de serie erbij volgen. Maakt me niet meteen verslaafd hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.

Telefoon staat hier altijd op stil. Trilt alleen als iemand me belt. :cool:

Fantazoo schreef:
Omdat er inmiddels ook een tweede seizoen van Designated Survivor is even opnieuw begonnen aan het eerste seizoen om het geheugen op te frissen en omdat het gewoon een gruwelijk vette serie is. Vind al die complotten briljant :worship:

Toffe serie inderdaad! Toch blijft Kiefer Sutherland voor mij Jack Bauer. Alle rollen die hij speelt na 24 lijken ook allemaal op dat karakter. xd En als je van complottheorieën houdt, dan vind je 24 ook wel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
zeke schreef:
Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.

Heb gewoon niet de concentratie om me langdurig te focussen, denk mede doordat er niet bijzonder veel actie in de serie zit. Ga dan vaak spelletje doen of voetbalnieuws lezen en dan ook de serie erbij volgen. Maakt me niet meteen verslaafd hoor :P


Wel als het concentratieverlies komt doordat je jezelf die prikkels niet meer geeft -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ben nu ergens halverwege seizoen 2 met peaky blinders, geraak er nu wel een stuk beter in als seizoen 1. Je ziet nu echt personages ontwikkelen, en het verhaal is gewoon een stuk spannender. Gelukkig vind ik de setting gewoon ontzettend vet, wat me wel door seizoen 1 heeft gesleept.

Ik durf jullie spoilers niet te lezen, dus ga jullie maar gewoon geloven dat het de moeite is om te blijven kijken.


Laatste seizoen is het beste so far, dus zeker blijven kijken dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

24 april gaat The 100 eindelijk weer verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
24 april gaat The 100 eindelijk weer verder!


https://www.facebook.com/cwthe100/video ... 037513128/

Trailer seizoen 5. Heel erg benieuwd. Zal waarschijnlijk wel per week worden ge-update. Dus even wachten tot alles online staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pak bij sommige series/films ook m'n telefoon er bij, is inderdaad gewoon puur omdat ik m'n aandacht er niet bij kan houden. Is ook vaak omdat er dan zo'n moment in de film zit waarvan je denkt "who cares".

Gaat natuurlijk niet op voor films zoals Memento, A Cloud Atlas e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
24 april gaat The 100 eindelijk weer verder!


Nice.
Kijkt wel lekker weg die serie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pak bij sommige series/films ook m'n telefoon er bij, is inderdaad gewoon puur omdat ik m'n aandacht er niet bij kan houden. Is ook vaak omdat er dan zo'n moment in de film zit waarvan je denkt "who cares".

Gaat natuurlijk niet op voor films zoals Memento, A Cloud Atlas e.d.


Inmiddels al vier keer gestart met Memento, maar nog nooit af gekeken. Laatst tijdens een date weer een poging gewaagd, maar het serieuze kijken was na 20 minuten klaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken? :D


Seizoen 3 was inderdaad best ruk. Maar ik vond seizoen 4 wel weer goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken? :D


Ik heb ook heel veel moeite gehad bij seizoen 3. Was er 2x mee gestopt voor ik er doorheen kwam. Seizoen 4 is al weer een stuk interessanter en was t zeker waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken? :D


Wordt later wel leuker. Ik vond City of Light nog best interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, zal wel even op de tanden bijten dan. Bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf dit een geniale serie vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 22:09 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Top, zal wel even op de tanden bijten dan. Bedankt! :thumbup:


Seizoen 1 en 2 waren inderdaad volop genieten, 3 vond ik ook minder. Dat vage CoL gedoe. Seizoen 4 daarentegen vond ik weer top. Heel benieuwd naar 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zag gisteravond dat Flash Season 4 online staat :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaar met Sherlock. Wat een serie :worship:
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic