Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
THArdstyler schreef:
En dan ook nog eens heel veel ouwe meuk van 3 a 4 dagen in je feed, heel irritant.


Ik heb ook vaak als ik een dag veel te veel op FB zit (tijden school of zo) en ik refresh mijn FB veel te vaak, dan krijg ik ineens felicitaties van random mensen van drie weken geleden te zien :lol:


Haha dat is ook knetterirritant inderdaad, alles van 22-26 feb nu nog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:58 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
En dan ook nog eens heel veel ouwe meuk van 3 a 4 dagen in je feed, heel irritant.


Inderdaad, dit was ik nog vergeten te melden haha.

Maar niks aan te doen dus waarschijnlijk? Misschien even een update afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
THArdstyler schreef:
En dan ook nog eens heel veel ouwe meuk van 3 a 4 dagen in je feed, heel irritant.


Inderdaad, dit was ik nog vergeten te melden haha.

Maar niks aan te doen dus waarschijnlijk? Misschien even een update afwachten.


Ja zoals ergens hierboven genoemd je feed op recent zetten. Moet dan wel elke keer als je de app opent
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ja zoals ergens hierboven genoemd je feed op recent zetten.


Die ging vandaag bij mij ook eens over van echt recente berichten naar 28/27/26/enz. februari :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:09 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
sonnebloem schreef:
Ja zoals ergens hierboven genoemd je feed op recent zetten.


Die ging vandaag bij mij ook eens over van echt recente berichten naar 28/27/26/enz. februari :huh:


Heb ik dus ook, dat door op recent te klikken het juist nog meer averechts werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus, ik heb laatst een auto gekocht (peugeot 108), en nu wil ik daar wat beter geluid in hebben. Echter heb ik zelf echt 0 verstand van auto's, versterkers etc. Is er hier toevallig iemand die me even een beetje te hulp kan schieten? Zelf monteren of laten doen, hoe sterk moet je sub zijn, is het nodig om ook nieuwe speakers of tweeters te kopen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je nog een Halfords in de buurt hebt, deze hebben er vaak wel wat verstand van. Adviseerden mij ook destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds vandaag maakt een lager in de voeding van mijn PC veel lawaai. Volgens een PC meneer die er toevallig was kan het nog vanzelf over gaan anders even Corsair (merk) contacten.

Echter, moet ik dan bij de partij zijn waar ik hem bij heb gekocht of echt bij corsair zelf? Kan van corsair niks vinden behalve de EU support. Iemand suggesties? Is sinds zomer in gebruik dus zou nog lang mee moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Sinds vandaag maakt een lager in de voeding van mijn PC veel lawaai. Volgens een PC meneer die er toevallig was kan het nog vanzelf over gaan anders even Corsair (merk) contacten.

Echter, moet ik dan bij de partij zijn waar ik hem bij heb gekocht of echt bij corsair zelf? Kan van corsair niks vinden behalve de EU support. Iemand suggesties? Is sinds zomer in gebruik dus zou nog lang mee moeten.


Hangt een beetje vanaf waar je het gekocht hebt, soms kon ik bij de winkel terecht waar ik het gekocht heb en handelen zij het af met Corsair. Langs de andere kant al regelmatig het antwoord gekregen dat ik rechtstreeks met de fabrikant contact op moet nemen.

Contacteer eerst even de winkel waar je het hebt aangekocht en kijk wat daar gezegd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
sonnebloem schreef:
Sinds vandaag maakt een lager in de voeding van mijn PC veel lawaai. Volgens een PC meneer die er toevallig was kan het nog vanzelf over gaan anders even Corsair (merk) contacten.

Echter, moet ik dan bij de partij zijn waar ik hem bij heb gekocht of echt bij corsair zelf? Kan van corsair niks vinden behalve de EU support. Iemand suggesties? Is sinds zomer in gebruik dus zou nog lang mee moeten.


Hangt een beetje vanaf waar je het gekocht hebt, soms kon ik bij de winkel terecht waar ik het gekocht heb en handelen zij het af met Corsair. Langs de andere kant al regelmatig het antwoord gekregen dat ik rechtstreeks met de fabrikant contact op moet nemen.

Contacteer eerst even de winkel waar je het hebt aangekocht en kijk wat daar gezegd wordt.


Ga ik dat doen. Toevallig net de PC opgestart en hij is nu stil, kijken of dat zo blijft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
Sinds vandaag maakt een lager in de voeding van mijn PC veel lawaai. Volgens een PC meneer die er toevallig was kan het nog vanzelf over gaan anders even Corsair (merk) contacten.


Dit heb ik ook al ongeveer een dik jaar. Als ik 'm aandoe maakt hij echt het geluid van een steenmarter en 1 minuut later komt 'ie tot rust en gaat het weer. Lijkt soms net of 'ie op ontploffen staat :lol:


Hoe klinkt een steenmarter :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Misschien een tip om de kast open te maken en te gaan schoonmaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adobe Premiere:

Normaal gesproken duurde het renderen van een full HD video van 1,5u met H.264 formaat bij mij altijd iets meer dan 8 uur. Maar sinds gister was ik binnen 3 uur klaar terwijl er niets is aangepast aan de preset die ik gebruikte :/

Iemand enig idee waar dit aan kon liggen?

De settings staan al op Performance ipv Memory en aan hardware of updates is er niets veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 09:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ligt er aan wat voor source materiaal je gebruikt.

Als ik werk met hoge kwaliteit beelden en veel bewerkte beelden rendert hij langer dan wanneer ik even wat basis gefilmd materiaal render.

Rendertijd ligt aan je source materiaal en alle effecten e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds een dag of 2 zit er een ruis/kraak in mijn speaker setje.. Hier erger ik me dood aan en ga dus nieuwe halen.
Ik wil er ongeveer 150 euro aan uitgeven, maximaal 180/200 als het de moeite waard is.

Iemand die hier wat advies over heeft voor mij?

Het merk Trust is uitgesloten, die dingen gaan veel te snel kapot. (mijn ervaring althans) :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je als contractuele medehuurder een relatie verbreekt met je vriendin. Wie maakt dan het meest aanspraak op het huis? Beide namen staan op papier en oplossing moet er komen.

Vraag dit voor een vriend, ik woon zelf nog thuis nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 18:46 
 
Hardtraxx Elite

R_vd schreef:
Sinds een dag of 2 zit er een ruis/kraak in mijn speaker setje.. Hier erger ik me dood aan en ga dus nieuwe halen.
Ik wil er ongeveer 150 euro aan uitgeven, maximaal 180/200 als het de moeite waard is.

Iemand die hier wat advies over heeft voor mij?

Het merk Trust is uitgesloten, die dingen gaan veel te snel kapot. (mijn ervaring althans) :thumbdown:


Berhinger heeft meestal wel prima speakers;
https://www.bax-shop.nl/home-audio-spea ... -set-van-2

en anders de monitoren van pioneer
https://www.bax-shop.nl/home-audio-spea ... speakerset

Persoonlijk zou ik voor die van Pionneer gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Als je als contractuele medehuurder een relatie verbreekt met je vriendin. Wie maakt dan het meest aanspraak op het huis? Beide namen staan op papier en oplossing moet er komen.

Vraag dit voor een vriend, ik woon zelf nog thuis nl.


Beide, ieder heeft evenveel recht op dat huis. Dit is iets wat ze zelf moeten uitvechten. Mochten ze er evht niet uitkomen kan je het via de rechter doen. Waar hij het op baseert is volgens mij hoe goed de ander financieel in zijn voeten staat of bijvoorbeeld als er sprake is van kinderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen kinderen in hun geval. Hij is 28, zij 26.
Het is wel zo dat hij langer (3jr) ingeschreven stond bij een soc. Huurinstantie en zij daar op meelift.

Daarnaast is zij financieel niet capabel genoeg om de hele huur in haar eentje te voldoen, daar waar haar ouders dus helpen.

Nu is hij voorlopig thuis gaan wonen om confrontatie te ontlopen, maar zij wil geen kant op. Een voorstel zoals, ik zit nu 1.5maand bij mijn ouders, wil je dat ook doen zodat ik naar "huis" kan, is tegen dovemans oren gericht.

Feit blijft wel dat hij 75% van de huurt betaald en de hele inboedel. Dus ze heeft alleen de vaste lasten te betalen met 25% huur. Maar die kan hij makkelijk overnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Like I said, beide hebben het recht. Ze hebben samen een contract afgesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand bekend met drukkers die +- 2000 stickers met spoed kunnen leveren? Dus denk aan 1-2 dagen. Kan zo snel niet iets vinden, drukwerkdeal doet dat geloof ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Iemand bekend met drukkers die +- 2000 stickers met spoed kunnen leveren? Dus denk aan 1-2 dagen. Kan zo snel niet iets vinden, drukwerkdeal doet dat geloof ik niet


Soms is Google je beste vriend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
sonnebloem schreef:
Iemand bekend met drukkers die +- 2000 stickers met spoed kunnen leveren? Dus denk aan 1-2 dagen. Kan zo snel niet iets vinden, drukwerkdeal doet dat geloof ik niet


Soms is Google je beste vriend ;)


Thanks, heb er gister een aantal voorgehad maar liep een beetje vast met het spoed leveren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee waar je goede Java MOOC's(online cursussen) kan volgen? (Geen beginner, geen expert, iets ertussen in :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat er met 1gabba aan de hand is? Ik heb al maanden niet gekeken maar hij doet het nu bij mij niet in ieder geval. Alternatieve oplossingen zijn ook welkom :whistle:

Heb Limewire ook al geprobeerd!!!1
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic