Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 17:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom zetten (amateur & prof) DJ's hun tracklists vaak in de comments op FB ipv in het hoofdbericht? Zal vast een eenvoudige verklaring voor zijn maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waarom zetten (amateur & prof) DJ's hun tracklists vaak in de comments op FB ipv in het hoofdbericht? Zal vast een eenvoudige verklaring voor zijn maarja.

Zodat mensen sneller een reactie zullen plaatsen en bijvoorbeeld vrienden taggen, lijkt mij de voornaamste reden. Misschien ook om hun post kort en bondig te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Misschien ook om hun post kort en bondig te houden.


Dit vooral, je facebook/insta captions moet je beetje zien als clickbait, gewoon kort en bondig houden en extra info in de comments zetten voor degene die het boeiend vinden. Zelfde met linkjes die verwijzen naar spotify of een andere site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar mensen die het niet boeiend vinden hoeven het hele bericht toch ook niet te zien? Volgens mij moet je nog steeds op 'meer weergeven' drukken, wat dus eigenlijk op hetzelfde neer komt als 'zie comments'. Nouja zal wel, zal nooit een social media held worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

23 en 24 november in Amsterdam met mn vriendin. Iemand nog aanraders voor bijvoorbeeld lunch of avondeten? (Houden beide erg van biefstuk) En een leuk tentje voor wat speciaalbier? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso biertjes nemen bij Beer loves Food. Altijd 30 op tap en erg gevarieerde lineup. Erg gezellig ding ook van binnen en kundige werknemers (toen ik er was in ieder geval). Eten zal ik wel ergens anders doen want dat viel een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Sowieso biertjes nemen bij Beer loves Food. Altijd 30 op tap en erg gevarieerde lineup. Erg gezellig ding ook van binnen en kundige werknemers (toen ik er was in ieder geval). Eten zal ik wel ergens anders doen want dat viel een beetje tegen.


Thanks! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Als je van biefstuk houd moet je absoluut naar Loetje, neem daar gewoon de classic. Niet de sambal variant of iets gewoon de classic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
23 en 24 november in Amsterdam met mn vriendin. Iemand nog aanraders voor bijvoorbeeld lunch of avondeten? (Houden beide erg van biefstuk) En een leuk tentje voor wat speciaalbier? :)


Salmuera is erg goed! Niet perse goedkoop, maar als je van echt goed vlees houdt is dit echt heel goed! https://www.sal-amsterdam.nl/menu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekken jullie wel eens een korte broek aan naar indoor feesten?
Zit echt te twijfelen om bij Qlimax een korte broek mee te nemen.
Laatste feesten was het bloedheet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maten van mij wel en ik denk dat ik het ook maar ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets mis mee. Korte broeken zijn awesome. Vraag maar aan Killshot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Trekken jullie wel eens een korte broek aan naar indoor feesten?
Zit echt te twijfelen om bij Qlimax een korte broek mee te nemen.
Laatste feesten was het bloedheet xd


Ik doe het ook regelmatig. Vaak genoeg dat het indoor warmer is dan op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
:thumbdown:


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
mitch0162 schreef:
:thumbdown:


?


Oeps, bedoelde uiteraard :thumbup: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Trekken jullie wel eens een korte broek aan naar indoor feesten?
Zit echt te twijfelen om bij Qlimax een korte broek mee te nemen.
Laatste feesten was het bloedheet xd


Ligt aan de locatie, maaspoort, autotron, brabanthallen is korte broek! :) Geldredome vind ik persoonlijk altijd wel mee vallen! :) Maar korte broek is wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kortebroek maar mee dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 18:35 
 
Hardtraxxer

Ik heb sinds kort een set KRK Rokit 6 G3 white speakers.
Nu gebeurt het elke keer dat na +- 30 minuten de speakers in "slaap modus" oid gaan. Om ze weer aan te krijgen moet ik de speakers aan en uit doen of een (paar) keer de aux kabel in en uit mijn laptop.
Hoe los ik dit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Ik heb sinds kort een set KRK Rokit 6 G3 white speakers.
Nu gebeurt het elke keer dat na +- 30 minuten de speakers in "slaap modus" oid gaan. Om ze weer aan te krijgen moet ik de speakers aan en uit doen of een (paar) keer de aux kabel in en uit mijn laptop.
Hoe los ik dit op?


Als je ze 30 minuten niet gebruikt neem ik aan? Dit heb ik ook bij mijn KRK's. Ze gaan vanzelf weer aan op het moment dat je er weer geluid doorheen knalt (soms moet je ze even iets harder zetten dan voorheen voor ze weer aan gaan). Duurt meestal maar maximaal 2 a 3 seconden. Geen idee of het op te lossen is, maar mij stoorde het in ieder geval nooit. Vond het irritanter dat ik altijd mijn geluidskaart opnieuw in mijn laptop moest pluggen als ik hem weer opstartte, omdat ik anders alleen maar gekraak hoorde. Maar ook dat koste me maar 1 seconde, dus nam het maar voor lief.

Ook een vraag: iemand ervaring met de Samsung Galaxy A50? Heb nog steeds een Galaxy S6 en die gaat zeker nog een halve dag mee, dus moet een nieuwe tijdens de Black Friday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een collega van me heeft d'r een.
Heb d'r even mee gespeeld en ik vond 't best een kek ding.

Je merkt wel dat het een' budget' toestel is (ik heb zelf de S10, dus daar zit behoorlijk verschil tussen) maar voor 't geld heb je naar mijn mening een goede telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand een tip/site om de a.s. Black Friday deals in de gaten te houden :) ?

Wil een nieuwe tv na 11 jaar dus mogelijk een goeie deal scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 13:46 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Kwami schreef:
Ik heb sinds kort een set KRK Rokit 6 G3 white speakers.
Nu gebeurt het elke keer dat na +- 30 minuten de speakers in "slaap modus" oid gaan. Om ze weer aan te krijgen moet ik de speakers aan en uit doen of een (paar) keer de aux kabel in en uit mijn laptop.
Hoe los ik dit op?


Als je ze 30 minuten niet gebruikt neem ik aan? Dit heb ik ook bij mijn KRK's. Ze gaan vanzelf weer aan op het moment dat je er weer geluid doorheen knalt (soms moet je ze even iets harder zetten dan voorheen voor ze weer aan gaan). Duurt meestal maar maximaal 2 a 3 seconden. Geen idee of het op te lossen is, maar mij stoorde het in ieder geval nooit. Vond het irritanter dat ik altijd mijn geluidskaart opnieuw in mijn laptop moest pluggen als ik hem weer opstartte, omdat ik anders alleen maar gekraak hoorde. Maar ook dat koste me maar 1 seconde, dus nam het maar voor lief.


Dit gebeurt dus wel als ik muziek af speel. Elke keer na een half uur muziek aan te hebben, gaan de speakers op standby/slaap modus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Iemand een tip/site om de a.s. Black Friday deals in de gaten te houden :) ?

Wil een nieuwe tv na 11 jaar dus mogelijk een goeie deal scoren

Tweakers komt jaarlijks met een mooi overzicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 18:05 
 

Hoeveel minuten hebben jullie naar Spotify geluisterd in 2019?
Ik heb 49879 minuten naar Spotify geluisterd in 2019.
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic