Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:54 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in :P

Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die speelt via napoleongames?

registreren geeft je 10€ bonus en enkel vandaag krijg je ook 10€ valentijnsbonus. (allemaal zonder zelf te storten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:47 
 
Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Iemand die speelt via napoleongames?

registreren geeft je 10€ bonus en enkel vandaag krijg je ook 10€ valentijnsbonus. (allemaal zonder zelf te storten)

Alleen voor België & Frankrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
nielstil schreef:
Iemand die speelt via napoleongames?

registreren geeft je 10€ bonus en enkel vandaag krijg je ook 10€ valentijnsbonus. (allemaal zonder zelf te storten)

Alleen voor België & Frankrijk.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Steffnov schreef:
Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in :P

Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen. :P


Heb het ook voor de gein gedaan :P 5 eu opgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Andromeda schreef:
Steffnov schreef:
Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in :P

Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen. :P


Heb het ook voor de gein gedaan :P 5 eu opgezet

Helaas beide :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het begin van dit weekend nog €6 op mijn account staan...ja, dit was wel een leuk weekendje :D Haast jammer dat het niet in 1 rijtje stond haha (Apollon trouwens al lang 3-0 afgelopen, duurt lang)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 22:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is dat voor site dan? Niet echt hoge quoteringen of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bwin, en op zulke wedstrijden krijg je ook niet heel veel meer nee :P

Voorbeeldje:
Afbeelding

Achteraf lastig op te zoeken, maar denk niet dat ze ergens anders veel hoger waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
interessant weekje :P

edit: PSG normaal gezien binnen, barcelona gaat nog moeilijk worden als ik het zo zie :x

edit 2: PSG en barcelona gewonnen dus al mooie 2/7 om te beginnen

Live ook nog gezet da psg de 2e helft ook wint dus van 5-->10 euro gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Risico met Real Madrid en Man Utd maar ik heb (zoals altijd) vertrouwen erin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Afbeelding

Risico met Real Madrid en Man Utd maar ik heb (zoals altijd) vertrouwen erin :P


Heb hem ook even gezet op Unibet, ik win alleen 25euro meer :P
Heb ook 5 euro gezet op alle thuisteams winnen, (2433eu winst)
en 5 euro gezet op alle uit teams winnen (65eu winst)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bwin is ook een beetje blond bezig xd "stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden :lol: nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bwin is ook een beetje blond bezig xd "stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden :lol: nice


En hoeveel keer moet je het verspelen voordat je het verdubbelde bedrag eraf mag halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Steffnov schreef:
Bwin is ook een beetje blond bezig xd "stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden :lol: nice


En hoeveel keer moet je het verspelen voordat je het verdubbelde bedrag eraf mag halen?

Geen idee, maar de rest kan ik er alsnog afhalen (en had meer dan €50 op mijn account dus dat was het probleem ook niet :P ) dus makkelijk verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is gewoon 50 euro die je kan inzetten maar niet afhalen. Als je nu gewoon 50 inzet op een wedstrijd van 1.4 ofzo kan je volgens mij wel alles afhalen bij winst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Dat is gewoon 50 euro die je kan inzetten maar niet afhalen. Als je nu gewoon 50 inzet op een wedstrijd van 1.4 ofzo kan je volgens mij wel alles afhalen bij winst


Ja idd, volgens mij moet je het bedrag gewoon rondspelen.
Ik zal zo ook ff weer snel mn toto's invullen voort weekend. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We doen is gek :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En dan 50 cent inzetten >.<

Al zet je desnoods maar een euro in, dan is je winst al 2 keer zo groot en wat boeit die 50 cent nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olympiakos + celtic + paok vandaag en morgen is een totale odd van 4.47 en lijkt me best haalbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel

Zet dan niks. Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
nielstil schreef:
Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel

Zet dan niks. Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel


Inderdaad, ik speel laatste tijd gewoon met een paar euro op enkele bets. Ziet er wellicht minder stoer uit en je wint minder maar de kans is veel groter. En heb sommige weekenden wel 30 verschillende bets staan op singles. Vaak met max. 1.80 odd. De lust naar veel geld moet je niet hebben gewoon rustig aan spelen en niet alles in 1x op teveel risico wedstrijden zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eergister trouwens 400eu gepakt :D Had 40eu op combi Real/Ahtletico
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic