Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het zelf vanaf S2 beter worden.
Oude personages uit Breaking Bad komen er weer in voor.

Wat ik vooral heel tof vind is dat het in dezelfde stijl is gefilmd als Breaking Bad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
zeke schreef:
Begonnen met Better Call Saul S4, helaas nog maar 1 aflevering beschikbaar op netflix.
Wel een heerlijke serie.


Ik heb enkel S1 gezien, wat is vrij tam vond. Is wel goed dus?

Je moet deze serie ook niet kijken als je actie zoekt haha.

Moet even nadenken waarmee S3 eindigde, maar weet wel dat ik me goed vermaakt heb met wat er tot nu toe beschikbaar is hoor. Zeker een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk vond ik 1 vrij saai en langdradig, 2 werd al beter maar 3 vond ik kei goed :)

Binnenkort ga ik ook eens aan 4 beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 20:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik zit nu El Chapo te kijken prima serie vet verhaal ook echt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ben begonnen aan Better Call Saul. Ik kom maar moeizaam door het eerste seizoen. Moeite waard om door te gaan?-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond maar de dubbele seizoensfinale van The 100 kijken. Ben nog nooit zo hyped geweest voor een serie. :lol:
Hoor ook alleen maar positieve kritieken. Ben heel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ben begonnen aan Better Call Saul. Ik kom maar moeizaam door het eerste seizoen. Moeite waard om door te gaan?-

Deze serie moet je liggen. Best apart allemaal. Ik vind persoonlijk die details zo enorm vet, vooral alles rondom Mike. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Is al een tijdje niks gepost hier over The 100, maar wauw. Wat een seizoen. :worship: Geen enkele aflevering die ook maar een beetje tegenvalt, zo veel character development, het enorm sterke verhaal en de manier waarop dat gebracht wordt (flashbacks, perspectieven, etc.), zoveel plotwendingen en verandering in verhoudingen tussen personages die enorm goed doordacht zijn. Echt alles aan dit seizoen is gewoon enorm goed. Helaas nog maar twee afleveringen te gaan, maar m'n verwachtingen daarvan zijn zo hoog. Ben enthousiaster over deze serie dan ooit.

Ik vind die Echo dus zo mega lekker he. Iedereen hier is Octavia fan, maar Echo vind ik wel nie zo geil uit der ogen kijken. Die eet hem op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is dr niet lekker in die serie (die zijn dr ofc wel maar even overdrijven) :lol:. Best genieten soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 100 vind ik echt de kutste serie die er is. Maar ik blijf hem maar kijken... heel vervelend.

Better Call Saul, eerste aflevering van seizoen 4 is weer smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
The 100 vind ik echt de kutste serie die er is. Maar ik blijf hem maar kijken... heel vervelend


Dan vind je m kennelijk niet zo kut -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er ook een reden om The 100 te kijken buiten het vrouwelijk schoon om? Dat is namelijk het enige waar ik mensen steeds over hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Is er ook een reden om The 100 te kijken buiten het vrouwelijk schoon om? Dat is namelijk het enige waar ik mensen steeds over hoor...

Serie blijft constant spannend en houdt je aandacht er goed bij. Het is niet zo’n saaie praat serie als het ware. Daarnaast is ie ook vrij hard qua gebeurtenissen wat je aan t denken kan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vanavond maar de dubbele seizoensfinale van The 100 kijken. Ben nog nooit zo hyped geweest voor een serie. :lol:
Hoor ook alleen maar positieve kritieken. Ben heel benieuwd.

Alle verwachtingen waargemaakt en overtroffen. Wat een seizoen en wat een bizarre finale. :worship: Eigenlijk weinig toe te voegen aan m'n eerdere post over dit seizoen. Character development is enorm goed doorgezet en voelde geen moment 'over the top', ondanks een aantal vrij grote ontwikkelingen. Had bij dit seizoen meer dan ooit bij een serie het gevoel dat gebeurtenissen over het hele seizoen door van belang waren voor wat er in de finale gebeurde. Er werd heel goed teruggegrepen op eerdere afleveringen, waar ik normaal bij series (kan aan mijn keuzes liggen) het idee heb dat het vrij lineair is. Eigenlijk alsof deze twee afleveringen zowel bovenop het seizoen kwamen als aan het eind ervan, in plaats van alleen dat laatste.

Laatste scène was wel shocking, ook al is het een logische wending. :surrender: De deur naar seizoen 6 staat in ieder geval wagenwijd open en ze kunnen nu echt héél veel kanten op met de serie. Kunnen met dit schrijversteam en deze cast nog wel zeker een aantal kwalitatief hoogwaardige seizoenen achteraan komen.

Wilde eigenlijk een 9,5/10 geven voor het hele seizoen maar dan heb ik nog het gevoel dat ik er afbreuk aan doen. :lol: Nog veel meer fanboy dan ik was toen TWD op z'n hoogtepunt was. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 08:06 
 
Hardtraxx Veteran

Op netflix is deel 2 van de laatste episode toch nog niet online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 09:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Joey schreef:
Vanavond maar de dubbele seizoensfinale van The 100 kijken. Ben nog nooit zo hyped geweest voor een serie. :lol:
Hoor ook alleen maar positieve kritieken. Ben heel benieuwd.

Alle verwachtingen waargemaakt en overtroffen. Wat een seizoen en wat een bizarre finale. :worship: Eigenlijk weinig toe te voegen aan m'n eerdere post over dit seizoen. Character development is enorm goed doorgezet en voelde geen moment 'over the top', ondanks een aantal vrij grote ontwikkelingen. Had bij dit seizoen meer dan ooit bij een serie het gevoel dat gebeurtenissen over het hele seizoen door van belang waren voor wat er in de finale gebeurde. Er werd heel goed teruggegrepen op eerdere afleveringen, waar ik normaal bij series (kan aan mijn keuzes liggen) het idee heb dat het vrij lineair is. Eigenlijk alsof deze twee afleveringen zowel bovenop het seizoen kwamen als aan het eind ervan, in plaats van alleen dat laatste.

Laatste scène was wel shocking, ook al is het een logische wending. :surrender: De deur naar seizoen 6 staat in ieder geval wagenwijd open en ze kunnen nu echt héél veel kanten op met de serie. Kunnen met dit schrijversteam en deze cast nog wel zeker een aantal kwalitatief hoogwaardige seizoenen achteraan komen.

Tot dit punt was ik vrij overtuigd om ook te gaan kijken.

Joey schreef:
Wilde eigenlijk een 9,5/10 geven voor het hele seizoen maar dan heb ik nog het gevoel dat ik er afbreuk aan doen. :lol: Nog veel meer fanboy dan ik was toen TWD op z'n hoogtepunt was. :')

Maar hierna begin ik toch weer te twijfelen. Vind TWD zo'n ballenserie, en als dat je referentiekader is... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogtepunt van TWD was ongeveer seizoen 3. Daarna werd het snel minder. Maar vind The 100 een stuk beter dan TWD toen haha.

Was de eerste serie die ik actief volgde, dus eigenlijk vergelijk ik alles daarmee. En gaat vrijwel alles er overheen. Alleen Under The Dome niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verassende wending in de finale.
Toch wel genoten van dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Better Call Saul is werelds man, Breaking Bad ook by far mijn favoriete serie. Je kunt het niet met elkaar vergelijken maar hoe die karakters daarin verweven zijn is echt briljant :)

WBT The Walking Dead, is het niet extreem kut? Ben twee seizoenen geleden afgehaakt. Een serie over zombies die zooooo saai en nietszeggend kan worden moet je heeel snel links laten liggen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk het ook al een tijdje niet meer. Inderdaad kut geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 17:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Is er ook een reden om The 100 te kijken buiten het vrouwelijk schoon om? Dat is namelijk het enige waar ik mensen steeds over hoor...

Ik ben de serie begonnen met kijken, omdat het thema me heel erg aansprak. Na een paar afleveringen gezien te hebben vond ik het tegenvallen (vond t iets teveel teenage soap gehalte hebben), maar ben toch blijven kijken. Het ontwikkelde zich daarna vrij snel tot een serieus goede serie, met goede verhaallijnen, plot twists en een hoop gewetenskwesties. Gezien je vooroordelen, mocht je ooit beginnen met kijken raad ik je dus aan om even door te zetten, zeker de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij TWD ook afgehaakt na seizoen 6 geloof ik, langdradig kut gezeik haha. Net klaar met La Casa de Papel, flink genoten van beide seizoenen. Iemand nog aanraders? Ik vond La Casa de Papel behoorlijk spannend, dus zoek eigenlijk een serie die ongeveer net zo spannend is (genre maakt niet uit!) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Bij TWD ook afgehaakt na seizoen 6 geloof ik, langdradig kut gezeik haha. Net klaar met La Casa de Papel, flink genoten van beide seizoenen. Iemand nog aanraders? Ik vond La Casa de Papel behoorlijk spannend, dus zoek eigenlijk een serie die ongeveer net zo spannend is (genre maakt niet uit!) :)

Suburra. Vette Italiaanse serie over zigeuners, politiek en maffia. Karakters zijn echt vet en goed gespeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet einde The 100 inderdaad :worship:
Ben benieuwd waar het verder gaat maar ziet er veelbelovend uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Steffnov schreef:
Is er ook een reden om The 100 te kijken buiten het vrouwelijk schoon om? Dat is namelijk het enige waar ik mensen steeds over hoor...

Ik ben de serie begonnen met kijken, omdat het thema me heel erg aansprak. Na een paar afleveringen gezien te hebben vond ik het tegenvallen (vond t iets teveel teenage soap gehalte hebben), maar ben toch blijven kijken. Het ontwikkelde zich daarna vrij snel tot een serieus goede serie, met goede verhaallijnen, plot twists en een hoop gewetenskwesties. Gezien je vooroordelen, mocht je ooit beginnen met kijken raad ik je dus aan om even door te zetten, zeker de moeite waard.


En hier sluit ik mij bij aan. Ik denk dat ik afgelopen seizoen (seizoen 5) het beste vond tot nu toe!
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic