Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:04 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
weet iemand een leuke website waar je t-shirts kan kopen met van die onzin bedrukkingen?

Bedoel je als in http://thatshirtwascash.com? Zelf 2 shirts daar besteld, prima kwaliteit, alleen door de manier van printen (ze 'laseren' de print als het ware in de vezels ipv het er simpelweg op te drukken, ze beweren dat het zo langer mee gaat) heb je wel kans op onbedrukte stukken bij vouwgevoelige plekken (zoals de oksels). Plus het komt uit de VS, dus redelijk lange levertijd en hoge verzendkosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk klapstoel, daar heb ik iets aan! Ben er inderdaad met school geweest een paar jaar geleden, dus de echt typische dingen zoals die brug enzo al wel gezien. Maar bier museum is wel een goeie (haha bier) dat van die studentenpas ook goeie tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?

Hoeren.. zo veel hoeren :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?

Niet te veel culturele uitjes doen. Meeste dingen vielen mij wel tegen daar, zoals de brug die het culturele hoogtepunt zou moeten zijn volgens de kenners. Was geen zak aan.
Het 'kasteel' bovenop de heuvel is wel gaaf, vanaf dat punt kun je de hele stad zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
weet iemand een leuke website waar je t-shirts kan kopen met van die onzin bedrukkingen?


https://www.spreadshirt.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Rickzel schreef:
Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?

Hoeren.. zo veel hoeren :innocent:


Vorige vriendenweekend Hamburg geweest, voor elke discotheek die er was waren er 2 of 3 stripclubs en hoerenketen. :lol:

Maargoed iedereen zit zo'n beetje braaf vast aan een thuisblijvende vriendin, dus als we goedkoop bier weten te scoren en een beetje toffe uitgaansgelegenheden weten te vinden dan zijn we al tevredne >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?


Praag. Heerlijke stad. Hier een paar tips:

1. Beer Factory (https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... hemia.html). Hier hebben wij een heerlijke Jack Daniëls burger op. Leuke aan deze toko is dat je eigen biertaps hebt aan je tafel en je daarna per CL of L afrekent. Ook wordt de score qua liters per tafel bijgehouden op een groot scherm, dus dan wordt het nog een leuke wedstrijd onderling ook.

2. Ijshockey. Kijken of ze thuis moeten spelen en dan lekker voor een paar euro een ijshockeywedstrijd bezoeken. Grote sport daar. Snapte er geen hol van, maar wel gaaf om een keer mee te maken.

3. Darling Cabaret (hoort eigenlijk bovenaan te staan). Laat je gratis ophalen met een grote limo die je meeneemt naar de Darling Cabaret. Hoerentent. Nog nooit in mijn leven zo ongelooflijk veel lekkere wijven bij elkaar gezien als daar. Liveshows in elke ruimte, waarbij wij net binnenkwamen toen twee vrouwen met een grote dildo aan de slag gingen. Uiteindelijk een tabledance gekocht met een paar, maar je kunt daar ook alles doen als je dat wilt.

4. Fiets huren. Wij hebben een middagje voor een paar euro een fiets gehuurd en zijn gewoon een stuk gaan fietsen (de grote heuvel op gefietst waar nog een leuk park zat en een voetbalstadion). Zo zie je ook nog wat van die stad.

5. Voetbalwedstrijd bezoeken. Bij ons moest er niks in Praag voetballen, maar een wedstrijdje bezoeken van Sparta Praag of Slavia Praag is sowieso wel vet denk ik.

6. Alle willekeurige hoerententen binnenstappen. De grootste lol. En het meerendeel is ook gewoon echt mega lekker.

7. Escape Room. In Praag zelf niet gedaan, maar begin dit jaar wel in Boedapest. Die dingen zitten super leuk in elkaar en je bent met je groepje weer lekker een uurtje bezig. Voor een goede zou ik even op TripAdvisor zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stap van grootste hoeren keet naar fiets huren moest ik even om grinneken hahaha

Maar thanks voor de tips :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn trip naar Praag was behoorlijk onschuldig zo te horen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh ja. Club Duplex is wel gaaf om te kijken (vrij luxe club op de bovenverdieping midden in de stad. Met een lift naartoe) en Karlovy Lazne is volgens mij wel een beetje een van de bekendere clubs (5 verdiepingen ofzo. Elke verdieping een andere area, met in de kelder nog een ijs area. Wel hopen dat er geen brand uit breekt want ik keek in het trappenhuis eens om me heen en dan ben je mors en mors dood). Hier waren ook redelijk wat Nederlanders te vinden destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HOEREEEH
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held, thanks man! Staat genoteerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
HOEREEEH

Hier blijf ik ook bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramon? Wil je nog naar Headhunterz zaterdag? Kan nog wel wat sappige verhalen doorsluizen naar je chickie zo te zien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Dit weekend op vriendenweekend naar Praag... nog tips?


Praag. Heerlijke stad. Hier een paar tips:

1. Beer Factory (https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... hemia.html). Hier hebben wij een heerlijke Jack Daniëls burger op. Leuke aan deze toko is dat je eigen biertaps hebt aan je tafel en je daarna per CL of L afrekent. Ook wordt de score qua liters per tafel bijgehouden op een groot scherm, dus dan wordt het nog een leuke wedstrijd onderling ook.

2. Ijshockey. Kijken of ze thuis moeten spelen en dan lekker voor een paar euro een ijshockeywedstrijd bezoeken. Grote sport daar. Snapte er geen hol van, maar wel gaaf om een keer mee te maken.

3. Darling Cabaret (hoort eigenlijk bovenaan te staan). Laat je gratis ophalen met een grote limo die je meeneemt naar de Darling Cabaret. Hoerentent. Nog nooit in mijn leven zo ongelooflijk veel lekkere wijven bij elkaar gezien als daar. Liveshows in elke ruimte, waarbij wij net binnenkwamen toen twee vrouwen met een grote dildo aan de slag gingen. Uiteindelijk een tabledance gekocht met een paar, maar je kunt daar ook alles doen als je dat wilt.

4. Fiets huren. Wij hebben een middagje voor een paar euro een fiets gehuurd en zijn gewoon een stuk gaan fietsen (de grote heuvel op gefietst waar nog een leuk park zat en een voetbalstadion). Zo zie je ook nog wat van die stad.

5. Voetbalwedstrijd bezoeken. Bij ons moest er niks in Praag voetballen, maar een wedstrijdje bezoeken van Sparta Praag of Slavia Praag is sowieso wel vet denk ik.

6. Alle willekeurige hoerententen binnenstappen. De grootste lol. En het meerendeel is ook gewoon echt mega lekker.

7. Escape Room. In Praag zelf niet gedaan, maar begin dit jaar wel in Boedapest. Die dingen zitten super leuk in elkaar en je bent met je groepje weer lekker een uurtje bezig. Voor een goede zou ik even op TripAdvisor zoeken.


Ja mooie dingen, Praag blijft altijd genieten! Sowieso elke avond beginnen bij 1 en eindigen bij een 6. Overigens zijn ze niet overal even vriendelijk als je alleen komt kijken met een biertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ramon? Wil je nog naar Headhunterz zaterdag? Kan nog wel wat sappige verhalen doorsluizen naar je chickie zo te zien :drool:


:lol: . Yes please. Als je dan het idee in het HHZ topic maar even voor je houdt.

Nog een mooier verhaal is dat we in een van die willekeurige, ultra goedkope hoerententen onze maat een cadeautje gaven en het podium op mocht/moest met een vrouw naar keuze. Blij dat ie was. Tot ie daar in zn blote lul met een riem om zn nek over het podium heen moest kruipen. :lol: :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 10:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@Rickzel: Karlovy Lazne en Roxy vond ik de vetste discotheken. Hot Peppers de mooiste stripclub, maar die ben ik niet allemaal langs geweest :P

En wtf @ stripclubverhaal hierboven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm ga ik een mooi weekend krijgen :lol:

Had even nagevraagd, de twee vrienden die het organiseren hadden al het een en ander op de planning staan, maar mocht het avond programma nog gevuld moeten worden. Dan heb k jullie tips genoteerd :thumbsup:

Krijg er gvd wel zin in gvd :lol: Vorige vriendenweekend is ook echt gigantisch uit de klauwen gelopen, moet wel weer goud worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
MeneerEend schreef:
Ramon? Wil je nog naar Headhunterz zaterdag? Kan nog wel wat sappige verhalen doorsluizen naar je chickie zo te zien :drool:


:lol: . Yes please. Als je dan het idee in het HHZ topic maar even voor je houdt.

Nog een mooier verhaal is dat we in een van die willekeurige, ultra goedkope hoerententen onze maat een cadeautje gaven en het podium op mocht/moest met een vrouw naar keuze. Blij dat ie was. Tot ie daar in zn blote lul met een riem om zn nek over het podium heen moest kruipen. :lol: :lol: :lol: .


wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand heeft mij via facebook benaderd om voor hem een mixje te maken. Hij wilt er zelfs een kleine bijdrage bij doen en vraagt hoeveel ik er voor wil hebben. Vind het gebaar super cool van hem maar heb geen idee wat ik voor een mixje zou moeten vragen en twijfel enorm of ik het wel zou moeten aannemen.

Iemand ideeen of gedachtes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het lekker gratis doen, gaat er toch geen 50 euro voor vragen neem ik aan? Dus voor een paar 10tjes zou ik gewoon denken, laat maar gaan!

Denk dat het meer waard is om beetje positiviteit te kweken dan een paar euro te verdienen (geen idee waar het voor is natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik voel me er ook eerlijk gezegd niet goed bij om er geld voor te vragen of uberhaupt te accepteren. Verder vind ik het wel een mooi compliment dat hij mijn mixjes het waard vind om er voor te betalen. Hij is al een langere tijd fan namelijk en luisterde vrijwel altijd de venerable hardstyle sets en mijn back to classic setjes.
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic