Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog tips voor morgen? RB Leipzig - AS Monaco, krijg je bij Toto 3,15 voor Monaco. Feyenoord 7,00 maar dat is weggegooid geld vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 00:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Monaco heeft van het weekend wel 4-0 verloren en z'n beste spelers kwijtgeraakt. Ik ga zelf dan ook juist op Leipzig zetten denk ik. Moet het allemaal nog even goed bekijken, maar Napoli winst en Spurs gelijk lijken me ook wel goeie bets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok dat Leipzig - Monaco een gelijkspel oplevert. Napoli gaat wel winnen en Spurs winnen van Dortmund denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 16:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spurs speelt niet al te best vooralsnog op Wembley, vorig jaar in de CL ook geen pot gewonnen thuis. Is toch een verschil t.o.v. White Hart Lane. Daarom denk ik een gelijkspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Monaco heeft van het weekend wel 4-0 verloren en z'n beste spelers kwijtgeraakt. Ik ga zelf dan ook juist op Leipzig zetten denk ik. Moet het allemaal nog even goed bekijken, maar Napoli winst en Spurs gelijk lijken me ook wel goeie bets.

Had toch op Monaco gezet, zonder Mbappe wonnen ze ook 6-1 van Marseille. Helaas net niet. Shakthar uit is altijd lastig en gelijkspel doe ik eigenlijk nooit.

Voor morgen Atalanta-Everton, mooie quotering voor Everton en ik zie ze wel winnen. Lazio erbij als combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zat er toch dichtbij met m'n voorspelling. Alleen had ik wel een winst verwacht van Napoli
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverdomme kut dit, had Spurs en Liverpool beide gelijk. Wordt er echt zwaar onterecht een goal van Dortmund afgekeurd bij 2-1 en een minuut later ligt de 3-1 erin. Kane schiet ze er wel echt weer van alle hoeken en standen in, niet normaal.

Andere rijtje had ik alles fout xd Napoli, Spartak en Leipzig.

Voor morgen nog even kijken, Everton is niet echt in beste doen dus of die zomaar winnen bij Atalanta..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

had voor de gein 5€ op 0-9 bij feyenoord. Kreeg aardige hoop ik het begin zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik hou wel weer op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
had voor de gein 5€ op 0-9 bij feyenoord. Kreeg aardige hoop ik het begin zeg.


Wat kon je hier eigenlijk mee winnen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst in lange tijd maar weer eens wat gezet.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 03:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
pim__ schreef:
had voor de gein 5€ op 0-9 bij feyenoord. Kreeg aardige hoop ik het begin zeg.


Wat kon je hier eigenlijk mee winnen? :lol:


ik geloof iets van 3505 euroknaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die Betis had gekozen tegen Real Madrid? Odds van 28 geloof ik :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 08:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Iemand die Betis had gekozen tegen Real Madrid? Odds van 28 geloof ik :oh:


Teamgenoot had in de 75e minuut ingezet dat Betis zou winnen. Was toen een odd van 13 (Unibet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

En tips voor dit weekend? Wat hebben mensen als bet gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb overigens een nieuwe aanpak op dit moment. Tot nu toe zo'n €250,- mee gewonnen (in een paar weken). De tactiek is om hoge bedragen in te zetten op makkelijke wedstrijden (maar wel met een fatsoenlijke quotering). Zo had ik laatst €57,- ingezet op overwinningen van Atletico en Barca en kreeg er €127,68 voor terug. Afgelopen weekend nog €65,- ingezet op overwinningen van Dortmund, Juve en AC Milan. Daar kreeg ik €165,- voor terug. Best makkelijk verdiend, risico is natuurlijk wel dat je ineens een hoog bedrag verliest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 17:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien ook maar mee beginnen, neem echt teveel risico's waarmee ik elke keer 10 of 20 euro verlies, dan kan het ook snel oplopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend was dus heel onvoorspelbaar, best wat geld verloren met redelijk zekere bets.
Gisteren dus lage bedragen ingezet en wat denk je? 10 van de 10 wedstrijden goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feit blijft dat je gewoon geluk moet hebben. Kennis van zaken of niet.

Probleem bij hoog inzetten bij single bets is dat je relatief veel risico hebt en er minder voor terug krijgt.
Probleem bij laag inzetten bij combo's is dat je vaker zult verliezen maar er wel meer voor terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 21:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

No shit sherlock :P Nee maar zonder gekkigheid, ik denk dat je op die 'veilige' manier speelt toch meer wint dan hoe ik het nu doe, want aan het eind vd week ben ik alsnog die 50 euro kwijt aan meerdere bets die ik ook op 1 veilige bet had kunnen zetten. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik niet zo goed kan stoppen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee oke, maar die 'veilige' bets sla ik juist over... Neem bijvoorbeeld Bayern - Wolfsburg morgen. Zeer grote kans dat Bayern het gaat winnen. Maar zelfs met 50 euro verdien je maar 7,50 omdat die odds zo laag (1,15) zijn. Om > 50 euro winst te maken moet je dus bij 7 soortgelijke wedstrijden 50 euro inzetten!

Bij combo's doe je bijvoorbeeld 1x per dag (5 dagen in een week) een tientje inzetten met odds boven de 11 in totaal. Heb je 100 euro winst bij een goede! :) Enige kutte is dat je vaak (tenminste dat heb ik) één team verkeerd hebt. Zo scoorde Emmen laatst in de laatste minuut tegen NEC verdomme.

Als je dan toch veilig wil inzetten, kun je dan niet beter voor alternatieve bets gaan? Wederom het voorbeeld Bayern - Wolfsburg. Ze gaan winnen en waarschijnlijk in de eerste en tweede helft scoren.
- Home team to score in both halves (odds 1.50) 50 euro inzet en 25 euro winst!
- Home team to win both halves (odds 2,04) 50 euro inzet en 52 euro winst!
- Home team to win without conceding a goal (odds 1.83) 50 euro inzet en 41,50 winst!

Tips zijn welkom zodat we met z'n allen zoveel mogelijk winst maken! :)

Heb deze maand ook maar 47,40 winst gemaakt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tja ik weet niet, je kan van elke strategie wel wat zeggen, maar de odds zijn niet voor niets zoals ze zijn. Bookmakers laten zich niet kisten :P Zoals je zei, het valt of staat met geluk en een bepaald systeem volgen geloof ik niet echt in. Ik zoek gewoon wat mooie bets uit op het moment zelf :) Zal morgen m'n bets voor het weekend even posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien handig om de tips via een Facebook groep met elkaar te delen? :) Samen sta je tenslotte sterker! Heb in ieder geval een groep gemaakt waar iedereen tips kan plaatsen of kan vragen voor tips!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Maar zelfs met 50 euro verdien je maar 7,50 omdat die odds zo laag (1,15) zijn. Om > 50 euro winst te maken moet je dus bij 7 soortgelijke wedstrijden 50 euro inzetten!

Zelf zet ik ook niet op zo'n dusdanig lage quoteringen in, want daar heb je vrij weinig aan. Soms moet je er ook wel geluk mee hebben.
Zo was een maandje geleden Las Palmas - Atletico 1,75 en Alaves - Barca 1,28. Dat maakt toch samen een odd van 2.24 wat vrij gemakkelijk een mooi bedrag opleverde bij hoge inzet.

Had afgelopen zondag toen ik dronken thuiskwam (niet handig om dan naar Unibet te gaan) nog €73,84 op winst voor City (tegen Crystal Palace) en Bayern (tegen Schalke) ingezet. Was misschien niet super slim want de odd was niet bijster hoog (1.59), maar win er, hopelijk, wel weer 44 eurootjes mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 14:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1,15 is ook wel extreem laag :P Het minimum is voor mij toch wel 1,40. Zo'n extreem lage quote kan je bet alleen maar verneuken en het levert idd niks op.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic