Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:46 
 
Hardtraxx Elite

Straks maar eens een beginnetje maken van seizoen 2 van West World
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden. Er staat ook een mini serie-documentaire op Netflix over de aanslag in Parijs (Bataclan). Best interessant om te zien. Kunt hem vinden onder 13 Novembre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Westworld season 2 season finale...zoveel antwoorden, en zoveel nieuwe vragen weer...echt geen zin om weer anderhalf jaar te mogen wachten xd Schitterend ook hoeveel foretelling er is in de serie aanwezig is (obvious spoilers)

(Tip: er is een scene na de credits, die nog de meeste vragen weer oproept xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Westworld season 2 season finale...zoveel antwoorden, en zoveel nieuwe vragen weer...echt geen zin om weer anderhalf jaar te mogen wachten xd Schitterend ook hoeveel foretelling er is in de serie aanwezig is (obvious spoilers)

(Tip: er is een scene na de credits, die nog de meeste vragen weer oproept xd)


Inderdaad. Wat een einde :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 10:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Westworld season 2 season finale...zoveel antwoorden, en zoveel nieuwe vragen weer...echt geen zin om weer anderhalf jaar te mogen wachten xd Schitterend ook hoeveel foretelling er is in de serie aanwezig is (obvious spoilers)

(Tip: er is een scene na de credits, die nog de meeste vragen weer oproept xd)

Laatste episode was wel heel erg vet idd, maar al met al kon het voor mij niet tippen aan S1, maar goed dat was ook wel buitencategorie. Die scene na de credits heb ik niet gezien gvd, vanavond ff opzoeken :P

Overigens van de week ook weer S1 van True Detective gekeken voor de 3e of 4e keer. Over buitencategorie gesproken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond seizoen 2 beter dan seizoen 1 van Westworld. Bij seizoen 1 was juist het in het begin nogal slow paced terwijl dit seizoen, ook al is het (soms) moeilijk te volgen, er in elke aflevering veel gebeurde (misschien te veel soms wel xd ). Dit houd je wel bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 09:20 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij ook S1, juist door het slow paced :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 10:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Voor mij ook S1, juist door het slow paced :P

Idd, die opbouw vond ik juist zo vet. Had nu echt een paar keer dat ik dacht wtf gebeurt er allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, ieder zijn ding I guess :P .

Denk dat ze het volgend seizoen wel rustiger aanpakken. Dat hele in opstand gebeuren hoort natuurlijk ook wel beetje hectisch te zijn en dat is nu wel voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja...ik kan beide manieren heel erg waarderen :P ik vond de pace in S02, zeker in latere afleveringen (spoiler: het eerste uitstapje in Shogun World, het lot van James Delos en de aflevering met Akechata bijvoorbeeld) werd het tempo van de actie (deels) erg omlaag gegooid. Het was absoluut hectischer dan het eerste seizoen, maar seizoen 1 vond ik ook nou niet echt rustig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 17:43 
 
Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Gisternacht aflevering 10 van Westworld gezien. Facking goed weer ja :worship: uitkijken naar seizoen 3


Dat duurt nog 2 jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AoT maar eens aangeslingerd.. eens kijken of het wat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is al een tijdje niks gepost hier over The 100, maar wauw. Wat een seizoen. :worship: Geen enkele aflevering die ook maar een beetje tegenvalt, zo veel character development, het enorm sterke verhaal en de manier waarop dat gebracht wordt (flashbacks, perspectieven, etc.), zoveel plotwendingen en verandering in verhoudingen tussen personages die enorm goed doordacht zijn. Echt alles aan dit seizoen is gewoon enorm goed. Helaas nog maar twee afleveringen te gaan, maar m'n verwachtingen daarvan zijn zo hoog. Ben enthousiaster over deze serie dan ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Is al een tijdje niks gepost hier over The 100, maar wauw. Wat een seizoen.


Helemaal mee eens! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 afleveringen toch nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste 4 afleveringen gezien, dit waren echt sterke afleveringen idd. Daarom ben ik even gestopt met verder kijken zodat ik straks alles achter elkaar kan zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
3 afleveringen toch nog?

Kijk ze een dag nadat ze in de VS op televisie zijn geweest, dus voor mij 2 haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

El Chapo s3 is daar :cool: :lijn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Suits is nu al een stuk draaglijker sinds dat er bepaalde personages weg zijn gegaan. T boeit me wel weer wat meer dan vorige seizoenen!

OITNB overigens ook weer erg leuk. Met smart aan het wachten op shameless, voor mij samen met Billions en GoT toch wel de vetste series van het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die hier ook Final Space gekeken hebben? Vond m in het begin beetje te geforceerd grappig overkomen, maar uiteindelijk vond ik het best een vette en droge serie xd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 20:25 
 
Hardtraxx Crew

DJ Nees schreef:
Suits is nu al een stuk draaglijker sinds dat er bepaalde personages weg zijn gegaan. T boeit me wel weer wat meer dan vorige seizoenen!

Ben gestopt nadat "bepaalde personages" weg gingen. Heb season 7 sws niet echt gekeken naast de finale, verhaal was wel verteld rond t eind van season 5 imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 08:13 
 
Hardtraxx Newbie

MYTZE schreef:
DJ Nees schreef:
Suits is nu al een stuk draaglijker sinds dat er bepaalde personages weg zijn gegaan. T boeit me wel weer wat meer dan vorige seizoenen!

Ben gestopt nadat "bepaalde personages" weg gingen. Heb season 7 sws niet echt gekeken naast de finale, verhaal was wel verteld rond t eind van season 5 imo.


Klopt. Het is nu dus ook fijn dat de focus meer op de firm ligt ipv de gestopte verhaallijn. Ik heb hiervoor ook al 3 seizoenen getwijfeld om te stoppen, maar dit is de eerste keer sinds effe dat ik het nog wel vermakelijk vind zonder teveel ergernissen ernaast te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begonnen met Better Call Saul S4, helaas nog maar 1 aflevering beschikbaar op netflix.
Wel een heerlijke serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zojuist Westworld S2 afgekeken, inclusief allerlaatste scene. Wat is het toch een serie, Inception level 1000 :lol:
Ik denk dat ik S2 nog een keer moet kijken om alles weer te snappen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Begonnen met Better Call Saul S4, helaas nog maar 1 aflevering beschikbaar op netflix.
Wel een heerlijke serie.


Ik heb enkel S1 gezien, wat is vrij tam vond. Is wel goed dus?
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic