Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, ga even kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik heb net een DJ controller binnen gekregen maar nu heb ik het probleem dat een filter niet werkt en dat de low van het eerste deck en de master volume omgewisseld zijn. De rest van de knoppen werken prima. Waar zou dit aan kunnen liggen of kan ik dit ergens instellen? De driver en firmware heb ik al geinstalleerd. Van het internet word ik ook niet veel wijzer :(
Ik heb de pioneer ddj-rb samen met rekordbox


Ff alles opnieuw instaleren? Ik heb ook de ddj rb en alles werkt prima bij mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
RoyAPO schreef:
Ik heb net een DJ controller binnen gekregen maar nu heb ik het probleem dat een filter niet werkt en dat de low van het eerste deck en de master volume omgewisseld zijn. De rest van de knoppen werken prima. Waar zou dit aan kunnen liggen of kan ik dit ergens instellen? De driver en firmware heb ik al geinstalleerd. Van het internet word ik ook niet veel wijzer :(
Ik heb de pioneer ddj-rb samen met rekordbox


Ff alles opnieuw instaleren? Ik heb ook de ddj rb en alles werkt prima bij mij!


De controller bleek defect te zijn en een nieuwe is alreeds onderweg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup mijn nieuwe doet t wel gewoon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah okee top! Veel plezier ermee, vind t echt een top controller voor t geld. Rekordbox dj werkt ook super. Heb de mijne al n jaar ofzo en doet t nog steeds helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 08:32 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand ervaring met het uitgaansleven in Kopenhagen? Binnenkort een midweek op studiereis heen, maar op internet alleen info te vinden over de grotere clubs die vaak alleen in het weekend geopend zijn.

Is het daarnaast aan te raden om van tevoren Deense kronen te halen gezien je volgens de anwb niet op veel plaatsen met euro's kan betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.

Ik geloof dat Kanaleneiland en Overvecht wel oké zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.

Ik woon dr al een tijdje maar geen idee welke wijk nou tof is ofzo. Weet alleen dat je niet in Overvecht moet gaan wonen (wel eens overlast van jongeren). Verder is Utrecht Terwijde een wat nieuwere wijk met modernere huizen. Alleen wat verder van het centrum af
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.


Woon er al 9 jaar, wat wil je weten jongen :) ?

Ga je huur of koop? Budget? alleen of met huisgenoten?

@Roy, woon nu al 2 jaar in Overvecht (Zuid), nog nooit overlast gehad. Overvecht Noord is een volksbuurt waar het vaak rommelt maar de rest is prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
JVDM schreef:
Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.


Woon er al 9 jaar, wat wil je weten jongen :) ?

Ga je huur of koop? Budget? alleen of met huisgenoten?

@Roy, woon nu al 2 jaar in Overvecht (Zuid), nog nooit overlast gehad. Overvecht Noord is een volksbuurt waar het vaak rommelt maar de rest is prima te doen

Huren, met m'n chick, max €1200,- p.m.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken er niet super veel van. Maar als je moet kiezen tussen USB of 3.5mm zou ik altijd kiezen voor USB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:29 
 
Hardtraxx Elite

Zaterdag met wat vrienden in Utrecht uit. Iemand nog tips? Eerst beginnen met een gezellige kroeg en wat emmers bier weg harken, om vervolgens ergens in een club te belanden. Zo ziet een avond er meestal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Zaterdag met wat vrienden in Utrecht uit. Iemand nog tips? Eerst beginnen met een gezellige kroeg en wat emmers bier weg harken, om vervolgens ergens in een club te belanden. Zo ziet een avond er meestal uit.


Dan kom je in Utrecht bedrogen uit, kroegen in overvloed, clubs :thumbdown: .

Leuke kroegen:
Flater
Olivier
Stan & Co

Wil je stappen:
Basis
Poema
Echte Vrienden
Alle tenten op Jans Kerkhof
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand ervaing met Vastelaovend in Venlo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:
Zaterdag met wat vrienden in Utrecht uit. Iemand nog tips? Eerst beginnen met een gezellige kroeg en wat emmers bier weg harken, om vervolgens ergens in een club te belanden. Zo ziet een avond er meestal uit.


Dan kom je in Utrecht bedrogen uit, kroegen in overvloed, clubs :thumbdown: .

Leuke kroegen:
Flater
Olivier
Stan & Co

Wil je stappen:
Basis
Poema
Echte Vrienden
Alle tenten op Jans Kerkhof


Hofman altijd mooi, wat ouder volk. Verder is de Beurs altijd gezellig, zeker nu het verbouwd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eind februari ga ik met de girlfriend een weekend naar Bergen. We willen sws een dagje naar Alkmaar, weet iemand wat leuk is om te doen/bezoeken daar? Ook tips voor eten/drinken zijn welkom :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
klapstoel schreef:
weet iemand wat leuk is om te doen daar?


Afbeelding


dat spreekt voor zich
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog meer bier drink'n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een manier om een black theme te krijgen voor hardtraxx? Ik heb eigenlijk bijna alle websites waar mogelijk in het zwart, zo lekker makkelijk voor de ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Is er een manier om een black theme te krijgen voor hardtraxx? Ik heb eigenlijk bijna alle websites waar mogelijk in het zwart, zo lekker makkelijk voor de ogen.


Moet je TimothyB even vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Eind februari ga ik met de girlfriend een weekend naar Bergen. We willen sws een dagje naar Alkmaar, weet iemand wat leuk is om te doen/bezoeken daar? Ook tips voor eten/drinken zijn welkom :innocent:


1480 is een leuke tent om een drankje te doen. Eten ziet er ook goed uit, maar ben daar zelf nog niet aan toe gekomen. Verder zitten de leuke tentjes rondom het Waagplein, de Mient (overkant Waagplein) en rondom de Grote Sint Laurenskerk. Verder kun je goed shoppen in Alkmaar. Kijk anders eens op https://uit072.nl/ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
klapstoel schreef:
Eind februari ga ik met de girlfriend een weekend naar Bergen. We willen sws een dagje naar Alkmaar, weet iemand wat leuk is om te doen/bezoeken daar? Ook tips voor eten/drinken zijn welkom :innocent:


1480 is een leuke tent om een drankje te doen. Eten ziet er ook goed uit, maar ben daar zelf nog niet aan toe gekomen. Verder zitten de leuke tentjes rondom het Waagplein, de Mient (overkant Waagplein) en rondom de Grote Sint Laurenskerk. Verder kun je goed shoppen in Alkmaar. Kijk anders eens op https://uit072.nl/ ;)


Thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Is er een manier om een black theme te krijgen voor hardtraxx? Ik heb eigenlijk bijna alle websites waar mogelijk in het zwart, zo lekker makkelijk voor de ogen.


Google: custom css for websites

Installeer extension naar keuze en dan een beetje prullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoi! Even een stomme vraag vanaf mijn kant:

Ik heb een Logitech X530 surround set, en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om Hercules XPS 2.0 Monitoren (actief) daarop uit te sluiten. Op dit plaatje zie je "Rear Right" en "Rear Left", mijn idee was dus om daar de Hercules Speakers op aan te sluiten. Mijn vraag is dus, kan dit kwaad (aangezien ze beide actief zijn?), en moet ik de monitoren ook aansluiten op het lichtnet (of juist niet)?

Ik heb zelf het idee dat het wel kan (als ik de monitoren op laag volume zet), maar ik ben bang dat ik iets blijvend kapot maak. Iemand die hier meer verstand van heeft?

edit: Ik heb het inmiddels maar geprobeerd en het werkt :)
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic