Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dan hoor je er niet bij maadt

En daar ben ik blij om
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Iemand tips voor het uitgaansleven in Hilversum? We gaan er vrijdag voor het eerst heen omdat een vriend daar woont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand tips voor het uitgaansleven in Hilversum? We gaan er vrijdag voor het eerst heen omdat een vriend daar woont.


Geen, een keer heen geweest, nooit weer. Ik zou een andere stad in de omgeving pakken.

Was werkelijk niks bijzonders en hing nogal een agressieve sfeer, veel 15/16 jarigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 15:50 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand tips voor het uitgaansleven in Hilversum? We gaan er vrijdag voor het eerst heen omdat een vriend daar woont.


Geen, een keer heen geweest, nooit weer. Ik zou een andere stad in de omgeving pakken.

Was werkelijk niks bijzonders en hing nogal een agressieve sfeer, veel 15/16 jarigen.


Hoelang geleden? Dat beloofd niet veel goeds haha. Misschien dat we Utrecht doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 16:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand tips voor het uitgaansleven in Hilversum? We gaan er vrijdag voor het eerst heen omdat een vriend daar woont.


Geen, een keer heen geweest, nooit weer. Ik zou een andere stad in de omgeving pakken.

Was werkelijk niks bijzonders en hing nogal een agressieve sfeer, veel 15/16 jarigen.


Hoelang geleden? Dat beloofd niet veel goeds haha. Misschien dat we Utrecht doen.


Utrecht is geweldig en sowieso een veel betere optie ;).

Het was wel in 2014 maar het is nou niet dat er een massieve verbetering is geweest in het uitgaan over het algemeen of zo. Maar ik denk dat je in elk geval Utrecht over Hilversum moet kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Utrecht!! Altijd top in mijn stadie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

In september ga ik op vrijgezellenfeest naar Maastricht. Klopt het dat de kroegen op zaterdag tot 3 uur open zijn en enkele discotheken tot 6 uur? En welke van die discotheken is het leukst om heen te gaan?

Oh en zijn er stripclubs in Maastricht en omgeving? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
In september ga ik op vrijgezellenfeest naar Maastricht. Klopt het dat de kroegen op zaterdag tot 3 uur open zijn en enkele discotheken tot 6 uur? En welke van die discotheken is het leukst om heen te gaan?

Oh en zijn er stripclubs in Maastricht en omgeving? :whistle:


Klopt inderdaad. Kroegen zijn wel erg gezellig, vooral op de Platielstraat (Cliniq, Van Bommel, Twee Heeren) is dan veel te doen. Na drie uur verplaatst het zich meestal richting Markt, ik eindig daar meestal in de Feestfabriek, beetje foute hits en vanalles door elkaar.

Stripclubs zijn er volgens mij niet in de omgeving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cliniq, 2 jaar geëindigd na de 11e van de 11e. Pokke druk maar wel altijd gezellig daar.

Moeten we ze in Maastricht trouwens waarschuwen dat the one and only Pommer een avondje komt Pommeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks voor de tips. Feestfebrik ziet er idd gezellig uit! Wij zijn ook niet echt van de 'dance' discotheken, meer gewoon van het bier drinken en kut roepen. Kom je daar wel gewoon binnen met een groep van 13 (waarschijnlijk) straalbezopen jongens? En tot hoelaat zijn de deuren open?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kom je daar wel gewoon binnen met een groep van 13 (waarschijnlijk) straalbezopen jongens?


Voor de zekerheid gewoon in tweeën splitten toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Pommer schreef:
Kom je daar wel gewoon binnen met een groep van 13 (waarschijnlijk) straalbezopen jongens?


Voor de zekerheid gewoon in tweeën splitten toch. :P

Ja oke :P Maar bij veel clubs (in Amsterdam bijv.) kijken ze naar je ID kaart waar je woont, als ze dan meerdere mensen met Spakenburg zien staan komen die laatsten er alsnog niet in. Of soms de eersten ook al niet als ze die plaatsnaam zien staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah ja oke, daar heb je een punt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zorgen dat je tegen een uur of 2 die kant op gaat. Na 3 uur staat er vaak een behoorlijke rij buiten, daarvoor is het nog best rustig maar kom je in ieder geval wel binnen. Ze zijn daar studentendisputen gewend, dus 13 bezopen heren uit Spakenburg moet vast ook kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 23:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oké chill!

@Thommy, dat merken ze vanzelf wel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen nog advies wat voor oortjes ik kan kopen voor muziek? Vind het in openbaar prettiger dan een koptelefoon op hebben. Gebruik momenteel van die default oortjes die ik bij mijn mobiel heb gekregen. Weet niet of ik veel beter kwaliteit dan dat van oortjes kan verwachten tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prijs klasse ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwah 50? Kan eventueel meer, maar weet niet hoeveel kwaliteit dat extra zou opleveren. Geen verstand van deze dingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Xiaomi Hybrids/Pistons hoor ik veel goede verhalen over
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf heel tevreden over het merk Marley.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is toch die onzin met Joel Beukers en die Ask Ricky nog wattes? Zie steeds meer dj's dingen over hen plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:58 
 
Hardtraxx Addict

De sets van Armin van Buuren en Martin Garrix op Tomorrowland, zijn die allemaal pre-mixed eigenlijk of werkt dat op een andere manier? Om de plaat komt er wel wat vuurwerk en lasers die perfect getimed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
De sets van Armin van Buuren en Martin Garrix op Tomorrowland, zijn die allemaal pre-mixed eigenlijk of werkt dat op een andere manier? Om de plaat komt er wel wat vuurwerk en lasers die perfect getimed zijn.


Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Uniforce schreef:
De sets van Armin van Buuren en Martin Garrix op Tomorrowland, zijn die allemaal pre-mixed eigenlijk of werkt dat op een andere manier? Om de plaat komt er wel wat vuurwerk en lasers die perfect getimed zijn.
filmpje

Interessant zeg, thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk persoonlijk dat je er wel grotendeels van uit kunt gaan dat het pre-mixed was, aangezien je ook met vuurwerk en alles zit. (Tenminste bij de mainstage set van Armin van Buuren)
Of er zijn bepaalde tracks van te voren uitgezet met een show (zoals great spirit en de remix + luma bootleg op het eind)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic