Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Thanks voor de suggesties, heb inmiddels wel een leuk lijstje.

Nieuwe vraag: Heeft iemand of kan iemand aan een geluidsbestandje komen met daarin "This was a Q-Dance event" en dat Q-Dance geluidje?


Het geluidje komt uit Brain Ovulation – Kick & Bass (Acid Step Mix), de vocals zijn vast te knippen uit een aftermovie

Je hebt hier te maken met een digibeet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
*Je hebt hier te maken met een lui iemand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben ooit de endshows van DQ 2010, 11 en 12 online gezet als mp3 (Volgens mij Ibo en niet het Q account). Daar zit het in. Iemand die die nog heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
*Je hebt hier te maken met een lui iemand :P

Laten we het op een combinatie van beide houden.

patrickjeb schreef:
Ze hebben ooit de endshows van DQ 2010, 11 en 12 online gezet als mp3 (Volgens mij Ibo en niet het Q account). Daar zit het in. Iemand die die nog heeft?

Dat zou al een goed begin zijn idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je niet gewoon een youtubevideo waar het fragment in zit via zo'n online converter naar MP3 omzetten en die vervolgens bijknippen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 16:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Kan je niet gewoon een youtubevideo waar het fragment in zit via zo'n online converter naar MP3 omzetten en die vervolgens bijknippen?

Ja kan wel, maar je hoort dan wel echt dat het van een live opname komt, dus niet heel zuiver en ook schreeuwend publiek er doorheen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

En wij werken bij Q dus hebben dat fragment liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 16:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
En wij werken bij Q dus hebben dat fragment liggen?

Ging er niet van uit nee, maar vragen kan nooit kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit schijnt wel een topic te zijn om vragen te stellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Dit schijnt wel een topic te zijn om vragen te stellen

Is dat een vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ErikZ schreef:
En wij werken bij Q dus hebben dat fragment liggen?

Ging er niet van uit nee, maar vragen kan nooit kwaad.

Misschien heeft Miwer hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff [email protected] een mailtje sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mijn studie ben ik op zoek naar mensen uit 4 verschillende sectoren om een korte vragenlijst voor te leggen, bij voorkeur freelancers/eigenaren of mensen op de communicatie/marketingafdelingen van het bedrijf.
De sectoren zijn als volgt: de bouw, de evenementensector, de huizenmarkt (architect/makelaar) en de mediasector (marketeers/vormgevers/webbouwers)

Zitten die toevallig op HT of ken je er een paar? De vragenlijst neemt minder dan <2 min in beslag.

Het betreft vragen over interesse in (drone)video's die bedrijfsmatig worden ingezet.

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/for ... TfWhfno6TX

Thanks alvast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 18:55 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Voor mijn studie ben ik op zoek naar mensen uit 4 verschillende sectoren om een korte vragenlijst voor te leggen, bij voorkeur freelancers/eigenaren of mensen op de communicatie/marketingafdelingen van het bedrijf.
De sectoren zijn als volgt: de bouw, de evenementensector, de huizenmarkt (architect/makelaar) en de mediasector (marketeers/vormgevers/webbouwers)

Zitten die toevallig op HT of ken je er een paar? De vragenlijst neemt minder dan <2 min in beslag.

Het betreft vragen over interesse in (drone)video's die bedrijfsmatig worden ingezet.

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/for ... TfWhfno6TX

Thanks alvast :)


Check!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wolbie schreef:

Check!


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb Showtek op FB en ze hebben toch aardig wat followers.. 3.8M ongeveer!

Nu zie ik bij deze quasi emotionele post voor de fans dat ze maar 200 likes hebben en 2 reacties..

https://www.facebook.com/showtek/photos/a.10151732551792344/10155788162057344/?type=3&theater

Ik zie wel vaker posts voorbij komen maar ze krijgen zowat nooit veel likes wat je bij artiesten van dat kaliber wel ziet.. :huh: Wat zou hier de reden van kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Ik heb Showtek op FB en ze hebben toch aardig wat followers.. 3.8M ongeveer!

Nu zie ik bij deze quasi emotionele post voor de fans dat ze maar 200 likes hebben en 2 reacties..

https://www.facebook.com/showtek/photos/a.10151732551792344/10155788162057344/?type=3&theater

Ik zie wel vaker posts voorbij komen maar ze krijgen zowat nooit veel likes wat je bij artiesten van dat kaliber wel ziet.. :huh: Wat zou hier de reden van kunnen zijn?


Gekochte likes kunnen niet reageren he
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet het idee dat andere 'grote' DJ's dit wel hebben, op enkele na die een paar duizend hebben (Martin Garrix 10k+ bij een aantal recente, Hardwell aantal duizend per post).

Tiesto 'maar' 400 likes op de recentste post (Met 19M likes), Armin van Buuren krijg er 1/2 duizend, Dimitri Vegas & Like Mike aantal honderd (1700 op een post van 2 dagen geleden), Nicky Romero paar honderd per post.

ErikZ schreef:
Gekochte likes kunnen niet reageren he


Ja, want ze kopen miljoenen likes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het idee dat in de EDM wereld de fans gewoon wat minder betrokken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat denk ik idd ook, die volgen alleen om nieuwe nummertjes tegen te komen en voor de rest interesseert het ze geen hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Als cadeau voor iemand zijn verjaardag zoek ik de Vinyl van Soul Train, op discogs staat ie niet te koop. Iemand een idee waar te zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als cadeau voor iemand zijn verjaardag zoek ik de Vinyl van Soul Train, op discogs staat ie niet te koop. Iemand een idee waar te zoeken?

Bij Gecko FF vragen is altijd een handige optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een JBL Xtreme, deze is helaas gejat. Nu wil ik graag een nieuwe speaker kopen, met hetzelfde geluid (misschien zelfs nog iets meer/betere bass). Misschien weet iemand van jullie nog een betere speaker voor hetzelfde geld, of een duurdere die de investering van een paar tientjes extra qua geluidsverschil zeker waard is. Kortom, heeft iemand aanbevelingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ik had een JBL Xtreme, deze is helaas gejat. Nu wil ik graag een nieuwe speaker kopen, met hetzelfde geluid (misschien zelfs nog iets meer/betere bass). Misschien weet iemand van jullie nog een betere speaker voor hetzelfde geld, of een duurdere die de investering van een paar tientjes extra qua geluidsverschil zeker waard is. Kortom, heeft iemand aanbevelingen?


Wat wil je er mee? Moet ie meekunnen of gewoon vast op 1 plek als een soundbar? Heb namelijk de soundbar van JBL en die is heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 19:42 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Ik had een JBL Xtreme, deze is helaas gejat. Nu wil ik graag een nieuwe speaker kopen, met hetzelfde geluid (misschien zelfs nog iets meer/betere bass). Misschien weet iemand van jullie nog een betere speaker voor hetzelfde geld, of een duurdere die de investering van een paar tientjes extra qua geluidsverschil zeker waard is. Kortom, heeft iemand aanbevelingen?


Volgens mij is JBL marktleider en is er geen betere te vinden voor hetzelfde geld. Heb nu zelf die Xtreme 2 en die klinkt al beter als de eerste Xtreme.

Of je moet gaan voor die Boombox, maar ik vind die eigenlijk te lomp. Zit wel super geluid in.
Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic