Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

La casa de papel de afgelopen tijd gekeken. Erg verslavende serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begonnen met Peaky Blinders :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.


Hulu heeft ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Joey schreef:
Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.


Hulu heeft ze

Is niet in Nederland beschikbaar toch? Zie veel series op Hulu die ik wil kijken, maar wil het dan wel via mijn smart tv kunnen. En via zo'n dns heb ik het nooit langer dan 3 dagen werkende gekregen (Netflix USA o.a.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En anders gewoon downloaden :whistle: Staat genoeg online en via Plex makkelijk op je tv te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn smart-tv is niet smart genoeg voor Plex, helaas. Zou eigenlijk nog een chromecast moeten kopen aangezien vlc tegenwoordig chromecast support, maar dat is eigenlijk nog te veel moeite, moet ik alsnog alles via mijn pc afspelen. Netflix heeft me lui gemaakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 100 maar gelaten voor wat het is. Begonnen met The Punisher en twee afleveringen gekeken en bevalt tot nu toe erg goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Punisher :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas maar 1 seizoen van The Punisher online nu :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net seizoen 1 afgekeken van La Casa de Papel.
Erg vette serie :D , seizoen 2 begint 6 April op netflix :D
Nu maar is beginnen met The Punisher :)

Laatst heb ik ook Narcos tot het einde gekeken van seizoen 2.
Kan iemand mij vertellen of El Chapo ongeveer hetzeflde aanvoelt als Narcos (kwa beleving enzo ?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ja best wel :thumbup: het enige grote verschil is de aanwezigheid van een narrator in Narcos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste aflevering van seizoen 4 van Peaky Blinders gezien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter :thumbsup:


Is het al ergens te downloaden/bekijken. Ik kan het niet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Firetrap schreef:
O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter :thumbsup:


Is het al ergens te downloaden/bekijken. Ik kan het niet vinden


Te downloaden via Torrents ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kleine spoiler voor iedereen die Designated Survivor kijkt. Nu begint het echt 24 3.0 te worden hoor! :lol: In 24 was Audrey Raines (Kim Raver) de vrouw van Jack Bauer (Kiefer Sutherland). In Designated Survivor speelt Kiefer Sutherland de president (Tom Kirkman) en Kim Raver een of andere dokter (Dr. Andrea Frost). Lijkt er nu op dat die twee binnenkort samen een beschuitje gaan eten. :lol:

Kijk normaal zelden onder het kopje 'trivia' op IMDb, moet ik blijkbaar toch vaker doen. Bovenstaande is dus niet alles wat met 24 te maken heeft.

- In episode 1.2, Designated Survivor: The First Day (2016), in the White House corridors, we can hear the 24 (2001)'s office ringtone.
- This is the second collaboration between Kal Penn and Kiefer Sutherland since 24 (2001).
- President Tom Kirkman has used the term "Damn it" 2 times in the first 5 episodes ofDesignated Survivor (2016). That was a go to line for Jack Bauer in every season of 24 (2001).
- Geoff Pierson, who plays former President Moss, played President Keeler on 24 (2001). Keeler was the president who beat Palmer in the election, but ultimately died in Season 4 and his VP, Charles Logan, was sworn in. Pierson and Kiefer Sutherland's characters barely interacted on 24 (2001). (Weer een copy paste karakter uit 24)
- S1 E12, Designated Survivor: The End of the Beginning (2017), President Kirkman utters the statement, "What a monster," upon learning that Vice President MacLeish is part of the conspiracy. The same phrase is used by each President portrayed in the series 24 (2001).


Misschien is dit toch een teken dat ik gewoon naar te veel series kijk. :innocent: Of zijn die scriptschrijvers gewoon heel erg lui? :P

PS: vond het wel erg jammer dat de vrouw van de president dood ging. Erg mooie vrouw die Natascha McElhone!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nu net begonnen met seizoen 7 van SOA op netflix. Series zijn niet goed voor mij aangezien ik er 3 weken geleden aan begonnen ben maar goed.. :D
Hierna maar eens beginnen met Homeland denk ik.
Ik zal je spoilers trouwens niet lezen, Designated survivor volg ik ook nog tussendoor. Zitten alleen zoveel tussen-pauzes tussen vind ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu One Punch Man op Netflix te kijken. Een anime over een superheld die zijn vijanden met 1 slag kan verslaan, beetje alsof je te hard bent geleveled in een game. Bizarre shit dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja kijk, op zo'n moment heb ik dan weer het idee dat ik wel betere dingen te doen heb met mijn leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emiel schreef:
Ben nu net begonnen met seizoen 7 van SOA op netflix. Series zijn niet goed voor mij aangezien ik er 3 weken geleden aan begonnen ben maar goed.. :D

Lekker tempo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren The Punisher afgekeken, ontzettend gave serie! Voor mijn gevoel kwam het allemaal wat langzaam op gang, maar per afleveringen werd het steeds vetter. Vooral de laatste twee afleveringen waren ongekend vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Gisteren The Punisher afgekeken, ontzettend gave serie! Voor mijn gevoel kwam het allemaal wat langzaam op gang, maar per afleveringen werd het steeds vetter. Vooral de laatste twee afleveringen waren ongekend vet! :drool:


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CASA DEL PAPEL seizoen 2 online :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emiel schreef:
Ja kijk, op zo'n moment heb ik dan weer het idee dat ik wel betere dingen te doen heb met mijn leven.


Mag je vinden, maar ik vind het wel bizar op een geniale manier xd En ik ben schijnbaar niet de enige.
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic