Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik heb dinsdag mijn herexamen van Financieel 2 en het belangrijkste om te weten voor het examen is het opstellen van een liquiditeitsbegroting. Heeft iemand hier misschien tips voor? :thumbup:


Wat wil je precies weten? Het is eigenlijk de makkelijkste begrotingsvorm omdat het letterlijk enkel geldstromen volgt, zonder dat je zaken over periodes moet verspreiden of aan andere zaken moet toewijzen. Zo lang je je categorieën kent en goed weet te sorteren zou dit niet zo'n probleem moeten zijn.


Oke, dan ga ik er vanuit dat ik het op de juiste manier doe. Ik denk namelijk dat het heel simpel is, maar vaak zit er dan een addertje onder het gras. Wat ik eigenlijk alleen niet weet, is hoe je op een totaal bedrag komt uiteindelijk bij je liquide middelen? Welke berekening moet je dan eigenlijk volgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
Het samenwonen bedoel je neem ik aan?


Uiteraard

"schat, een paar vreemden op hardtraxx zeiden dat ik niet meer kan gamen als we samen wonen, dus bij deze: tabé"

Kom je gezellig met Manon in Haaksbergen ? ^^


haha nee importeren naar wwijk natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 18:23 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:
makrooy schreef:
Hmm 150 euro is eigenlijk al te veel voor een 60hz monitor, en kom je eigenlijk net te kort voor een 144hz monitor (behalve als je 2e hands zoekt). Denk dat je voor minder al wel een prima monitor kan krijgen, maar als je het echte werk wil moet je wel meer investeren.


Ik zag het inderdaad, ga eens 2e hands rond speuren, en anders, voor 50 euro meer zag ik een leuke met 144hz 1ms. Is dat V of G-Sync belangrijk?

JA & Nee. Het kan zijn voordelen hebben. maar werkt alleen bij de juiste videokaart. En als je al een goeie videokaart hebt en een goed systeem dan zal je de verschillen met en zonder G/F-sync niet merken.
G-Sync zijn niet zoveel monitoren van (en veel duurder dan zonder) en Freesync is van AMD en als je een game PC haalt wil je sowieso niet de matige AMD kaarten hebben.


Ik zou zelf als ik jou was door sparen voor een wat duurdere want die zijn aanzienlijk beter en mooier en houden ook redelijk veel waarde vast.
Zoiets bijvoorbeeld:
https://tweakers.net/pricewatch/443753/ ... zwart.html


Da's nog al een prijskaartje haha. Wat er in mijn toekomstige PC allemaal voor componenten komen durf ik nu nog niet helemaal met zekerheid te zeggen. Heb wel wat voor ogen, maar of het ook allemaal budget technisch past moet ik nog even kijken. Geef vaak liever wel wat meer uit voor goed spul dan voor minder.
In mijn laptop zit een GTX 1050, prima GPU dus. Denk dat ik de eisen voor het scherm dan op 144hz + 1ms houdt, daar kom ik met €200 euro al een heel eind. Ook vast een toetsenbord aanschaffen, zodat ik in ieder geval al het gevoel krijg dat ik op een desktop game :P

Nog tips voor toetsenbord? https://www.coolblue.nl/product/805921/ ... werty.html Zat zelf naar deze te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corsair heeft kwaliteit toetsenborden. Wel een stuk meer geld kwijt meteen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier een BenQ XL2411Z als hoofdmonitor en Corsair K70 als toetsenbord. Wel een beetje boven uw budget maar zeer tevreden over :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zit een shirt van Spoontech eigenlijk? Is dat een beetje aangesloten? Ben namelijk totaal niet breed maar ben aan het twijfelen om er 1 te bestellen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Hoe zit een shirt van Spoontech eigenlijk? Is dat een beetje aangesloten? Ben namelijk totaal niet breed maar ben aan het twijfelen om er 1 te bestellen. ^^

Geen small kopen, die zijn echt veel te klein. Zou voor een medium gaan als je geen kleerkast bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe zit een shirt van Spoontech eigenlijk? Is dat een beetje aangesloten? Ben namelijk totaal niet breed maar ben aan het twijfelen om er 1 te bestellen. ^^

Geen small kopen, die zijn echt veel te klein. Zou voor een medium gaan als je geen kleerkast bent.


Ik draag toch altijd vrijwel een S..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Ik heb dinsdag mijn herexamen van Financieel 2 en het belangrijkste om te weten voor het examen is het opstellen van een liquiditeitsbegroting. Heeft iemand hier misschien tips voor? :thumbup:


Proeftoets aanvragen en deze goed leren. Bij mij was de proeftoets 100% gelijk als het echte examen. Alleen heette Peter in het examen Maarten. Typisch ROC :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik heb dinsdag mijn herexamen van Financieel 2 en het belangrijkste om te weten voor het examen is het opstellen van een liquiditeitsbegroting. Heeft iemand hier misschien tips voor? :thumbup:


Proeftoets aanvragen en deze goed leren. Bij mij was de proeftoets 100% gelijk als het echte examen. Alleen heette Peter in het examen Maarten. Typisch ROC :lol:


Ben ik al te laat mee. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Helicaze schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe zit een shirt van Spoontech eigenlijk? Is dat een beetje aangesloten? Ben namelijk totaal niet breed maar ben aan het twijfelen om er 1 te bestellen. ^^

Geen small kopen, die zijn echt veel te klein. Zou voor een medium gaan als je geen kleerkast bent.


Ik draag toch altijd vrijwel een S..

Ik ook maar die smalls van Spoontech zijn echt veel te klein. Je kan het altijd proberen, want ze sturen je gratis een grotere maat op als ze niet past. Je kan ook altijd gewoon eentje passen/kopen aan een merchandise standje op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op welk festival staan ze? Zullen ze bij Defqon aanwezig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 16:07 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Op welk festival staan ze? Zullen ze bij Defqon aanwezig zijn?


Kleine kans...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik heb hier een BenQ XL2411Z als hoofdmonitor en Corsair K70 als toetsenbord. Wel een beetje boven uw budget maar zeer tevreden over :thumbsup:

Had de K90, mooi ding, kan alleen niet zo goed tegen cola. Toch wel zo'n 2 maanden gebruikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet er iemand van waar de vocals van Phuture Noize - Black Mirror Society vandaan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Iemand tips wat betreft databanken? Dit kwartiel een essay schrijven over artistbranding maar ik merk dat de literatuur schaars is >.<


WorldCat. Heeft mij ontzettend geholpen tijdens afstuderen
https://saxion.on.worldcat.org/discovery
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is soenda beetje leuk festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soenda was echt teringvet dit jaar, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Is soenda beetje leuk festival?


Nee! Woon er naast, tyfus techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Soenda was echt teringvet dit jaar, ja.


6 oktober in klokgebouw. Dus vriendin wil dat ik mee ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ook is geweest, erg vet ja (heb minder met techno dan de man boven me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 21:30 
 
Hardtraxxer

Weet iemand een programma voor mac waarmee ik een videobestand kan maken van mijn audio bestanden met een afbeelding erbij, ik wil namelijk mijn dj setjes op youtube uploaden.
Liefst gratis ook nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Premiere? Redelijk eenvoudig met wat Youtube tutorials.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moet met iMovie toch ook gewoon kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Weet iemand een programma voor mac waarmee ik een videobestand kan maken van mijn audio bestanden met een afbeelding erbij, ik wil namelijk mijn dj setjes op youtube uploaden.
Liefst gratis ook nog :P


Als je alleen audio hebt en er een afbeelding bij wilt doen werkt iMovie wel inderdaad. Dat is simpel genoeg.

Anders gewoon Final Cut of Premiere. Kun je de free trial doen (en zeker niet piraten)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic