Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe speel je de wereldberoemde 'helicopter' scene na dan? Das serieus het enige wat ik van die film gezien heb. Want dat mocht ik toch echt niet missen zei mn vriendin... nou. T is wat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En hoe speel je de wereldberoemde 'helicopter' scene na dan? Das serieus het enige wat ik van die film gezien heb. Want dat mocht ik toch echt niet missen zei mn vriendin... nou. T is wat. :P


sommige scenes halen het eindresultaat niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het nu nog afzeggen... doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het samenwonen bedoel je neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het samenwonen bedoel je neem ik aan?


Uiteraard

"schat, een paar vreemden op hardtraxx zeiden dat ik niet meer kan gamen als we samen wonen, dus bij deze: tabé"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
Het samenwonen bedoel je neem ik aan?


Uiteraard

"schat, een paar vreemden op hardtraxx zeiden dat ik niet meer kan gamen als we samen wonen, dus bij deze: tabé"


PS4 is liefde :love:

En voor mij zijn jullie geen vreemde hoor, spreek jullie op deze manier vaker dan mijn moeder over de app
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: dat is soms ietwat herkenbaar ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Nuracore schreef:
Heeft iemand hier op het forum eens een trip naar chernobyl gedaan?


Wel squatten op beide hielen anders ben je western spy


FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Ja heren, zal ik doen.
De tour zelf kost 239 euro pp, dan zit je 2 dagen full in Pripyat/chernobyl in een full pension hotel waar je ook uren lang op tour gaat met een groep niet groter dan 15. Alleen de vlucht naar Kiev is rete duur, (tussen 300/400 euro). Dit maakt de reis weer duur.

Ben nu aan het kijken voor goedkopere vluchten of bundels waar je dit gecombineerd krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik ging samenwonen kocht in een PS3. In een jaar of 5 is dat ding denk ik 3 keer aan geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Toen ik ging samenwonen kocht in een PS3. In een jaar of 5 is dat ding denk ik 3 keer aan geweest.


ik kom regelmatig thuis en dan zit me vriendin te gamen en ik moet dan maar zien wat ik de rest van de dag dan ga doen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Remi schreef:
Toen ik ging samenwonen kocht in een PS3. In een jaar of 5 is dat ding denk ik 3 keer aan geweest.


me vriendin

mijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
AniThing schreef:
Remi schreef:
Toen ik ging samenwonen kocht in een PS3. In een jaar of 5 is dat ding denk ik 3 keer aan geweest.


me vriendin

Mijn.


Wel netjes je zin met een hoofdletter beginnen of aanhalingstekens gebruiken voordat je iemand verbeterd hé! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verbetert
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hè*
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Ben opzoek naar een goede monitor. Jullie nog tips? Moet n goeie Hertz hebben en 1ms response tijd. Budget €150.
Voor gaming.

Wil hem in eerste instantie aan mn laptop koppelen, en na de zomer gebruiken voor mn toekomstige game pc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm 150 euro is eigenlijk al te veel voor een 60hz monitor, en kom je eigenlijk net te kort voor een 144hz monitor (behalve als je 2e hands zoekt). Denk dat je voor minder al wel een prima monitor kan krijgen, maar als je het echte werk wil moet je wel meer investeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 19:02 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Hmm 150 euro is eigenlijk al te veel voor een 60hz monitor, en kom je eigenlijk net te kort voor een 144hz monitor (behalve als je 2e hands zoekt). Denk dat je voor minder al wel een prima monitor kan krijgen, maar als je het echte werk wil moet je wel meer investeren.


Ik zag het inderdaad, ga eens 2e hands rond speuren, en anders, voor 50 euro meer zag ik een leuke met 144hz 1ms. Is dat V of G-Sync belangrijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik eigenlijk niet, ik heb een asus vg248qe (wat een super monitor is) en die heeft het niet. Dus denk dat het wel meevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dinsdag mijn herexamen van Financieel 2 en het belangrijkste om te weten voor het examen is het opstellen van een liquiditeitsbegroting. Heeft iemand hier misschien tips voor? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik heb dinsdag mijn herexamen van Financieel 2 en het belangrijkste om te weten voor het examen is het opstellen van een liquiditeitsbegroting. Heeft iemand hier misschien tips voor? :thumbup:


Wat wil je precies weten? Het is eigenlijk de makkelijkste begrotingsvorm omdat het letterlijk enkel geldstromen volgt, zonder dat je zaken over periodes moet verspreiden of aan andere zaken moet toewijzen. Zo lang je je categorieën kent en goed weet te sorteren zou dit niet zo'n probleem moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 01:58 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
Het samenwonen bedoel je neem ik aan?


Uiteraard

"schat, een paar vreemden op hardtraxx zeiden dat ik niet meer kan gamen als we samen wonen, dus bij deze: tabé"

Kom je gezellig met Manon in Haaksbergen ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 02:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
makrooy schreef:
Hmm 150 euro is eigenlijk al te veel voor een 60hz monitor, en kom je eigenlijk net te kort voor een 144hz monitor (behalve als je 2e hands zoekt). Denk dat je voor minder al wel een prima monitor kan krijgen, maar als je het echte werk wil moet je wel meer investeren.


Ik zag het inderdaad, ga eens 2e hands rond speuren, en anders, voor 50 euro meer zag ik een leuke met 144hz 1ms. Is dat V of G-Sync belangrijk?

JA & Nee. Het kan zijn voordelen hebben. maar werkt alleen bij de juiste videokaart. En als je al een goeie videokaart hebt en een goed systeem dan zal je de verschillen met en zonder G/F-sync niet merken.
G-Sync zijn niet zoveel monitoren van (en veel duurder dan zonder) en Freesync is van AMD en als je een game PC haalt wil je sowieso niet de matige AMD kaarten hebben.


Ik zou zelf als ik jou was door sparen voor een wat duurdere want die zijn aanzienlijk beter en mooier en houden ook redelijk veel waarde vast.
Zoiets bijvoorbeeld:
https://tweakers.net/pricewatch/443753/ ... zwart.html
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic