Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Momenteel bezig met het 4e seizoen van Arrow, nu bij aflevering 6. Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden (vanaf hier spoilers) met bijvoorbeeld de Lazarusput waaruit Thea weer levend wordt gemaakt, en het hele ritueel om Sara haar ziel weer terug te geven erc. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.


Legends of tomorrow is een extreme vorm ervan, maar dan erg goed gedaan.
Totaal niet realisctisch, maar het is de allerbeste serie van arrow/flash gebeuren(vanaf seizoen 2).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow is goed tot seizoen 3
Flash is goed tot seizoen 2
LoT is altijd wel redelijk goed

Beste en meest underrated CW superhero/comic serie is zonder twijfel Gotham
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Arrow is goed tot seizoen 3
Flash is goed tot seizoen 2
LoT is altijd wel redelijk goed



ik vind t allemaal nog wel vermakelijk haha
ik kijk supergirl er ook nog bij :D

heb nu al teveel gezien om er mee te stoppen haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.

Precies waarom ik het na seizoen 2/3 maar heb laten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Momenteel bezig met het 4e seizoen van Arrow, nu bij aflevering 6. Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden (vanaf hier spoilers) met bijvoorbeeld de Lazarusput waaruit Thea weer levend wordt gemaakt, en het hele ritueel om Sara haar ziel weer terug te geven erc. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.


Dat Lazarus pit is een groot onderdeel van de DC universe. Ra's Al Gul is onder andere de gene die daar door onsterfelijk blijft. Het blijven comics, die zijn natuurlijk niet gemaakt om realistisch te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Momenteel bezig met het 4e seizoen van Arrow, nu bij aflevering 6. Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden (vanaf hier spoilers) met bijvoorbeeld de Lazarusput waaruit Thea weer levend wordt gemaakt, en het hele ritueel om Sara haar ziel weer terug te geven erc. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.


Seizoen 5 en 6 zijn echt weer baas gelukkig. Zou proberen door te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S5E4 van The 100 zet de lijn van goede episodes dit seizoen echt keihard door. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
S5E4 van The 100 zet de lijn van goede episodes dit seizoen echt keihard door. :worship:


Via wat kijk/download jij The 100? Ik krijg niets fatsoenlijks gevonden dus wacht maar gewoon elke keer tot het op Netflix staat.

Seizoen 5 is sterk begonnen moet ik zeggen. Was heel de serie eind seizoen 4 een beetje beu aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Joey schreef:
S5E4 van The 100 zet de lijn van goede episodes dit seizoen echt keihard door. :worship:


Via wat kijk/download jij The 100? Ik krijg niets fatsoenlijks gevonden dus wacht maar gewoon elke keer tot het op Netflix staat.

Seizoen 5 is sterk begonnen moet ik zeggen. Was heel de serie eind seizoen 4 een beetje beu aan het worden.

Popcorn Time. Zonder ondertiteling maar dat is wel prettig, ben ik nog wat extra geneigd om op te letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks! Ik had echt geen flauw benul dat Popcorn Time nog een ding was xd


E: beste episode van dit seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 17:16 
 
Hardtraxx Elite

Aan West World begonnen zeer aardige serie, wel intens hoe de serie in elkaar zit. Dit is kennelijk ook de opvolger van GoT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begint ook wel op GoT te lijken, maar dan vanuit ander perspectief bekeken en iets andere soort fantasy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brooklyn Nine-Nine

Belachelijk simpel en flauwe serie. Maar t kijkt wel lekker weg :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die trailer laat nou niet echt zien hoe de serie echt is. Vind het echt een geniale serie met behoorlijk veel humor erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond The Lonely Island altijd heel tof (waar Andy Samberg van Brooklyn Nine-Nine in zit) maar kan echt helemaal niks met die serie, heb ongeveer anderhalve aflevering gekeken maar het was echt niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een waardeloos einde bij Designated Survivor...

Het zesde seizoen van Arrow was daarentegen echt ontzettend sterk! Goede bad guys ook! Seizoensfinale was echt goed! Ben benieuwd naar het 7e seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nieuwe Westworld, wat goed weer :worship:


Ik moet mezelf toch herhalen, vrees ik. Dit is toch snel shit van de buitencategorie aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nieuwe seizoen van 13 Reasons Why al gezien? Ik ga er vanavond eens een begin aan maken. Erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ook nog met S2 beginnen. Schijnt niet een vervolg te zijn op S1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik moet ook nog met S2 beginnen. Schijnt niet een vervolg te zijn op S1?


Jawel, gaat nog door op verhaal van Hannah. Heb alleen A1 gezien so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen week met La Casa De Papel begonnen uit verveling. Toffe serie tot nu toe, hoop ook dat ze het interessant kunnen houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Steffnov schreef:
Nieuwe Westworld, wat goed weer :worship:


Ik moet mezelf toch herhalen, vrees ik. Dit is toch snel shit van de buitencategorie aan het worden.


Haha dit inderdaad. :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Iemand nieuwe seizoen van 13 Reasons Why al gezien? Ik ga er vanavond eens een begin aan maken. Erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben! :)


Ben nu bezig! Vind m zelf wel weer lekker wegkijken! Wel wat minder heftig dan de vorige keer en de verhaallijn is ook wat minder diepgaand, maar vind m wel gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Steffnov schreef:
Steffnov schreef:
Nieuwe Westworld, wat goed weer :worship:


Ik moet mezelf toch herhalen, vrees ik. Dit is toch snel shit van de buitencategorie aan het worden.


Haha dit inderdaad. :lol: .


Voor wie de nieuwste al hebt gezien: "It's like poetry, it rhymes".
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister begonnen met scream. Ik had er lage verwachtingen bij en daaraan voldoet het.
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic