Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Jordi. De voedingskabel loopt direct vanaf de Xbox in een niet geaard stopcontact, als dat is wat je bedoeld. Dit hoort niet?

jeffrey2107 schreef:
Svbtwee schreef:
Aals die in zn energiezuinigste modus staat hoor je de voeding niet te horen. tenminste als het zo werkt als de orginele xbox one (maar dat lijkt mij wel) dus zou het even controleren

Dank je voor reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is zo'n 1 pit camping gasbrander als deze toegestaan op defqon?

https://www.obelink.nl/outwell-appetize ... gJmMfD_BwE
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2019 16:58 
 
Hardtraxx Newbie

Wie weet een goed programma om een stream in hoge kwaliteit op te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer mensen die niet kunnen inloggen op Soundcloud? Nieuw wachtwoord maken helpt ook niet en kan ook geen nieuw account aanmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Meer mensen die niet kunnen inloggen op Soundcloud? Nieuw wachtwoord maken helpt ook niet en kan ook geen nieuw account aanmaken.

Doe is connecten met facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lennard95 schreef:
Meer mensen die niet kunnen inloggen op Soundcloud? Nieuw wachtwoord maken helpt ook niet en kan ook geen nieuw account aanmaken.

Doe is connecten met facebook.


Dan doet ie ook niks.

Met incognitomodus kan ik wel inloggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citroen schreef:
Wie weet een goed programma om een stream in hoge kwaliteit op te nemen?


Ik veronderstel dat je die stream dan opent op je scherm en dan je scherm opneemt?

Indien ja, voor dergelijke dingen gebruik ik OBS. Wordt voornamelijk gebruikt om zelf te streamen maar werkt ook heel goed om zelf op te nemen.

https://obsproject.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Helicaze schreef:
Lennard95 schreef:
Meer mensen die niet kunnen inloggen op Soundcloud? Nieuw wachtwoord maken helpt ook niet en kan ook geen nieuw account aanmaken.

Doe is connecten met facebook.


Dan doet ie ook niks.

Met incognitomodus kan ik wel inloggen


Kun je incognitomodus ook voor zulk soort dingen gebruiken joh?

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin word door een internationale gamer lastig gevallen. Ook haar vrienden ontvangen van hem berichten met leugens over naakt foto's en vreemdgaan in relaties.

Iemand enig idee wat je hier allemaal aan kan doen om van hem af te komen?
Hij is al gerapporteerd bij de game-service met de screenshots maar er word nog niets aan gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mijn vriendin word door een internationale gamer lastig gevallen. Ook haar vrienden ontvangen van hem berichten met leugens over naakt foto's en vreemdgaan in relaties.

Iemand enig idee wat je hier allemaal aan kan doen om van hem af te komen?
Hij is al gerapporteerd bij de game-service met de screenshots maar er word nog niets aan gedaan.

Als het leugens zijn, why bother? Negeren maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 09:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Mijn vriendin word door een internationale gamer lastig gevallen. Ook haar vrienden ontvangen van hem berichten met leugens over naakt foto's en vreemdgaan in relaties.

Iemand enig idee wat je hier allemaal aan kan doen om van hem af te komen?
Hij is al gerapporteerd bij de game-service met de screenshots maar er word nog niets aan gedaan.


Twitch is daar helaas niet heel gevoelig voor, echter zijn veel Int gamers aangesloten bij een Team en die kunnen slechte publiciteit niet gebruiken. Mijn tip zou zijn het naar hen te sturen als hij ergens bij hoort (of een grote sponsor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nuracore schreef:
Mijn vriendin word door een internationale gamer lastig gevallen. Ook haar vrienden ontvangen van hem berichten met leugens over naakt foto's en vreemdgaan in relaties.

Iemand enig idee wat je hier allemaal aan kan doen om van hem af te komen?
Hij is al gerapporteerd bij de game-service met de screenshots maar er word nog niets aan gedaan.

Als het leugens zijn, why bother? Negeren maar.


Omdat het schadelijk kan zijn voor haar reputatie als die zich verspreid binnen de persoonlijke of werk kring. Hij heeft haar recent ook via Facebook weten te vinden en dan misschien ook haar Facebook vrienden benaderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Mijn vriendin word door een internationale gamer lastig gevallen. Ook haar vrienden ontvangen van hem berichten met leugens over naakt foto's en vreemdgaan in relaties.

Iemand enig idee wat je hier allemaal aan kan doen om van hem af te komen?
Hij is al gerapporteerd bij de game-service met de screenshots maar er word nog niets aan gedaan.


Twitch is daar helaas niet heel gevoelig voor, echter zijn veel Int gamers aangesloten bij een Team en die kunnen slechte publiciteit niet gebruiken. Mijn tip zou zijn het naar hen te sturen als hij ergens bij hoort (of een grote sponsor)


Dit, er zijn geloof ik ook wel bepaalde nieuwskanalen op bijvoorbeeld YouTube die brede following hebben in dat wereldje waar je dit kan aangeven.

Of simpelweg aan die gast zeggen dat je alles hebt opgenomen en dat je andersom zijn carriere ook om zeep kan helpen als dit niet stopt.

Bewijs verzamelen en aangifte doen helpt vaak ook wel (melding doen dat helpt niet bij de politie). In Nederland kan er vaak niet veel aan gedaan worden (want jurisdictie, tenzij het een Nederlander is). Maar het kan wel bij de aangifte doorgespeeld worden naar het betreffende land waar de strafmaat omtrent stalking en afpersing mogelijk groter is.

Met het juridisch loket bellen kan ook geen kwaad om te zien of het mogelijk is om een soort van dwangbevel/contactverbod op te stellen. Als deze namelijk daarna overtreden wordt (of als er toch een misdrijf wordt gepleegd), dan kunnen er namelijk wel meteen rechterlijke stappen worden ondernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi,

Voor een vriend willen we een canvas (of iets in die trant) af laten drukken met een dikke foto van de main van Defqon. Echter is de kwaliteit van een foto op Facebook natuurlijk redelijk kut. Ik meen dat best wat mensen hier ook al zoiets thuis hebben hangen. Hoe kwamen jullie aan de foto's in HD? Berichtje via Facebook sturen naar Q-Dance / de fotograaf, in de hoop dat ze iets terugsturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Hoi,

Voor een vriend willen we een canvas (of iets in die trant) af laten drukken met een dikke foto van de main van Defqon. Echter is de kwaliteit van een foto op Facebook natuurlijk redelijk kut. Ik meen dat best wat mensen hier ook al zoiets thuis hebben hangen. Hoe kwamen jullie aan de foto's in HD? Berichtje via Facebook sturen naar Q-Dance / de fotograaf, in de hoop dat ze iets terugsturen?


Als fotografen ergens een hekel aan hebben is het dit! Tenzij je natuurlijk gewoon van plan bent er voor te betalen, Michel van Rossum is denk ik de bekendste fotograaf en hij gaf dit aan in de podcast van The Sitdown.

Dus ben je bereid er voor te betalen stuur hem dan vooral een mail, anders niet doen. Q reageert sowieso niet op dit soort vragen of verwijzen naar de fotograaf weet ik uit eigen ervaring
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de defqon edities tot en met 2018 staan er een paar foto's op de Q-dance site zelf (voor die van dit jaar nog niet).

Verder kan je evt ook via google image search, en dan bij tools het formaat op bijv minimaal 2mp zetten, en dan kijken of er iets naar smaak tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een foto van de Tijdmachine in 2016 van B-Front heb ik toen der tijd ook gewoon een berichtje naar de fotograaf gestuurd met de vraag of hij de foto naar mij wilde sturen en hij reageerde erg positief en stuurde me gelijk de foto. Hij vroeg zelfs of ik een foto van het eindresultaat wilde sturen haha. Dit was wel een wat minder grote fotograaf dus voor zulke fotografen is het waarschijnlijk gewoon leuk dat je een foto van hem wilt gebruiken voor op canvas. Gewoon een berichtje sturen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 14:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk inderdaad dat de grote fotograven het niet kunnen waarderen. De foto's zijn hun werk, en moeten dat verkopen (daarom zie je vaak watermarks er op). Beetje aso als je dan vraagt, he mag ik je shit gratis hebben? Is natuurlijk niet zo bedoeld, maar het komt wel vaak zo over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Denk inderdaad dat de grote fotograven het niet kunnen waarderen. De foto's zijn hun werk, en moeten dat verkopen (daarom zie je vaak watermarks er op). Beetje aso als je dan vraagt, he mag ik je shit gratis hebben? Is natuurlijk niet zo bedoeld, maar het komt wel vaak zo over.


Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan zo'n fotograaf ook beter vragen wat kost het om die en die foto in goede kwaliteit te krijgen voor op een canvas? Met een beetje geluk sturen ze het dan gewoon, of anders krijg je een bedrag als antwoord waarna je alsnog kan beslissen het wel of niet te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 14:00 
 
Hardtraxxer

Wie kan mij helpen aan een goed videobewerkingsprogramma. Wil graag een aftermovie maken van een week vakantie (carbage run) waarbij ik veel beeldmateriaal heb gemaakt.
Ik heb een eerste poging gedaan met VideoPad Video Editor, voor een eerste poging vind ik het niet heel slecht gelukt. Maar wanneer ik hem wil opslaan zegt het programma dat ik de betaalde versie moet aangschaffen, ik dacht dan download ik toch een schermopname programma voor video's, maar daar komt een watermerk doorheen tenzij ik hier ook de betaalde versie voor aanschaf haha.
Als ik toch een betaalde versie moet aanschaffen dacht ik, dan maar een beter programma waar je direct voor moet betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Wie kan mij helpen aan een goed videobewerkingsprogramma. Wil graag een aftermovie maken van een week vakantie (carbage run) waarbij ik veel beeldmateriaal heb gemaakt.
Ik heb een eerste poging gedaan met VideoPad Video Editor, voor een eerste poging vind ik het niet heel slecht gelukt. Maar wanneer ik hem wil opslaan zegt het programma dat ik de betaalde versie moet aangschaffen, ik dacht dan download ik toch een schermopname programma voor video's, maar daar komt een watermerk doorheen tenzij ik hier ook de betaalde versie voor aanschaf haha.
Als ik toch een betaalde versie moet aanschaffen dacht ik, dan maar een beter programma waar je direct voor moet betalen.


Geen ervaring met video editing progromma's, maar als je een programma wilt om een schermopname te maken: OBS
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 09:08 
 

je kan Davinci Resolve proberen, de gratis versie heeft geen watermerken en dat soort onzin en werkt voor dit soort dingen prima.

enigste is dat het misschien wat lastig uit te vogelen is soms hoe je iets moet doen.
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic