Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Joey schreef:
Ja. Je raakt alles kwijt en moet dus ook je OS opnieuw installeren.

Ligt eraan, met Windows 10 kan je er voor kiezen je bestanden te bewaren maar alleen Windows te verversen naar fabrieksinstellingen. Houdt er echter wel rekening mee dat je wel je software zal verliezen en opnieuw moet installeren.


Dat boeit mij niet zo want steam games doen raar/crashen/starten niet meer en ik weet ook niet wat voor bestanden nodig zijn en welke troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je niets te verliezen hebt gewoon recovery uitvoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb even een vraag m.b.t. studiomonitoren, ik weet dat het eventueel in Problemen met DJ gear topic kan maar daar wordt toch wat minder gelezen.

Ik had in 1 van mijn studiomonitoren (Pioneer SDJ80X) last van een klapperende sub/woofer. Nu ben ik naar een kennis geweest die redelijk veel verstand heeft van PA en die zei dat het veroorzaakt werd doordat de sub/woofer teveel ruimte heeft en ook krijgt door de luchtinlaat die onder de sub/woofer zit. Hebben we even getest door er een stuk schuim in te drukken waardoor het klapperen verholpen was.

Nu wil ik de monitoren (ja, doe het dan maar gelijk bij beide) los halen en er aan de binnenkant van de luchtinlaat een houten plaat in zetten. Toch wil ik nog even zeker weten of ik hierdoor niet nog extra componenten kapot ga maken of iets dergelijks. In andere woorden: hoe belangrijk is die luchtinlaat nou voor de monitor?

Thanks in advance!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 13:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Telkens als ik op de laptop op m'n werk inlog op de Spotify Web Player logt ie na een minuutje ofzo weer automatisch uit, dat is pas sinds vandaag. Iemand een idee hoe dat kan? Misschien te veel aanmeldingen ofzo? Maar heb me voor zover ik weet nergens anders aangemeld recent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Telkens als ik op de laptop op m'n werk inlog op de Spotify Web Player logt ie na een minuutje ofzo weer automatisch uit, dat is pas sinds vandaag. Iemand een idee hoe dat kan? Misschien te veel aanmeldingen ofzo? Maar heb me voor zover ik weet nergens anders aangemeld recent.


Is de cliënt gebruiken geen optie? Ik betwijfel dat het met x-aantal simultane aanmeldingen te maken gaat hebben. Geen idee hoe groot je bedrijf is en hoe strikt ze zijn op dat soort zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 08:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
Telkens als ik op de laptop op m'n werk inlog op de Spotify Web Player logt ie na een minuutje ofzo weer automatisch uit, dat is pas sinds vandaag. Iemand een idee hoe dat kan? Misschien te veel aanmeldingen ofzo? Maar heb me voor zover ik weet nergens anders aangemeld recent.


Is de cliënt gebruiken geen optie? Ik betwijfel dat het met x-aantal simultane aanmeldingen te maken gaat hebben. Geen idee hoe groot je bedrijf is en hoe strikt ze zijn op dat soort zaken.

Bedoelde meer het aantal aanmeldingen op mijn account :P Sta bijvoorbeeld op m'n telefoon, iPad, laptop en desktop thuis ook aangemeld en mss ook nog wel ergens anders. Maar goed, hij doet het alweer, zal wel gewoon een storing zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Sta bijvoorbeeld op m'n telefoon, iPad, laptop en desktop thuis ook aangemeld en mss ook nog wel ergens anders. Maar goed, hij doet het alweer, zal wel gewoon een storing zijn geweest.


Dat bedoel ik dus ook met simultane aanmeldingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 10:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
Sta bijvoorbeeld op m'n telefoon, iPad, laptop en desktop thuis ook aangemeld en mss ook nog wel ergens anders. Maar goed, hij doet het alweer, zal wel gewoon een storing zijn geweest.


Dat bedoel ik dus ook met simultane aanmeldingen :P

Maar wat heeft dat met de grootte van m'n bedrijf te maken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Grim schreef:
Pommer schreef:
Sta bijvoorbeeld op m'n telefoon, iPad, laptop en desktop thuis ook aangemeld en mss ook nog wel ergens anders. Maar goed, hij doet het alweer, zal wel gewoon een storing zijn geweest.


Dat bedoel ik dus ook met simultane aanmeldingen :P

Maar wat heeft dat met de grootte van m'n bedrijf te maken dan?


Een groot bedrijf gaat sneller op netwerkniveau maatregelen nemen om, eventueel, het gebruik van Spotify en andere grote data verbruikers te hinderen. Maar dat was dus niet het geval, zo bleek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn vast wel mensen hier die wel eens naar een wedstrijd van Borussia Dortmund zijn geweest. Ik en een maat van mij willen hetzelfde doen. Hoe kan je het beste aanpakken met tickets? Is er een bepaalde site, want als ik dat invoer in Google kom ik bij alle afzetters uit.

Kan je gewoon op vrijdag daarheen rijden (wedstrijd zaterdag) en dan bij het stadion alvast halen of iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Er zijn vast wel mensen hier die wel eens naar een wedstrijd van Borussia Dortmund zijn geweest. Ik en een maat van mij willen hetzelfde doen. Hoe kan je het beste aanpakken met tickets? Is er een bepaalde site, want als ik dat invoer in Google kom ik bij alle afzetters uit.

Kan je gewoon op vrijdag daarheen rijden (wedstrijd zaterdag) en dan bij het stadion alvast halen of iets anders?

Wij hebben het toen via Viagogo gedaan. Kregen de tickets thuisgestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Pipa schreef:
Er zijn vast wel mensen hier die wel eens naar een wedstrijd van Borussia Dortmund zijn geweest. Ik en een maat van mij willen hetzelfde doen. Hoe kan je het beste aanpakken met tickets? Is er een bepaalde site, want als ik dat invoer in Google kom ik bij alle afzetters uit.

Kan je gewoon op vrijdag daarheen rijden (wedstrijd zaterdag) en dan bij het stadion alvast halen of iets anders?

Wij hebben het toen via Viagogo gedaan. Kregen de tickets thuisgestuurd.

Zat ik ook al naar te kijken met de wetenschap dat zij echt zieke afzetters zijn. Wilde even checken of iemand het ooit anders heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij Bayern destijds via iemand die een seizoenskaart had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Er zijn vast wel mensen hier die wel eens naar een wedstrijd van Borussia Dortmund zijn geweest. Ik en een maat van mij willen hetzelfde doen. Hoe kan je het beste aanpakken met tickets? Is er een bepaalde site, want als ik dat invoer in Google kom ik bij alle afzetters uit.

Kan je gewoon op vrijdag daarheen rijden (wedstrijd zaterdag) en dan bij het stadion alvast halen of iets anders?

Een bekende met een fancard die af en toe gaat heeft toen kaarten voor ons gefixt. Tickets ontvingen we gewoon thuis. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Als je connecties hebt is het dus makkelijk en goedkoop. Anders is Viagogo enige optie zo lijkt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij kun je een soort van clubcard aanvragen bij 1 duitse club, online en dacht ook gratis. Wij hebben er met vrienden ook 1 waar we geregeld tickets mee kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 16:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?


Nope, krijg ze nog gewoon. Niet per ongeluk iets veranderd in je settings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 17:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?


Nope, krijg ze nog gewoon. Niet per ongeluk iets veranderd in je settings?

Al gecheckt maar heb alles nog gewoon hetzelfde staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 09:11 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?


Nope, krijg ze nog gewoon. Niet per ongeluk iets veranderd in je settings?

Al gecheckt maar heb alles nog gewoon hetzelfde staan.


Whatsapp de-installeren en opnieuw erop zetten al geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Nevermind opgelost :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet dat het al vaker gevraagd is maar de technologie verandert met de dag dus nog maar een keer:

Wat is een goeie powerbank vandaag de dag? En wat zijn de goeie merken? :)

2x 2 iPhones tegelijk opladen is wel een pré!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
THArdstyler schreef:
Iemand ervaringen met een goede powerbank die zo'n beetje 4 dagen mee kan? Moet 'm wel morgen of donderdag al hebben, dus vanuit China oid gaat niet werken ;)


Xiaomi 16k of 20k zouden beiden voldoende moeten zijn.

https://www.bol.com/nl/p/xiaomi-16000ma ... ypedsearch

https://www.bol.com/nl/p/xiaomi-20000ma ... ypedsearch

Ik heb zelf de 20k versie en de quickcharge functie op een powerbank is gewoon top :D

Kan deze aanbeveling van Grim, nu ook zelf aanbevelen. Weekend (4 dagen) festival met 1 telefoon ongeveer 1,5 keer vol laden en hij zat nog half vol (20k). En zoals aangegeven, die quickcharge werkt echt super, iphone binnen een uurtje vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?


Koop een iPhone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kan deze aanbeveling van Grim, nu ook zelf aanbevelen. Weekend (4 dagen) festival met 1 telefoon ongeveer 1,5 keer vol laden en hij zat nog half vol (20k). En zoals aangegeven, die quickcharge werkt echt super, iphone binnen een uurtje vol.


Top thanks, gaan we voor die!
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic