Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refreshrate zou niet moeten uitmaken. Elk monitor heeft nou eenmaal net iets andere kleurverhouding. Ik heb 2 monitoren aangesloten en beide zijn ook een tikkeltje anders in kleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Hoe doen jullie dat op werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 17:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wij hebben een set speakers en een iPad.

De afdeling heeft Spotify (of Spotify van iemand anders). Dan wordt er een afspeellijst aangemaakt en daar mag iedereen 30 nummers van max 15 minuten in droppen. Dan heeft iedereen zijn bijdrage en moet je voor de rest maar gewoon respecteren wat de anderen er in hebben staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Hoe doen jullie dat op werk?

Fatsoenlijke zender op zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 20:38 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Hoe doen jullie dat op werk?


Denk dat je weinig keuze hebt als je niet kunt streamen i.v.m. de internetverbinding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


1:51:15

Snapt iemand de mop die B-Front helemaal op het laatst verteld?

Wtf is een Oink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Paul really? Een alien met alien geld, geen euro maar Oink
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Paul really? Een alien met alien geld, geen euro maar Oink


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
ErikZ schreef:
Paul really? Een alien met alien geld, geen euro maar Oink


Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

viagogo te vetrouwen of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 14:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
viagogo te vetrouwen of?

https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Goldenstyle schreef:
viagogo te vetrouwen of?

https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl


Zat hem net te lezen... Zit hard te twijfelen, denk maar niet he. Maar bij ticketswap ga ik ook geen kaartje meer scoren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Gamescom heb ik vorig jaar kaarten gekocht via Viagogo aangezien het was uitverkocht en ook niets op ticketswap. Dat is toen wel goed gegaan, enkel betaalde je 2-3x zoveel voor je kaartje dan normaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa dure kaartjes op viagogo! Voor een techno feest daar 2 kaartjes los van elkaar gekocht voor 3x zoveel, een hiervan deed het de ander niet! Zou persoonlijk hier niet nog een kaartje kopen, voelde niet helemaal goed en zulke oplicht praktijken en opkopers zullen we niet moeten steunen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Als ik nu film met 4K krijg ik slecht beeld als ik hem direct vanaf telefoon op Facebook upload.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Als ik nu film met 4K krijg ik slecht beeld als ik hem direct vanaf telefoon op Facebook upload.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps


Volgens mij compressed FB je filmpje hoe dan ook als je hem via de tel upload.. Dan maakt kwaliteit van opnemen niet uit! Ik weet niet of je dit in de instellingen aan kan passen.. Als ik een scherp filmpje wil uploaden dan stuur ik het filmpje naar m'n computer en upload ik hem vanaf m'n desktop! Dat werkt wel :) Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Martin Waus schreef:
Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Als ik nu film met 4K krijg ik slecht beeld als ik hem direct vanaf telefoon op Facebook upload.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps


Volgens mij compressed FB je filmpje hoe dan ook als je hem via de tel upload.. Dan maakt kwaliteit van opnemen niet uit! Ik weet niet of je dit in de instellingen aan kan passen.. Als ik een scherp filmpje wil uploaden dan stuur ik het filmpje naar m'n computer en upload ik hem vanaf m'n desktop! Dat werkt wel :) Succes!


Dan in vervolg maar via de pc doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 18:09 
 

dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is


Dus je bedoeld uploaden, dan tijdje wachten en dan plaatsen?

Als je bedoeld dat je na het plaatsen de kwaliteit nog zal verbeteren is bij mij niet zo geweest

tweede vraag, bedoeld of bedoelt :lol: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 08:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het wordt standaard gecompressed inderdaad.

Ik raad aan gewoon 720p te doen. Mensen gaan op hun schermpje echt niet de details er in zien. Als je iets meer fancy wil zou ik gewoon YouTube of Vimeo gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 17:51 
 

Martin Waus schreef:
jeffrey2107 schreef:
dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is


Dus je bedoeld uploaden, dan tijdje wachten en dan plaatsen?

Als je bedoeld dat je na het plaatsen de kwaliteit nog zal verbeteren is bij mij niet zo geweest

tweede vraag, bedoeld of bedoelt :lol: :huh:

in het geal van youtube kan je uploaden en later pas openbaar maken (schedulen), hierdoor heeft youtube de tijd de video om te zetten naar het door hun gebruikte formaat.

mocht je uploaden en direct publishen dan is de kwaliteit in het begin maar maximaal 360p, zeker met grote videos en komen de hogere resoluties later pas omdat de video die je upload toch even door een converter heen moet en 360p blijkbaar voor youtube de beste optie is om meteen online te kunnen zijn.

ik weet niet hoe facebook dit doet maar als ze het wel gebruiken zou het werken als youtube.

blijft het wel zo dat de videokwaliteit op facebook altijd slecht zal zijn en dit erger word door dingen als sneeuw of rook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vinden jullie van de steeds voller met (plastic-) steentjes geplakte gezichten van sommige meisjes/dames op festivals?
Ik vind er persoonlijk geen reet aan..
Zag er net weer eentje op de facebookpagina van Intents Festival..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hype dat een kruising is tussen de Candy scene in Amerika + Coachella ''Kijk mij Insta worthy zijn!!''

Laat die meiden lekker plakken joh, alles voor de likes (waar ik persoonlijk een tyfus hekel aan heb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen toegestaan als ze het op hun tepels plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Alleen toegestaan als ze het op hun tepels plakken.


Helicaze for president!
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic