Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:48 
 
Hardtraxxer

Hi,

Ga weer een poging wagen. Na met carnaval weer heel veel gerookt te hebben ben ik er (wederom) klaar mee. Dit wordt ondertussen mijn 3e of 4e poging. Meer mensen die (onlangs) gestopt zijn of van plan zijn te stoppen?
Mensen die tips/tricks hebben?

Youri
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Anti rook app installeren. Geeft elke dag een update hoe je lichaam zich herstelt. Werkt erg goed. Ook de vermindering van rare ziektes waar je kans op heb geven die apps aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:53 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Anti rook app installeren. Geeft elke dag een update hoe je lichaam zich herstelt. Werkt erg goed. Ook de vermindering van rare ziektes waar je kans op heb geven die apps aan.


Dat zijn er nogal wat, ben nog op zoek naar de beste. Iemand? Maakt niet uit als het een betaalde app is (investering dit dat..).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft helemaal geen nut die apps. Als je echt wilt stoppen moet je dat gewoon doen, geen bullshit gewoon stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:00 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Heeft helemaal geen nut die apps. Als je echt wilt stoppen moet je dat gewoon doen, geen bullshit gewoon stoppen.


Niet mee eens. Het geld dat ik er mee bespaar is mijn grootste drijfveer, een app berekent dat goed. Het helpt je niet om te stoppen met roken maar wel om te motiveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen hulpmiddelen nodig gehad om te stoppen. Ben in november cold turkey gestopt. Niks afbouwen, gewoon hup stoppen. Viel me ontzettend mee, vrijwel nergens last van gehad. Enige moment dat ik daarna nog gerookt heb was het weekend van Hard Bass, dacht kan best. Heb het daar ook bij gelaten, ook nu weer geen last. Als je er gewoon zelf van overtuigd bent dat je kan stoppen lukt het wel, hoe cliché het ook klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:07 
 
Hardtraxxer

Vooral bang voor momenten dat er drank en/of drugs in het spel zijn. Komend weekend voor de zekerheid BOB spelen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:07 
 
Hardtraxxer

J oey schreef:
Ik heb geen hulpmiddelen nodig gehad om te stoppen. Ben in november cold turkey gestopt. Niks afbouwen, gewoon hup stoppen. Viel me ontzettend mee, vrijwel nergens last van gehad. Enige moment dat ik daarna nog gerookt heb was het weekend van Hard Bass, dacht kan best. Heb het daar ook bij gelaten, ook nu weer geen last. Als je er gewoon zelf van overtuigd bent dat je kan stoppen lukt het wel, hoe cliché het ook klinkt.


Hoelang rookte je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechts anderhalf jaar vast dus misschien dat het daardoor komt. Maar ik ben sowieso niet echt gevoelig voor verslavingen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik rook alleen in de weekenden...
Toen ik 15/16 was, bijna 8 jaar geleden zei iedereen.. Ja zo begint het, je raakt toch wel verslaafd.
Nu ben ik 23 en rook ik nog steeds alleen in het weekend. ITS ALL IN YOUR HEAD

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je gewoon mentaal een zwakke idioot bent, met een beetje discipline kan jij gewoon stoppen zonder de hulp van enige hulpmiddel. :D


:lol: wat een hypokriete lul ben ik ook zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 08:29 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfde hier Kevin. Rook al sinds m'n 15e (ekte stoere boii enzo). Ben nu 22 en zit doordeweeks nog steeds op 1 sigaret per dag, op de terugweg van werk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ik rook alleen in de weekenden...
Toen ik 15/16 was, bijna 8 jaar geleden zei iedereen.. Ja zo begint het, je raakt toch wel verslaafd.
Nu ben ik 23 en rook ik nog steeds alleen in het weekend. ITS ALL IN YOUR HEAD

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je gewoon mentaal een zwakke idioot bent, met een beetje discipline kan jij gewoon stoppen zonder de hulp van enige hulpmiddel. :D


:lol: wat een hypokriete lul ben ik ook zeg


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 10:14 
 

Goed bezig Youri. Echter, zolang de motivatie niet puur vanuit jezelf komt maar is gebaseerd op andere zaken, zal het altijd een flinke struggle blijven. Je moet t écht willen kerel! Ik wens je veel succes en hou de mensen die je positief aansporen goed om je heen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ik rook alleen in de weekenden...
Toen ik 15/16 was, bijna 8 jaar geleden zei iedereen.. Ja zo begint het, je raakt toch wel verslaafd.
Nu ben ik 23 en rook ik nog steeds alleen in het weekend. ITS ALL IN YOUR HEAD

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je gewoon mentaal een zwakke idioot bent, met een beetje discipline kan jij gewoon stoppen zonder de hulp van enige hulpmiddel. :D


:lol: wat een hypokriete lul ben ik ook zeg

Mensen die alleen in het weekend roken zijn wel mentaal sterk zeker? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:54 
 
Hardtraxx Elite

Ik houd niet zo van geasfalteerde longen, doe mij maar zo'n ouderwets zandweggetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 14:21 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Goed bezig Youri. Echter, zolang de motivatie niet puur vanuit jezelf komt maar is gebaseerd op andere zaken, zal het altijd een flinke struggle blijven. Je moet t écht willen kerel! Ik wens je veel succes en hou de mensen die je positief aansporen goed om je heen ;)


Thanks. Mijn motivatie is geld. En het feit dat ik niet verslaafd wil zijn aan fucking sigaretten. Met carnaval weer eens duidelijk geworden, als mijn sigaretten op zijn en ik kan geen nieuwe halen vind ik dat ronduit kut.

Nagenoeg al mijn vrienden roken. Gelukkig heb ik een stop-maatje (die ook direct na carnaval gestopt is) waar ik me aan kan optrekken en die ik als klaagmuur kan gebruiken. :whistle:

Vanavond eerste serieuze tests. Eerst werk (vaste rook momenten vóór, ná en tijdens mijn rookpauze om 20:45 roken), en daarna een feestje met veelal rokende mensen (besloten te BOB'en om zodoende niet te drinken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Waar je het meeste last van gaat krijgen is dat je je gaat irriteren als altijd iedereen maar moet roken. Mijn hele vriendengroep rookt, ik ben met nog een ander degene die niet roken. Ik irriteer mij altijd mateloos als ze weer moeten roken als je met ze allen aan het chillen bent.

Dus je moet je mentaal wel goed voorbereiden op vanavond. Normaal ging je mee, nu zal ik niet meegaan. Als ze binnen niet mogen roken.

Ik heb nooit gerookt, dus voor mij is het wel anders :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Mijn hele vriendengroep rookt


Lenny schreef:
ik ben met nog een ander degene die niet roken.


:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Lenny schreef:
Mijn hele vriendengroep rookt


Lenny schreef:
ik ben met nog een ander degene die niet roken.


:nono:


28 van de 30 roken. Dat is toch gewoon heel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Ben zelf 6 jaar geleden ongeveer gestopt, ook gewoon cold turkey, wat mij betreft is het niet moeilijk als je echt wil (goede motivatie hebben), het enige wat je hoeft te doen, is het niet te doen, simpel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:36 
 
Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Ben zelf 6 jaar geleden ongeveer gestopt, ook gewoon cold turkey, wat mij betreft is het niet moeilijk als je echt wil (goede motivatie hebben), het enige wat je hoeft te doen, is het niet te doen, simpel :P


Simple as that ^^
Tot nu toe overigens nog niet echt zin gehad om te roken, komt omdat ik thuis (nagenoeg) nooit rookte.

Mooie app gevonden. Bekijk zojuist wat ik tot nu toe heb bespaard, 8,64, en daar staat dan bij:
'Van het gespaarde geld zou je in Bangladesh 9kg rijst kunnen kopen'
Mooi man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Ha lache! :D Succes trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 17:30 
 
Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Ha lache! :D Succes trouwens :)


Thanks :thumbup:

230 minuten zou een werknemer in Nairobi (Kenia) moeten werken om het geld te verdienen, dat jij tot nu toe door niet te roken gespaard heb. (ja, zonder -t).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heeft helemaal geen nut die apps. Als je echt wilt stoppen moet je dat gewoon doen, geen bullshit gewoon stoppen.


Dit, Bij mij ook gehoplen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stoppen met roken is niet zo moeilijk. Heb het al heel vaak gedaan ondertussen.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic