Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met het opstarten van een website icm met hosting en domein?

Waar moet ik zijn voor de beste prijs-kwaliteit verhouding en wat zijn punten om op te letten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Iemand ervaring met het opstarten van een website icm met hosting en domein?

Waar moet ik zijn voor de beste prijs-kwaliteit verhouding en wat zijn punten om op te letten?


Ligt er helemaal aan wat voor website je wilt hosten, hoe groot deze is (of zal gaan worden) en hoeveel bezoekers je verwacht te gaan krijgen..
Zelf een website gehost bij one.com (± €25/30,- per jaar voor domeinregistratie + kleinste hostingpakket) en ben hier zeer tevreden mee ;)
Website wordt niet veel bezocht en heeft een redelijk statische inhoud..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat vind ik zelf ook nog lastig te zeggen. de website die ik in gedachten heb is een blog. moeilijk te zeggen of mensen dat ook daadwerkelijk interessant gaan vinden, maar het lijkt mij wel leuk om ideeën die ik nu in mijn hoofd heb te gaan schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Dat vind ik zelf ook nog lastig te zeggen. de website die ik in gedachten heb is een blog. moeilijk te zeggen of mensen dat ook daadwerkelijk interessant gaan vinden, maar het lijkt mij wel leuk om ideeën die ik nu in mijn hoofd heb te gaan schrijven.


Heb even ingelogd op het control panel, en je kan (indien nodig) per maand de hosting verhogen kwa snelheid en opslag e.d.
op dit moment is bij mij 1,7 GB van de 25 gevuld..
Als je veel met foto's video's gaat doen dan zal 25 GB wel een keertje vol raken, maar als het vooral voor bloggen is dan zul je de komende tijd in mijn ogen aan die 25 GB wel genoeg hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oké, thanks voor je expertise :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 17:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Over een maand of 2 ga ik een lang weekend naar Berlijn met 3 vrienden, alleen twijfelen we nog over of we met de auto of trein gaan. We gaan op vrijdagmiddag heen en maandagmiddag terug, dus wellicht wel wat file gevaar. Iemand ervaringen met ofwel met de auto gaan ofwel met de trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met de trein is goed te doen! En daar kan je ook prima overal komen met de metro of tram!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 21:15 
 
Hardtraxxer

ik ga binnenkort een weekendje weg met een groep. samen met 2 andere zijn we verantwoordelijk voor een activiteit/invulling van de zaterdagavond. nu ben ik een beetje aan het nadenken over wat dat dan moet worden en misschien hebben jullie wel ideeën of zelf ooit iets leuks gedaan ^^ de groep uit 16 personen, mannen en vrouwen en leeftijd varieert tussen de 22-30. volgens mij hebben ze een ander jaar een vrij uitgebreid wie is de mol spel in elkaar gezet, dus iets in die trend moet het worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
ik ga binnenkort een weekendje weg met een groep. samen met 2 andere zijn we verantwoordelijk voor een activiteit/invulling van de zaterdagavond. nu ben ik een beetje aan het nadenken over wat dat dan moet worden en misschien hebben jullie wel ideeën of zelf ooit iets leuks gedaan ^^ de groep uit 16 personen, mannen en vrouwen en leeftijd varieert tussen de 22-30. volgens mij hebben ze een ander jaar een vrij uitgebreid wie is de mol spel in elkaar gezet, dus iets in die trend moet het worden


Wij doen altijd een biercantus! Dit klinkt alsof het heel erg van een studentkoor komt maar is echt goud!
Mee zingen met Hollandse nummers (je moet wel alleen hollandse nummers doen) en lekker ongegeneerd mensen straffen en laten drinken.

Als je twee goede leiders hebt en iedereen gezellig mee doet is het echt genieten!

http://www.biercantus.info/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
ik ga binnenkort een weekendje weg met een groep. samen met 2 andere zijn we verantwoordelijk voor een activiteit/invulling van de zaterdagavond. nu ben ik een beetje aan het nadenken over wat dat dan moet worden en misschien hebben jullie wel ideeën of zelf ooit iets leuks gedaan ^^ de groep uit 16 personen, mannen en vrouwen en leeftijd varieert tussen de 22-30. volgens mij hebben ze een ander jaar een vrij uitgebreid wie is de mol spel in elkaar gezet, dus iets in die trend moet het worden

De lokale dealer bellen en een goede stash fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg op mn Mixcloud app een melding maar klikte m te snel weg. Geen idee wat er stond. Iemand die het weet?
Zijn die veranderingen al ingevoerd? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik kreeg op mn Mixcloud app een melding maar klikte m te snel weg. Geen idee wat er stond. Iemand die het weet?
Zijn die veranderingen al ingevoerd? :x


Ja die zijn dus al ingevoerd GVD! Vond de app al onwijs kut werken maar nu ook de player online is onbruikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In ons dorp zijn we altijd met een flinke groep om naar festivals te gaan, dit doen we dan ook vaak gezamenlijk met een (party)bus. Nu hadden we het idee om met alleen de mannen een dag te organiseren, wat een beetje hetzelfde is als menig vrijgezellenfeest. We willen s'ochtends verzamelen bij een lunchroom en dan daar beginnen met een (champagne/bier) ontbijt om vervolgende door de partybus opgehaald te worden om naar Amsterdam te rijden. Hier willen we een rondvaart op een discoboot doen, gevolgd door een bbq oid.
Avondprogramma staat nog open, hier zoek ik dus ook tips voor. We zijn met ongeveer 60 gasten, die allemaal graag een biertje lusten en van hardstyle houden.
We hebben een goed budget voor deze dag en willen het zo gek mogelijk maken (denk aan dingen zoals een tovenaar in de bus, striptease etc.)

Dus, iemand die zoiets al eens gedaan heeft en tips heeft? We wonen zelf in Brabant, gaan naar Amsterdam maar hebben de bus de gehele dag beschikbaar. Kunnen dus overal naar toe rijden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super tof idee!
Wat betreft hardstyle: da's niet zo groot in die regio dus daar moet je het vrees ik niet in zoeken.

Ik zou de Bananenbar of de Hospitalbar eens contacten met de vraag of ze een superzieke show willen geven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 09:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wat betreft hardstyle: da's niet zo groot in die regio dus daar moet je het vrees ik niet in zoeken.


Klopt, willen alleen voorkomen dat de sfeer eruit gaat zegmaar. Dat we niet ineens van partybus > partyboot naar een serieuze bierproeverij o.i.d. gaan haha.
Bananenbar of de Hospitalbar, goed idee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bananenbar zeker een aanrader, ook voor een lekker en gezond tussendoortje, uniek geserveerd (helemaal als je de laatste in de rij bent).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 07:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met de website TicketTack? We zoeken nog 1 extra kaartje voor Dockyard ADE. Op TicketSwap is het oorlog om die tickets, maar op TicketTack staan er gewoon wat online. Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar die site en de verkopers zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kan je bijna gaan afvragen waarom de verkopers dan niet voor Ticketswap kiezen als de tickets zo snel gaan. Je kan een gokje wagen maar in dit geval zou ik op veilig spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:27 
 
Hardtraxxer

Wie is er wel eens in Budapest geweest en hoeft goede tips om daar te doen? En om te stappen? Geen toeristisch gedoe, maar een goede technoclub oid? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Iemand ervaring met de website TicketTack? We zoeken nog 1 extra kaartje voor Dockyard ADE. Op TicketSwap is het oorlog om die tickets, maar op TicketTack staan er gewoon wat online. Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar die site en de verkopers zijn.


Ticketswap maakt vaak gebruik van Secureswap, i.t.t. volgens mij TicketTack. Ook heeft TicketTack een hogere / geen limiet qua prijsverhoging. Wel heb je daar 'trusted sellers'. Ik heb er zelf wel eens kaarten verkocht maar nooit gekocht. Een vriend van me wel en die was opgelicht omdat die kaart al gebruikt was: vandaar dat ik alleen nog kaarten koop middels Secureswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Wie is er wel eens in Budapest geweest en hoeft goede tips om daar te doen? En om te stappen? Geen toeristisch gedoe, maar een goede technoclub oid? :innocent:


Toevallig hebben wij ook van de week geboekt. We gaan eind mei, als er een groot bierfestival is. Daar gaan we dus heen, een dagje badhuizen bezoeken en we willen nog wel gaan schieten op een schietbaan. Ramon had me deze al aangeraden:
http://www.celeritas-sch.com/packages/
Qua technoclub heb ik Corvinteto gevonden maar ik ben er zelf nog nooit geweest. Dit staat er op de Facebook-pagina:

Citaat:
Corvin Club has been operating since 2015 October; it is considered to be the sharpest-faced techno club in the Eastern European area with its minimalistic design, VOID soundsystem and vanguard programme with the most recognized electronic music artist from all around the world.
Amelie Lens, Bicep, Boris Brejcha, Charlotte De Witte, Enrico Sanguliano, Dax J, Format B, Gaiser, Guy Gerber, Klaudia Gawlas, Mind Against, Monika Kruse, Recondite, Rodhad, Robert Hood, Oliver Huntemann & many more...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 12:20 
 
Hardtraxxer

Nice, thanks. Wij zijn er nu en de eerste biertjes zijn al verorberd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat even weten of het wat was, dan weet ik of ik daar heen moet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Wie is er wel eens in Budapest geweest en hoeft goede tips om daar te doen? En om te stappen? Geen toeristisch gedoe, maar een goede technoclub oid? :innocent:


Op zaterdag hebben wij op aanraden van iemand een Sparty gedaan! Redelijk aan de prijs (invergelijking met andere plekken in Boedapest) maar zeker de moeite waard! Is een feest in een badhuis, echt tof, werd goed gedraaid, vrouw-man van redelijk 50-50 en ook nog eens lekker de mogelijkheid om in een warm bad te zitten!

Op de vrijdag inderdaad naar corvin geweest! Mooi om daar op het dakterras de zon weer zien op te komen! Je moet wel echt kijken wie of wat er draait qua muziek! Wij waren er op een R en B avond! Was net iets minder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil mijn Oude Ps4 verkopen zonder controller, wat kan ik er een beetje realistisch voor vragen?
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic