Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie het tegenwoordig toch steeds vaker dat mensen alleen naar festivals gaan zodat ze na afloop 1000 foto's op Insta en Facebook kunnen knallen om te laten zien dat ze er geweest zijn. Intens was super met sgatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Zie het tegenwoordig toch steeds vaker dat mensen alleen naar festivals gaan zodat ze na afloop 1000 foto's op Insta en Facebook kunnen knallen om te laten zien dat ze er geweest zijn. Intens was super met sgatjes


#blessed #fitgirls
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zie het tegenwoordig toch steeds vaker dat mensen alleen naar festivals gaan zodat ze na afloop 1000 foto's op Insta en Facebook kunnen knallen om te laten zien dat ze er geweest zijn. Intens was super met sgatjes


Ik heb ze oprecht niet gezien op Intents. Ze zullen er vast zijn, maar de stages waar ik stond zag ik amper mobieltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Indy schreef:
Zie het tegenwoordig toch steeds vaker dat mensen alleen naar festivals gaan zodat ze na afloop 1000 foto's op Insta en Facebook kunnen knallen om te laten zien dat ze er geweest zijn. Intens was super met sgatjes


Ik heb ze oprecht niet gezien op Intents. Ze zullen er vast zijn, maar de stages waar ik stond zag ik amper mobieltjes.


Heb wel 2 van die wijven zien lopen in van die netjes en stickers op hun tepeltjes, waren al wat ouder, maar ja op een ouwe fiets moet je het leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Indy schreef:
Zie het tegenwoordig toch steeds vaker dat mensen alleen naar festivals gaan zodat ze na afloop 1000 foto's op Insta en Facebook kunnen knallen om te laten zien dat ze er geweest zijn. Intens was super met sgatjes


Ik heb ze oprecht niet gezien op Intents. Ze zullen er vast zijn, maar de stages waar ik stond zag ik amper mobieltjes.


Bij de EHBO stage ga je niet zo snel een mobieltje zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Die chicks met die netjes waren wel spang, ja. Italiaanse chicks volgens mij. Liep daar nog een tijdje achter, was prima uitzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foto of is nie waar bruur remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ Die chicks met die netjes waren wel spang, ja. Italiaanse chicks volgens mij. Liep daar nog een tijdje achter, was prima uitzicht.


Hehehe :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zolang het lekker blijft om naar te kijken vind ik alles prima!
Ben het ook zeker met Helicaze eens!

Wat vinden we dan van het vloggen op feesten, vind ik ook erg naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze even vlug bij de eindshow gemaakt
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Deze even vlug bij de eindshow gemaakt
Afbeelding


Ik kan me nog herinneren dat ze in zwarte netjes liepen.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Remi schreef:
Ik kan me nog herinneren dat ze in zwarte netjes liepen.

Die heb ik zondag wel gezien, man. Dit was zaterdag jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Wat vinden we dan van het vloggen op feesten, vind ik ook erg naar!


Anouk van Berlo / Alennah van Wijk

Het zullen vast wel aardige mensen zijn maar dat overdreven gezellig doen op camera en laten zien hoe goed je hebt hebt. :sick:

En bij het Aftervlog bespreken ze het feest, terwijl ik bij Aftervlog eigenlijk een webcam verwacht met het beeld van een groepje mensen die liggen te trippen op de ketamine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alennah probeert iig nog moeite te stoppen in ander content zoals haar interviews, en tja vlogs kunnen soms leuk zijn om even snel door heen te skippen om te zien hoe een feest was als je er zelf niet bij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
En bij het Aftervlog bespreken ze het feest, terwijl ik bij Aftervlog eigenlijk een webcam verwacht met het beeld van een groepje mensen die liggen te trippen op de ketamine.

:lol: :lol: :lol:

Gruwelijk irritant als zulke video's altijd bij aanbevolen staan. Moet wel altijd lachen als ze tracktitels bij de beelden zet (Radical Redemption - Brutal 6.0 etc), maar als er een nummer voor 2013 komt zet ze maar gewoon de artiest die aan het draaien is erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zie het tegenwoordig toch steeds vaker dat mensen alleen naar festivals gaan zodat ze na afloop 1000 foto's op Insta en Facebook kunnen knallen om te laten zien dat ze er geweest zijn. Intens was super met sgatjes


#intensgenieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Wat vinden we dan van het vloggen op feesten, vind ik ook erg naar!

Vloggers zijn kut, maar festival vloggers nog kutter
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
TkTT schreef:
Wat vinden we dan van het vloggen op feesten, vind ik ook erg naar!

En bij het Aftervlog bespreken ze het feest, terwijl ik bij Aftervlog eigenlijk een webcam verwacht met het beeld van een groepje mensen die liggen te trippen op de ketamine.


Haha dat zou pas goede content zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met een dashcam? Suggesties? Ik ga er één aanschaffen binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien de maker van FakeTaxi contacteren, die heeft daar flink wat ervaring mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Iemand ervaring met een dashcam? Suggesties? Ik ga er één aanschaffen binnenkort.


Heb er zelf ook een, als sticker achter op mijn binnen spiegel geplakt en kabeltje via binnen helemaal naar het dashboard verwerkt. Kabellengte even goed op letten! Je hebt ze ook met zuignap maar dan zit hij heel lelijk op de raam.

Zou in het midden kaliber gaan zitten qua aanschaf waarde.Belangrijk dat je het kenteken van je voorganger ziet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 19:15 
 
Hardtraxxer

Mijn speakers, Hercules XPS 2.0 60, hebben het sinds vorige week begeven, komt een rare ruis uit. Volume knop doet niet heel veel met de ruis, alleen als die half open staat gat het wat harder. Als ik aan de treble draai, verandert de ruis wel enigszins van toon.
Ik ben benieuwd of er iets aan gedaan kan worden, maar ben er bang voor.

Daarom ben ik al opzoek naar iets nieuws (rond de prijsklasse van 100-120 eu). Ben al verschillende speakers tegengekomen die mij wel iets leken;
https://www.bax-shop.nl/home-audio-spea ... -set-van-2
https://www.bax-shop.nl/home-audio-spea ... onitor-set
https://www.bax-shop.nl/studio-monitors ... t-van-twee

Ik ben benieuwd welke jullie het beste lijkt en of jullie ervaringen met deze hebben. Wellicht dat er ook nog andere opties naar voren komen?

Daarnaast zit ik ook te kijken naar een setje KRK speakers, zo heb ik bijvoorbeeld een set KRK RP6 G3 voor 160 euro of KRK Rokit 5 RPG 2 voor ongeveer 140 euro gevonden . Deze zijn wel 2,5 jaar oud.
KRK was altijd toch wel een droom, maar komt ook deels door de naam hahah. Weet alleen niet of ik dat moet doen of dat ik voor een nieuwe set moet gaan.
Ben wel iets opzoek voor op mijn bureau. Wellicht dat KRK dan te zwaar zijn voor zo'n setting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag over een nieuwe Xbox One S:

Nadat ik hem afsluit blijft die constant een zacht ratelend geluid maken (in de buurt van de voeding), is dit normaal en hebben meer mensen dit? Hij staat in zijn energiezuinigste modus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vraag over een nieuwe Xbox One S:

Nadat ik hem afsluit blijft die constant een zacht ratelend geluid maken (in de buurt van de voeding), is dit normaal en hebben meer mensen dit? Hij staat in zijn energiezuinigste modus.


Heb hem toevallig aangesloten aan op een stroompoort die niet geaard is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 08:59 
 

Svbtwee schreef:
Vraag over een nieuwe Xbox One S:

Nadat ik hem afsluit blijft die constant een zacht ratelend geluid maken (in de buurt van de voeding), is dit normaal en hebben meer mensen dit? Hij staat in zijn energiezuinigste modus.

als die in zn energiezuinigste modus staat hoor je de voeding niet te horen. tenminste als het zo werkt als de orginele xbox one (maar dat lijkt mij wel) dus zou het even controleren
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic