Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vanmorgen 2 domeinnamen gekocht, echter krijg ik voor de .com variant gelijk een mail van AXC Domain Registry, dat ik mijzelf moet registreren, is dit spam? Ook als ik naar het domein zelf gaat staat er dat de houder zich moet registreren (?)

Is dit daadwerkelijk spam of hoe en wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even navragen bij je domain registrar. AXC is namelijk van veel domein verkopers een partner en word vaak gebruikt als doorluspartij als nameserver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Even navragen bij je domain registrar. AXC is namelijk van veel domein verkopers een partner en word vaak gebruikt als doorluspartij als nameserver.


Thanks. Had dit inmiddels gedaan, bleek dus geen spam. Word nu helemaal doodgegooid door amerikaanse partijen die een site willen bouwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor oplossing hebben jullie voor je monitors om ze hoger te zetten? Ik zie het niet zitten om zo’n veel te grote standaard op mijn bureau neer te zetten. Of kennen jullie toevallig bureau monitor standaards? Liever niet duurder dan 50 euro voor twee stuks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wat voor oplossing hebben jullie voor je monitors om ze hoger te zetten? Ik zie het niet zitten om zo’n veel te grote standaard op mijn bureau neer te zetten. Of kennen jullie toevallig bureau monitor standaards? Liever niet duurder dan 50 euro voor twee stuks :P

Ligt een beetje aan het type schermen, niet alle kan je bijvoorbeeld aan zon standaard vast hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het over monitor boxen :P. Waarom heet dat ook Gvd hetzelfde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooooooooooh xd Ik heb ze staan op Auralex platen
https://www.bax-shop.nl/studio-monitor- ... WwEALw_wcB
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ooooooooooh xd Ik heb ze staan op Auralex platen
https://www.bax-shop.nl/studio-monitor- ... WwEALw_wcB

Netjess. Ik wil ze eigenlijk alleen op oorhoogte krijgen aangezien ik de kicks niet echt lekker vind doorkomen als ik boven de boxen zit te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Is er een manier om een black theme te krijgen voor hardtraxx? Ik heb eigenlijk bijna alle websites waar mogelijk in het zwart, zo lekker makkelijk voor de ogen.


Moet je TimothyB even vragen.

Hahahaha vieze tyvuslijeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag ben ik bij Artillery geweest en heb nu sinds ik zondag wakker ben geworden last van een piep in me rechteroor. Wanneer is het verstandig hiermee naar een huisarts te gaan of heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het eigenlijk alleen in een stille ruimte, bijvoorbeeld als ik wil gaan slapen. Het lijkt al wel iets minder te worden of het begint al een gewenning te worden.. Iemand die hierover iets kan vertellen uit ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na Q-base wel een keer meerdere dagen piep gehad die uiteindelijk (gelukkig) weg ging. Nog geen reden tot paniek, maar erg onverstandig, volgende keer oordoppen in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan maar één ding zeggen: Oordoppen gebruiken! Al zijn het maar van die goedkope partyplugs. Ik vertrek nooit meer naar een feest zonder mijn oordoppen. Zelf ooit ook 2 dagen zo’n piep gehad, zat echt met dikke schrik te hopen dat het zou stoppen. Ik ken namelijk iemand die de rest van zijn leven met een piep in zijn oren moet rondlopen. Je kan daar echt depressief en zelfs suicidaal van worden. Je hebt maar 1 paar oren. Helaas beseffen nog steeds heel weinig mensen dat. Natuurlijk extreem doemdenkend dit, maar voor je het weet is het zover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 03:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt! Wacht het dan nog maar even af en inderdaad van plan om oordopjes te kopen vanaf nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nouja, zo doemdenkend is het niet.

Zelf ook gedaan na Defqon 2011, toen zat een oor dik een week half dicht en piepte het enorm. Sindsdien eveneens nooit meer naar een feest zonder doppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die Vero app? Zie dat bijna elke hardstyle/hardcore DJ dit aan het posten is vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na even google raad te hebben gepleegd lijkt vera een instagram alternatief te zijn die uit het niets explodeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Wat is die Vero app? Zie dat bijna elke hardstyle/hardcore DJ dit aan het posten is vandaag?


https://www.tijd.be/ondernemen/media-ma ... 5fa11f2f74
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er op neer dat het een variant is van Instagram met hier en daar uitgebreidere functies.
Hiermee is mijn interesse alweer verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wat is de reden dat al die dj’s op de hype train gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar wat is de reden dat al die dj’s op de hype train gaan?


Omdat ze bang zijn iets mis te lopen en gaan daarom maar weer met de massa mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was inderdaad een hype in Amerika gisteren, dus iedereen die zichzelf belangrijk vindt gaat hier nu in mee. Maar aangezien het een Libanese eigenaar heeft en ontwikkeld is door Russen pas ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:10 
 
Hardtraxx Elite

Ik krijg de laatste tijd op Facebook constant dezelfde berichtjes in mijn nieuwsfeed, iemand die weet hoe ik dit verander? Na 5x keer hetzelfde bericht te zien druk ik op Verbergen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik krijg de laatste tijd op Facebook constant dezelfde berichtjes in mijn nieuwsfeed, iemand die weet hoe ik dit verander? Na 5x keer hetzelfde bericht te zien druk ik op Verbergen.


Dit heb ik ook heel vaak, facebookalgoritme is naar de knoppen volgens mij. Beste is over een uurtje pas weer kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan ook nog eens heel veel ouwe meuk van 3 a 4 dagen in je feed, heel irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
THArdstyler schreef:
En dan ook nog eens heel veel ouwe meuk van 3 a 4 dagen in je feed, heel irritant.


Ik heb ook vaak als ik een dag veel te veel op FB zit (tijden school of zo) en ik refresh mijn FB veel te vaak, dan krijg ik ineens felicitaties van random mensen van drie weken geleden te zien :lol:

Gefeliciteerd!
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic