Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja maar ook na hun 50e nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
D-Ruz schreef:
Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?

Een maandsalaris per optreden kan ej prima van rondkomen denk ik ^^

Wat een boeking kost wil niet zeggen dat de artiest dat bedrag dan ook krijgt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
dj-rico01 schreef:
D-Ruz schreef:
Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?

Een maandsalaris per optreden kan ej prima van rondkomen denk ik ^^

Wat een boeking kost wil niet zeggen dat de artiest dat bedrag dan ook krijgt he.

Een maandsalaris per optreden dus, zeg het niet voor niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:11 
 

dj-rico01 schreef:
D-Ruz schreef:
Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?

Een maandsalaris per optreden kan ej prima van rondkomen denk ik ^^

Ik weet van Dizzorder & Heatzone dat ze nog een baan hebben naast dj zijnde, maar die zijn ook niet zo groot als zany ofc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:13 
 

off-topic/facebook-probleem-t14729.html


KSwoosh schreef:
Is overal toevallig de startpagina ingesteld als jouw facebook?


Nee wij gebruiken bijna nooit facebook :P


dj-rico01 schreef:
Verwijder alle koekjes e.d eens


Dat heb ik, natuurlijk, al geprobeerd. Geen effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Als 'A' naam verdien je genoeg, als amateur zal je inderdaad wat minder meepakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:16 
 

KSwoosh schreef:
dj-rico01 schreef:
D-Ruz schreef:
Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?

Een maandsalaris per optreden kan ej prima van rondkomen denk ik ^^

Ik weet van Dizzorder & Heatzone dat ze nog een baan hebben naast dj zijnde, maar die zijn ook niet zo groot als zany ofc.



Laatst is mij gezegt dat B-Front kan rondkomen van z'n optredens. Dus mij lijkt het dat Zany dat ook wel kan. Luc van Veghel werkt weer als auto spuiter maar wat bijv Pollen naast produceren doet weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vallen de t-shirts van spreadshirt een beetje uit? Ik ben van plan deze te halen:
http://avio.spreadshirt.nl/t-male-budge ... ze/color/2

Maar ik twijfel of ik moet gaan voor een M of L, hangt er van af hoe hij uitvalt, kan ik een t-shirt verwachten dat meer richting slim-fit zit of eerder normaal? Bij mijn normale t-shirts heb ik vaak een M.

Wil er dit keer zeker van zijn omdat me Fusion Shirt een L was, en toch nét iets te groot uitviel naar mijn wens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

S was voor mij eigenlijk te groot* normaal * Maar slimfit M was weer goed :lol: Dus ja:p vallen groot uit. Vooral bij de mouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:15 
 

93Wesley93 schreef:
Hoe vallen de t-shirts van spreadshirt een beetje uit? Ik ben van plan deze te halen:
http://avio.spreadshirt.nl/t-male-budge ... ze/color/2

Maar ik twijfel of ik moet gaan voor een M of L, hangt er van af hoe hij uitvalt, kan ik een t-shirt verwachten dat meer richting slim-fit zit of eerder normaal? Bij mijn normale t-shirts heb ik vaak een M.

Wil er dit keer zeker van zijn omdat me Fusion Shirt een L was, en toch nét iets te groot uitviel naar mijn wens. :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hier per ongeluk iets gedaan heb door op men toetsenbord te rammen, nu is het lettertype van heel de site heel klein en staat de stie niet meer volledig over het scherm. Ik heb dat enkel bij deze site nu, niet bij andere sites waar ik op kom, iemand idee om dit te verhelpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ctrl+Scroll ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik hier per ongeluk iets gedaan heb door op men toetsenbord te rammen, nu is het lettertype van heel de site heel klein en staat de stie niet meer volledig over het scherm. Ik heb dat enkel bij deze site nu, niet bij andere sites waar ik op kom, iemand idee om dit te verhelpen?

ctrl + 0
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 10:27 
 

Hoe kan ik internetpagina's pinnen in menu start bar bij internet icoontje daar? tis me ooit gelukt, maar weet niet meer hoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als favorieten opslaan lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 11:25 
 

dat is bookmarken.. wat ik wil is dit:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ctrl+Scroll ?

Held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
dat is bookmarken.. wat ik wil is dit:

Ik kan morgen of vanavond even kijken of ik iets kan vinden zit nu momenteel niet op Windows 7 computer en moet nu werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien domme vraag.

Maar ik ben overgestapt van vodafone prepaid op een hi abbonoment. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud, het blijkt nu dus dat ik een tijdelijk nummer heb (én buiten mn bundel bel/sms). Weet iemand wanneer dit nummer is omgezet? En hoe ik hier achter kom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:25 
 

Rik schreef:
Misschien domme vraag.

Maar ik ben overgestapt van vodafone prepaid op een hi abbonoment. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud, het blijkt nu dus dat ik een tijdelijk nummer heb (én buiten mn bundel bel/sms). Weet iemand wanneer dit nummer is omgezet? En hoe ik hier achter kom?

ik zou het bij de hi winkel gaan vragen
want volgens mij zou je meteen je nr moeten kunnen meenemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
robkuh1990 schreef:
dat is bookmarken.. wat ik wil is dit:

Ik kan morgen of vanavond even kijken of ik iets kan vinden zit nu momenteel niet op Windows 7 computer en moet nu werken.

Ik heb er niet veel over kunnen vinden, maar de dingen die ik er over heb gevonden geven aan dat er sites in komen te staan die je vaak bezoekt.
Wat je kan proberen is de sites die je er niet in wilt er uit verwijderen en dan hopen dat deze worden vervangen door sites die je vaker bezoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer het nieuwe southpark seizoen online staat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Weet iemand wanneer het nieuwe southpark seizoen online staat :woot:

28 april begint het weer. :) (Nederlandse tijd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of staan er opeens ads onder de topics etc, die er eerst nog niet stonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ligt het aan mij of staan er opeens ads onder de topics etc, die er eerst nog niet stonden?

Ligt niet aan jou..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic