Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Normale conducteurs controleren de foto op de pas niet. Die mannetjes/vrouwtjes die zo'n soort van politiepak aan hebben, doen dit vaak wel vgm


Klopt. Als je de bus instapt controleren ze de foto die op de pas staat niet. Zodra er mensen de bus inkomen met een apparaatje, dan word dit wel gedaan en kun je dus goed de lul zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toevallig nog Hardtraxxer aanwezig bij de Scout-in volgende week? (padvinder jokes incoming) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb iets nodig om onder mijn dj set te zetten aangezien ik toch iets te ver moet bukken. Heeft iemand hier eventueel een creatieve oplossing voor?


Een paar planken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb iets nodig om onder mijn dj set te zetten aangezien ik toch iets te ver moet bukken. Heeft iemand hier eventueel een creatieve oplossing voor?

De mijne staat op boeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Broken Balance schreef:
Een paar planken?


Chroman schreef:
De mijne staat op boeken xd


Haha kan beide, alleen probleem is dat ik nogal autistisch ben met dat soort dingen. Het moet dus wel passen bij die kant van mijn kamer. Ik heb twee zwarte bureau's naast elkaar staan over de lengte en alles staat gewoon netjes op dat bureau. Als ik er dan ineens een paar random boeken neerleg of planken dan ziet het niet meer netjes uit :P :lol:


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb iets nodig om onder mijn dj set te zetten aangezien ik toch iets te ver moet bukken. Heeft iemand hier eventueel een creatieve oplossing voor?


Paar van die simpele ikea/kwantum/action schuiflaadjes? Ziet er nog netjes uit en kun je ook nog wat instoppen

Afbeelding
zoiets bedoel ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paar zwarte planken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij de Ikea heb je zat simpele plankjes die compleet zwart zijn hoor :P

Bij de IKEA vind je vast wel iets wat helpt. Vast ook wel een stel Polen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi setje p∅len voor in de vensterbank
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

polen voor de ramen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb iets nodig om onder mijn dj set te zetten aangezien ik toch iets te ver moet bukken. Heeft iemand hier eventueel een creatieve oplossing voor?

Ik heb een leeg kratje bier op z'n kop gezet, werkt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
polen voor de ramen?

In Amsterdam wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb sinds een week een nieuwe monitor gekocht waar ik mijn MacBook Pro Mid 2014 op aan wil sluiten.
De meegeleverde HDMI kabel geeft een lag op mijn muis. Na Google te hebben geraadpleegd, kwam ik tot de conclusie dat ik een HDMI 2.0 kabel nodig had om van 30hz naar 60hz te gaan, zodat dit probleem verholpen zou zijn.

De HDMI 2.0 kabel maakt het er helaas niet beter op. Iemand een idee hoe ik fatsoenlijke kwaliteit kan draaien op mijn externe monitor?

Dit is de monitor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 21:17 
 

Zamble schreef:
Ik heb sinds een week een nieuwe monitor gekocht waar ik mijn MacBook Pro Mid 2014 op aan wil sluiten.
De meegeleverde HDMI kabel geeft een lag op mijn muis. Na Google te hebben geraadpleegd, kwam ik tot de conclusie dat ik een HDMI 2.0 kabel nodig had om van 30hz naar 60hz te gaan, zodat dit probleem verholpen zou zijn.

De HDMI 2.0 kabel maakt het er helaas niet beter op. Iemand een idee hoe ik fatsoenlijke kwaliteit kan draaien op mijn externe monitor?

Dit is de monitor


deze macbook kan geen 60 hz 4k output over hdmi aan, je zult het via de thunderbolt poort naar displayport/ hdmi 2 moeten doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 21:18 
 
Hardtraxxer

Die MacBook kan waarschijnlijk geen 4k als HDMI-output geven, kun je proberen met de schermresolutie te spelen(1920x1080 zal hij wel pakken waarschijnlijk)? Heb alleen geen idee hoe dat op MacOS ingesteld moet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Displayport was inderdaad mijn volgende idee. Alleen hoe ga ik deze aansluiten op mijn MacBook?
Er is namelijk geen verlengstukje voor Displayport naar Thunderbolt.
Wat heb ik dan nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Displayport was inderdaad mijn volgende idee. Alleen hoe ga ik deze aansluiten op mijn MacBook?
Er is namelijk geen verlengstukje voor Displayport naar Thunderbolt.
Wat heb ik dan nodig?


Er zijn er honderden van ;) even een snelle google search (Displayport to thunderbolt) https://www.allekabels.nl/computer_kabe ... oCeqLw_wcB

Thunderbolt is niets meer dan een versie van USB-C
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft er iemand ervaring met goede draadloze in-ear oortjes?

Ik heb ze normaal van Sennheiser, model CX 1.00 (met draad). Ik zou echter graag draadloze oortjes willen, begin me er namelijk steeds meer aan te ergeren tijdens het sporten e.d.

Ben geen fan van Apple oortjes, dus wss ook niet van de earbuds, die sws al aardig prijzig zijn. Iemand suggesties voor een merk/model dat enigszins normale prijzen hanteert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Heeft er iemand ervaring met goede draadloze in-ear oortjes?

Ik heb ze normaal van Sennheiser, model CX 1.00 (met draad). Ik zou echter graag draadloze oortjes willen, begin me er namelijk steeds meer aan te ergeren tijdens het sporten e.d.

Ben geen fan van Apple oortjes, dus wss ook niet van de earbuds, die sws al aardig prijzig zijn. Iemand suggesties voor een merk/model dat enigszins normale prijzen hanteert?

Misschien eens naar een Jabra Sport headset kijken. Die gebruik ik altijd met hardlopen. echt ideaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Heeft er iemand ervaring met goede draadloze in-ear oortjes?

Ik heb ze normaal van Sennheiser, model CX 1.00 (met draad). Ik zou echter graag draadloze oortjes willen, begin me er namelijk steeds meer aan te ergeren tijdens het sporten e.d.

Ben geen fan van Apple oortjes, dus wss ook niet van de earbuds, die sws al aardig prijzig zijn. Iemand suggesties voor een merk/model dat enigszins normale prijzen hanteert?


Als je een degelijk setje wilt moet je geloof ik al gauw 80-120 euro neerleggen. Shure SE215 en Philips kan nog als goedkopere variant. De SHB 4205 vielen mij telkens uit de oren. SHB5850 is nog goed, dan ben je 50 euro kwijt.

Mediamarkt heeft er behoorlijk wat, meer dan CoolBlue.

Als je geen moeite met over-ears hebt dan zou ik eerder dat doen. Scheelt je zo 50 euro. Doe ik zelf ook, blijven goed zitten met hardlopen. En ik geloof dat de batterij van de meeste over-ears wel langer mee gaan. (15 uur gaan die van mij mee en hij is binnen 30 min opgeladen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top, zal me er eens in verdiepen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

weet iemand een leuke website waar je t-shirts kan kopen met van die onzin bedrukkingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?


Nog meer bier drinken


da moe lukke
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?


Nog meer bier drinken


dit, want bier is goedkoop. De burchtwijk is mooi om te zien, en daarnaast heb je het Petrin park met een namaak eiffeltoren voor een mooi uitzicht over stad. Het bier museum is ook mooi werk, niet zo heel groot maar wel interessant om te zien hoe dat allemaal gaat. En aan het einde krijg je vier bieren om te nuttigen dus dat is leuk. Uiteraard over de Karelsbrug en het Oude Stadsplein lopen. Dichtbij het Oude Stadsplein heb je een Kruittoren die je kan beklimmen voor een schappelijke prijs. Boven in heb je een mooi uitzicht over de stad, zeker een aanrader.

Andere tip: neem je studentenpas van je school mee. Je krijgt veel korting als student bij de highlights. Wij waren ze vergeten, dat was balen
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic