Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Episode 4 van The 100 keek weer heerlijk weg. Dit is voor mij nu al het beste seizoen tot nu toe. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 07:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Episode 4 van The 100 keek weer heerlijk weg. Dit is voor mij nu al het beste seizoen tot nu toe. :worship:


Vanmiddag Episode 5 maar kijken, vind het wel een sterk seizoen. Vond seizoen 2/3 toch wat tegenvallen, maar 5 begint echt ijzersterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:05 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Indy schreef:
Iemand nieuwe seizoen van 13 Reasons Why al gezien? Ik ga er vanavond eens een begin aan maken. Erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben! :)


Ben nu bezig! Vind m zelf wel weer lekker wegkijken! Wel wat minder heftig dan de vorige keer en de verhaallijn is ook wat minder diepgaand, maar vind m wel gewoon goed.


Nog 3 afleveringen te gaan, zegt genoeg omdat ik vaak al snel afhaak bij series, ben normaal wel van Sons, BB, Prison Break achtige series maar dit pakt me op de een of andere manier. Vind wel sommige afleveringen iets minder dan seizoen 1, maar hoe dichter naar het einde, hoe vetter het wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Episode 5 van The 100 net gekeken. Iets minder dan de vorige episodes imo, maar nog steeds erg sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
TSFH schreef:
Ben nu bezig! Vind m zelf wel weer lekker wegkijken! Wel wat minder heftig dan de vorige keer en de verhaallijn is ook wat minder diepgaand, maar vind m wel gewoon goed.


Nog 3 afleveringen te gaan, zegt genoeg omdat ik vaak al snel afhaak bij series, ben normaal wel van Sons, BB, Prison Break achtige series maar dit pakt me op de een of andere manier. Vind wel sommige afleveringen iets minder dan seizoen 1, maar hoe dichter naar het einde, hoe vetter het wordt!


Nice, thanks! Inmiddels de eerste drie afleveringen gekeken en kijkt inderdaad weer fijn weg. Goed om te zien dat ze er wel iets interessant van hebben gemaakt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 23:26 
 
Hardtraxx Elite

Klaar met seizoen 2 van 13RW, vond hem erg goed!

Spoiler alert:
Leuk dat ze een open einde hebben gedaan, dacht dat het wel een keer klaar zou zijn, maar genoeg dingen om op voort te borduren (chloe's evt abortus? Bryce nog niet gestraft en de geplande aanslag van Tyler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook 13 Reasons Why seizoen 2 afgekeken. Vond het wel een vet seizoen tot de laatste aflevering. Wat een zwak einde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen met de yu-gi-oh seizoenen. Wist niet dat er zoveel afleveringen waren maar lijkt wel lekker weg. Vroeger veel gekeken en vond het met vlagen zelfs beter dan Pokemon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Begonnen met de yu-gi-oh seizoenen. Wist niet dat er zoveel afleveringen waren maar lijkt wel lekker weg. Vroeger veel gekeken en vond het met vlagen zelfs beter dan Pokemon.


Dit, maar het had soms wel wat DBZ achtige praktijken, een duel duurde soms 12 afleveringen oid :lol:

Had ze al eens opnieuw gekeken maar idd op Netflix maar eens bingen nu ze er toch op staan. Stukje jeugd inderdaad, incl de kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Begonnen met de yu-gi-oh seizoenen. Wist niet dat er zoveel afleveringen waren maar lijkt wel lekker weg. Vroeger veel gekeken en vond het met vlagen zelfs beter dan Pokemon.


Dit, maar het had soms wel wat DBZ achtige praktijken, een duel duurde soms 12 afleveringen oid :lol:

Had ze al eens opnieuw gekeken maar idd op Netflix maar eens bingen nu ze er toch op staan. Stukje jeugd inderdaad, incl de kaarten.

Staan ze op Netflix ja? ik heb oooit gezocht online naar de afleveringen maar de enige site die ik vond glitched na aflevering 3. Toch maar weer oppakken. Heb zelf ook Duel Links gespeeld tot afgelopen januari. Maar de nieuwe generatie Yu-gi-oh vond ik niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line of Duty S4 opgepakt, blijft ook erg goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Begonnen met de yu-gi-oh seizoenen. Wist niet dat er zoveel afleveringen waren maar lijkt wel lekker weg. Vroeger veel gekeken en vond het met vlagen zelfs beter dan Pokemon.


Dit, maar het had soms wel wat DBZ achtige praktijken, een duel duurde soms 12 afleveringen oid :lol:

Had ze al eens opnieuw gekeken maar idd op Netflix maar eens bingen nu ze er toch op staan. Stukje jeugd inderdaad, incl de kaarten.

Staan ze op Netflix ja? ik heb oooit gezocht online naar de afleveringen maar de enige site die ik vond glitched na aflevering 3. Toch maar weer oppakken. Heb zelf ook Duel Links gespeeld tot afgelopen januari. Maar de nieuwe generatie Yu-gi-oh vond ik niets aan.


Ik meende het te zien op Netflix ja. Ook toen eens compleet legaal de eerste drie seizoenen gehaald, maar moet zeggen dat het wel verveelde na het tweede seizoen doordat alle duels zo ellenlang duurde, meer praten dan duels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen 1 van yu-gi-oh ging vrij snel. Ik ben nu bij seizoen 2 dat yugi slifer the skydragon krijgt en die battle duurt al best lang. 4000 levenspunten is ook echt veel om mee te spelen. Maar vind het nog steeds vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst begonnen met Breaking Bad, bijna bij einde van seizoen 4. Wat een machtige serie is dit zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Seizoen 1 van yu-gi-oh ging vrij snel. Ik ben nu bij seizoen 2 dat yugi slifer the skydragon krijgt en die battle duurt al best lang. 4000 levenspunten is ook echt veel om mee te spelen. Maar vind het nog steeds vet!


Netflix heeft alleen seizoenen 1-3 toch? Zou in ieder geval zonde zijn, aangezien het laatste (seizoen 5 of 6 geloof ik?) echt een stuk vetter is dan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 12:27 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Steffnov schreef:
Nieuwe Westworld, wat goed weer :worship:


Ik moet mezelf toch herhalen, vrees ik. Dit is toch snel shit van de buitencategorie aan het worden.


eerst maar eens even seizoen 1 afkijken, denk dat het vandaag wel moet lukken.
Elke maandag komt toch een nieuwe aflevering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Westworld seizoen 2 episode 6 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd, E5 vond ik erg matig vanwege dat uitstapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 16:57 
 
Hardtraxxer

Voor degene die geen Defqon tickets hebben. Die vrijdag de 22e start seizoen 3 van Shooter op Netflix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Benieuwd, E5 vond ik erg matig vanwege dat uitstapje.


Je bedoelt naar Shogun? Komt nog wel in Episode voor maar in mindere mate en spoiler alert(maar niet voor jou meer voor anderen) het eindigt ook in deze aflevering

Zelfs vond ik overigens dat uitstapje fking vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 08:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook al vind ik het wel weer vet, het kan voor mij nog lang niet tippen aan S1. Je had tijdens S1 echt het gevoel dat het naar een climax aan het toewerken was, terwijl het op mij allemaal nog een beetje rommelig oogt dit seizoen. Het is zeker niet slecht (vooral E4 was awesome), maar ik zit er nog niet zo in als vorig seizoen. Maar goed, daar ging het ook pas echt los in de laatste episodes, dus laten we hopen dat dat nu weer zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Netflix maar eens gedownload en erachter komen dat je meteen ingelogd staat op account van de vriendin.

Peaky blinders, black mirror, stranger things... Dat gaan veel serie uurtjes worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook al vind ik het wel weer vet, het kan voor mij nog lang niet tippen aan S1. Je had tijdens S1 echt het gevoel dat het naar een climax aan het toewerken was, terwijl het op mij allemaal nog een beetje rommelig oogt dit seizoen. Het is zeker niet slecht (vooral E4 was awesome), maar ik zit er nog niet zo in als vorig seizoen. Maar goed, daar ging het ook pas echt los in de laatste episodes, dus laten we hopen dat dat nu weer zo is.


Snap wel wat je bedoelt. Ik vind dat dit seizoen wel veel meer tempo bevat dan vorig seizoen waar het inderdaad laatste episodes pas los ging. Opzich heb je dan wel mooie opbouw, maar vond het wel iets teveel uitgerekt. Dit seizoen gebeurt er zooo veel. Het is soms moeilijk bij te houden maar juist dat denkwerk vind ik wel nice. Beide seizoenen zijn gewoon goud (tot nu toe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke ben nu onderweg in S5 van Arrow maar ik ben compleet flabbergasted: Hoe de fuck is Diggle’s dochter ineens een zoon geworden, en waar de fuck sloeg die aflevering met dat ze ontvoerd waren door aliens op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oke ben nu onderweg in S5 van Arrow maar ik ben compleet flabbergasted: Hoe de fuck is Diggle’s dochter ineens een zoon geworden, en waar de fuck sloeg die aflevering met dat ze ontvoerd waren door aliens op?


Flashpoint! Waar the flash terug in de tijd is gegaan, maar de toekomst dus zodanig is veranderd.
Dat met aliens was een crossover met de andere cw series, die eigenlijk achter elkaar moeten worden gekeken. In elke serie zat een aflevering van de crossover (supergirl, flash, legends of tomorrow en arrow dus).
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic