Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan mainstream ook wel waarderen meestal (zolang het goede mainstream is), alleen raw een stuk meer :) Heb veel liever een dikke raw plaat dan een dikke mainstream plaat, laten we 't zo zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik kan mainstream ook wel waarderen meestal (zolang het goede mainstream is), alleen raw een stuk meer :) Heb veel liever een dikke raw plaat dan een dikke mainstream plaat, laten we 't zo zeggen :)

+1, helemaal mee eens, maar af en toe een early plaatje gaat er toch ook wel in :D Zal morgen me naam er wel in gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 01:28 
 
Artiest

toch een vraagje.. hoe early is early xd
praten we dan over een tijdsperiode van <4 jaar geleden of >5
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik denk dat je alles voor 2004/05 wel tot early kan rekenen, of heb ik het nou fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:39 
 
Artiest

persoonlijk reken ik alles t/m 2005 tot early in dit geval... maargoed ik weet niet hoe lyst het ziet, aangezien hij t topic gestart heeft zal die ook wel een beeld hebben wat early is en main en raw...
je weet maar nooit misschien schuift de early lijn zodanig omhoog of naar beneden dat mensen een andere positie krijgen op t plaatje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Met early bedoel ik tot 2005/6 en alles wat nu gemaakt wordt wat op het spul uit die tijd lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:59 
 
Artiest

Lyst schreef:
Met early bedoel ik tot 2005/6 en alles wat nu gemaakt wordt wat op het spul uit die tijd lijkt.


ja kijk, als je 2006 mee rekent denk ik dat toch heel veel mensen al iets naar rechts schuiven,
vroeg t me ff af :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja natuurlijk niet platen als the sacrifice he, dat is gewoon mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:03 
 
Artiest

Lyst schreef:
Tja natuurlijk niet platen als the sacrifice he, dat is gewoon mainstream.


alsnog denk ik dat mensen best wel eens op kunnen schuiven naar rechts, maargoed.. misschien zie ik ze vliegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^


Lyst je zult het nooit geloven, binnenkort een hardtylefeest in Huize Maas Groningen met als headliners Alpha Twins en Thera, en 3 maal raden wie hier heen wil, en je mag nog wel 1000x keer raden waarom... natuurlijk is Alpha Twins leuk maar ik wil zeker Thera een keer horen draaien... :D

...

of lig je nu dood naast je bureaustoel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 00:12 
 

Lyst schreef:
Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^

en zo is het maar net!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 09:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Lyst schreef:
Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^


Lyst je zult het nooit geloven, binnenkort een hardtylefeest in Huize Maas Groningen met als headliners Alpha Twins en Thera, en 3 maal raden wie hier heen wil, en je mag nog wel 1000x keer raden waarom... natuurlijk is Alpha Twins leuk maar ik wil zeker Thera een keer horen draaien... :D

...

of lig je nu dood naast je bureaustoel? :P

Nee dat bevestigt mijn stelling :P Want toen je je nog niet verdiept had moest je er niets van hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klementino schreef:
Lyst schreef:
Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^


Lyst je zult het nooit geloven, binnenkort een hardtylefeest in Huize Maas Groningen met als headliners Alpha Twins en Thera, en 3 maal raden wie hier heen wil, en je mag nog wel 1000x keer raden waarom... natuurlijk is Alpha Twins leuk maar ik wil zeker Thera een keer horen draaien... :D

...

of lig je nu dood naast je bureaustoel? :P

Nee dat bevestigt mijn stelling :P Want toen je je nog niet verdiept had moest je er niets van hebben. ;)


Hmm, you're right :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duidelijk genoeg denk ik bij het rauwe puntje
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dus je hebt een hekel aan zowel early als mainstream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dus je hebt een hekel aan zowel early als mainstream?

Denk dat je hem kan plaatsen onder meelopers. -.-

En dan doel ik op Hard Twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

weet je wat het is met zoiets, in de auto of thuis op de achtergrond is early (en somige mainstream) echt lekker! Maar op een feest met het raggehalte van raw! Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoor eigenlijk ook in het middel onder Dawasiknie, maar toch iets naar links omdat ik een hekel heb aan kut mainstream zoals Just as Easy, LTBK etc. Dat stukje verschil tussen mijn positie en het midden compenseert dat dan.

Maar om duidelijk te zijn: Ik geniet van Neophobia, maar geniet net zo hard van Delay Distortion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:16 
 

Lyst schreef:
Dus je hebt een hekel aan zowel early als mainstream?

Die Twins klopt van geen kant.
Op een ander forum vind ie bijv. Robot's Dream vet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klementino schreef:
Lyst schreef:
Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^


Lyst je zult het nooit geloven, binnenkort een hardtylefeest in Huize Maas Groningen met als headliners Alpha Twins en Thera, en 3 maal raden wie hier heen wil, en je mag nog wel 1000x keer raden waarom... natuurlijk is Alpha Twins leuk maar ik wil zeker Thera een keer horen draaien... :D

...

of lig je nu dood naast je bureaustoel? :P

Nee dat bevestigt mijn stelling :P Want toen je je nog niet verdiept had moest je er niets van hebben. ;)

toen wasdie nog een mainstream kaboutertje! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:05 
 
Artiest

Dj Skitzo schreef:
toen wasdie nog een mainstream kaboutertje! xd


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dj Skitzo schreef:
mainstream kaboutertje! xd


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:woot: >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins is zo stoer :worship: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Delay Distortion super vet en ik heb een hekel aan bv Just As Easy... Ik vind dat euforische hardstyle met gevoel erin teniet wordt gedaan als het onder het kopje 'mainstream' moet vallen. Vandaar toch liever een vierkant misschien gezien.. Aangezien in iedere style wel mainstream nummers zijn.. (ja ook in early, aangezien er toen ook wel hardstyle nummers voor de massa gemaakt zijn alleen die kennen hedendaagse hardstyle gewoonweg niet) Beetje slechte benaming vind ik het dus.. nu had er net zo goed ook een hoek met 'underground' kunnen staan.. Als de bovenste punt gewoon 'melodic of euphoric' ofzo genoemd was hadden veel namen ook meer in die hoek gezeten denk ik.... ^^
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic