Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het boek Celebrate Life, het verhaal van ID&T aan te raden? En zo ja, ik zie twee verschillende versies delen op bijvoorbeeld bol.com staan; zijn dit afzonderlijke boeken of is deel 2 ook echt een vervolg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:04 
 
Hardtraxxer

RemcoM. schreef:
Is het boek Celebrate Life, het verhaal van ID&T aan te raden? En zo ja, ik zie twee verschillende versies delen op bijvoorbeeld bol.com staan; zijn dit afzonderlijke boeken of is deel 2 ook echt een vervolg :whistle:


Heb zelf de versie van alleen Celebrate Life, zeker leuk als je een beetje interesse hebt in de dance industrie/geschiedenis. Heb ook niet het gevoel gehad dat ik wat miste zonder het andere deel niet te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
RemcoM. schreef:
Is het boek Celebrate Life, het verhaal van ID&T aan te raden? En zo ja, ik zie twee verschillende versies delen op bijvoorbeeld bol.com staan; zijn dit afzonderlijke boeken of is deel 2 ook echt een vervolg :whistle:


Heb zelf de versie van alleen Celebrate Life, zeker leuk als je een beetje interesse hebt in de dance industrie/geschiedenis. Heb ook niet het gevoel gehad dat ik wat miste zonder het andere deel niet te lezen.

Dit inderdaad. Eerste hoofdstukken zijn eigenlijk een beknopte samenvatting van deel 1 heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben opzoek naar nieuwe speakers aangezien die van mij inmiddels zo'n 15 jaar oud zijn. Wat raden jullie zoal aan? Het hoeven geen dure studio speakers te zijn, maar ook niet budget speakers. Opzich heb ik wel 200 euro voor over, maar ik weet niet vanaf welke prijs het verschil minder significant begint te worden voor een gewone luisteraar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb voor muziek gewoon een 2.1 setje van Logitech liggen (aan de TV ook).

Luister zelf veel verschillende genre's aan muziek en die komen er allemaal goed door, subwoofer kan je zelf ook aanpassen. Setje kostte net 50 euro en gaat al 4 jaar mee.

Voor gewoon luisteren werkt dat prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien hier het meest gekeken word en de dj topic bijna niet meer leeft.
Heeft iemand ervaring met het ophangen van noppenschuim?

Niet in de manier hoe je de beste akoestiek krijgt maar eerder wat je gebruikt om het op te hangen.
Moet er eerst een plaat gehangen worden en de schuim hierop geniet of gelijmd worden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet of dit toegestaan is, maar beschikken er mensen over goede onionsites voor TPB?

Mag ook pb
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:44 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Gezien hier het meest gekeken word en de dj topic bijna niet meer leeft.
Heeft iemand ervaring met het ophangen van noppenschuim?

Niet in de manier hoe je de beste akoestiek krijgt maar eerder wat je gebruikt om het op te hangen.
Moet er eerst een plaat gehangen worden en de schuim hierop geniet of gelijmd worden ?


Als het van dat zachte noppenschuim is, gaat nieten niet werken. Aangezien dit er gewoon dwars doorheen gaat en dus niet blijft zitten. Lijmen lijkt me dus beter. Eventueel als je dat niet wil zou je ook nog op een aantal plekken kunnen schroeven met een groot revetje eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds ik een nieuwe TV heb die aangesloten is op het wifi-netwerk, doet de wifi op mijn mobiel het ontzettend slecht. Ik heb de TV op hetzelfde IP-adres en op hetzelfde subnetmasker (??) gezet als mijn telefoon.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wifi op mijn telefoon weer beter gaat werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sinds ik een nieuwe TV heb die aangesloten is op het wifi-netwerk, doet de wifi op mijn mobiel het ontzettend slecht. Ik heb de TV op hetzelfde IP-adres en op hetzelfde subnetmasker (??) gezet als mijn telefoon.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wifi op mijn telefoon weer beter gaat werken?


Dus zodra je je TV aanzet word je WiFi op je mobiel slecht?

Ook gekeken of de WiFi op je andere apparaten ook slechter wordt?

Zo kan je het misschien naar een apparaat isoleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb de TV op hetzelfde IP-adres en op hetzelfde subnetmasker (??) gezet als mijn telefoon.

Heeft je TV daadwerkelijk hetzelfde IP-adres als je telefoon? Een IP bestaat uit 4 nummers, waarvan de eerste 3 (Meestal) gelijk moeten zijn, maar de 4e zeker niet. ***.***.***.***
Als je TV en je mobiel alle 4 de nummers gelijk hebben, dan is er een IP-conflict. Data wordt verstuurd naar dat IP adres, alleen weet het dus niet of dit naar je TV of mobiel moet. Zie het als 2 mensen die op hetzelfde adres wonen en er komt post zonder naam, alleen met adres. Onbekend is voor wie het is.

Als dit het geval is, kan je dit simpel oplossen door je TV of je mobiel een ander IP te geven (Alleen het laatste nummer). Gewoon dat laatste nummer veranderen naar een nummer wat nog niet gebruikt word. Al raad ik aan om gewoon DHCP aan te zetten op je router en deze automatisch IP's te laten uitdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sinds ik een nieuwe TV heb die aangesloten is op het wifi-netwerk, doet de wifi op mijn mobiel het ontzettend slecht. Ik heb de TV op hetzelfde IP-adres en op hetzelfde subnetmasker (??) gezet als mijn telefoon.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wifi op mijn telefoon weer beter gaat werken?


Dat is het probleem, een IP-adres moet uniek zijn in een netwerk, is dit niet het geval krijg je op beide apparaten met hetzelfde adres problemen..
Makkelijkste is als je er niet heel erg veel verstand van hebt alles op automatisch (DHCP) zetten via je router.
Deze zorgt ervoor dat er niet 2 apparaten hetzelfde adres krijgen.

EDIT: patrickjeb was me voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Al raad ik aan om gewoon DHCP aan te zetten op je router en deze automatisch IP's te laten uitdelen.

Thanks voor je antwoord. Hoe doe ik dit?
Volgens mij ben ik via internet nu in mijn router (in de browser mijn IP-adres ingetypt) en zie ik ook de DHCP server en binding, maar niet waar ze automatisch toegewezen kunnen worden aan apparaten.

Anderen ook bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:22 
 
Hardtraxxer

DHCP dien je op de clients aan te zetten (telefoon, tv). Afhankelijk van welk apparaat hoe je dit instelt.

Vaak is de DHCP server op een router gewoon actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dit ga ik thuis ook een proberen, loop hier ook al een tijd mee te worstelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Wow dit ga ik thuis ook een proberen, loop hier ook al een tijd mee te worstelen!


Same :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In echt 9999 van de 10000 gevallen staat op de router van je provider standaard DHCP aan en zal deze de IP-adressen in je thuisnetwerk vergeven, en hetzelfde percentage geldt voor je apparaten die verbinding willen maken met internet (Telefoon, TV, Laptop, Smart-devices, etc..)

Als je zo'n apparaten instelt gewoon alles op standaard laten staan, en het zal gaan werken, als dit nu niet standaard is om wat voor reden dan ook kun je altijd wel de instelling terugzetten op 'Automatisch IP-adres verkrijgen (DHCP)'.

Enige appataat wat ik niet van IP wil laten veranderen in mijn netwerk (om problemen te voorkomen als deze aangepast zou worden) is mijn NAS, dit is de enige die ik een vast-IP geef zodat ik zowel intern als extern er altijd bij kan (Heeft ook te maken met instellingen in de router die je moet maken om ook buiten je eigen netwerk erbij te kunnen komen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:03 
 
Hardtraxxer

Ik heb een externe harde schijf waar alle bestanden ed opstaan van onze vorige pc die gecrasht was. Nu wou ik deze weer een keer doorspitten (met name oude vergeten tracks terugvinden haha) maar als ik de externe schijf aansluit op mijn laptop krijg ik een melding of ik de schijf wil formatteren.
Ik ben bang als ik dit doe dat bestanden verloren gaan. Had al wel online gronden dat je met een bepaald programma dat kunt omzeilen en er alsnog bij kan, maar vroeg mij af of iemand een (andere) oplossing weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee helaas, je moet een partitie recoveren door middel van Minitool partition recovery of andere apps zoals recuva.

Je zou eventueel met Linux zonder te formatteren de schijf uit kunnen lezen.
Maar wat je ook doet, ga het niet formatteren of met iets anders overschrijven. Dan raak je de clusters kwijt en word het terug halen alleen moeilijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 19:16 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Nee helaas, je moet een partitie recoveren door middel van Minitool partition recovery of andere apps zoals recuva.

Je zou eventueel met Linux zonder te formatteren de schijf uit kunnen lezen.
Maar wat je ook doet, ga het niet formatteren of met iets anders overschrijven. Dan raak je de clusters kwijt en word het terug halen alleen moeilijker


Ik kwam zelf dit tegen;
https://nl.easeus.com/harde-schijf-hers ... lding.html

Of werken die programma's die jij net noemt beter en meer betrouwbaar? Ben zelf een leek wat betreft op dit gebied
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EaseUS data recovery is ook wel een goede. Nadeel van de 3 genoemde pakketten is alleen dat je tot een bepaalde aantal gb gratis kan recoveren of zelfs alleen kan indexeren waarbij je de pro versie van de software nodig hebt om daadwerkelijk te recoveren.

Nadeel van recoveren via die pakketten is wel dat je goed moet kijken wat je nou eigenlijk precies aan klikt of 'fixed'. Wat ik al zei, zodra je dingen weg begint te schrijven op de disk raak je je recovery mogelijkheden langzamerhand kwijt.

PM me even als je hulp nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand waarom ik niet kan uploaden op Mixcloud? Als ik een mp3 bestand selecteer kan ik hem vervolgens niet aanklikken om te uploaden. Met afbeeldingen kan dit wel maar krijg ik de melding dat het een ongeldig bestandsformaat is :/ Ligt niet aan m'n browser, heb verschillende browsers geprobeerd.

Edit: Kom er net achter dat ik dit probleem alleen heb met de setjes van de DJ Battles. Andere mp3 bestanden op mijn pc kan ik gewoon uploaden. Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb mp3 die rond de 20 minuten duurt. Alleen rond minuut 3 gaat hij harder dan in minuut 4 bijvoorbeeld. Is er een programma waarmee ik de gehele mp3 op één decibel level krijg?

Audacity

Heb even het artikel opgezocht

https://manual.audacityteam.org/man/amp ... alize.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 10:53 
 
Hardtraxx Addict

Vandaag teamweekend, met een man of 20 in een huisje tussen Apeldoorn en Deventer. Gaan twee avonden stappen en de bedoeling is om 1 avond naar Apeldoorn en 1 avond naar Deventer te gaan. Wij zelf zijn er nog nooit geweest en hebben er ook niet zo in verdiepd. Iemand hier nog suggesties voor leuke kroegjes oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker speciaalbier harken bij De Heks in Deventer :thumbsup:
Vorige  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic