Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Treinmachinist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker Regio Manager bij de albert heijn of iets dergelijks, gewoon 30-40 winkels onder mn hoede hebben, lijkt me geweldig..
maar om te beginnen lekker groeien in het bedrijf zelf, kansen komen vanzelf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:29 
 

bereiken?

much many. mooi huis in zweden, vrouwtje erbij. en eigen bierbrouwerij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:34 
 

roberttt schreef:
Gezond gelukkig vader moeder rijk

precies.
vrouw, gezin, en geluk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Gezond gelukkig vader moeder rijk

precies.
vrouw, gezin, en geluk


me 2, + een dikke baan die veel oplevert, dat wil ik echt.
ik wil totaal NIET in moeilijkheden komen met geld. wil mn gezin echt goed kunnen onderhouden.

hoeft niet eens zozeer een miljoen op mn rekening ofzo, maar gewoon dat je niet elk eind van de maand krap bij kas zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een goede schrijnwerker worden, en als hobbyist de vrouw van mijn dromen lastig vallen met hardstyle on the CDJ's :P. Eig wil ik gewoon een gelukkig leven leiden met t vrouwke waar ik nu met samen ben (al 4 jaar). Een job die ik graag doe, een job die mn vrouwke graag doet en samen van de avonden en weekends genieten. En kindjes krijgen die ook gelukkig zijn :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrouw, geluk, gezin, en weinig zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Treinmachinist :)


Festuca Live from thie Treen @ FearFM Reunion
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volwassen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

87 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:31 
 

ik wil een keer de top van de k2 of mount everest beklimmen,, ik wil nog vnuit me woonplaats 2000km fietsen (ergens heen nog geen idee) en dan weer terug!
kinderen en trouwen heb ik nu nog geen zin in! maar uiteindelijk wel, goed salaris, mooie bak onder me reet. vrouw waar ik gelukkig mee ben!
ik ga de muziek in voor me opleiding! wil heel graag nog een keer naar Amerika en naar noordkaap.
Egypte wil ik ook nog een keer heen voor het landschap en waarschijnlijk nog veel meer waar ik nu niet eens op kan komen!
maar het belangrijkste is nu: mooi diploma, vriendin en vooral gelukkig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerst maar eens een diploma halen. Daarna zien we wel weer. Ik heb nog geen idee wat ik later wil worden eigenlijk, maar ik vind het wel best allemaal zolang het goed betaald.

En zolang ik maar niet hoef te trouwen vind ik alles wel oké. Vrijgezel, relatie, kinderen... is toch allemaal even kut ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik later maar gelukkig ben. Rijk zijn boeit me dus echt totaal niet. Mijn ouders mag ik behoorlijk rijk noemen, maar ook hun hebben zoiets dat als hun kledingmerk failliet gaat en dat we dus kleiner moeten gaan leven, dat ze dat ook niks uitmaakt.

En ik hoop later nog met mijn huidige vriendin samen te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerst maar een leuke opleiding vinden, nu geen idee.
Leuke baan waar ik goed verdien, zo dat ik niet krap bij kas zit laten en in de vakanties nog op vakantie kan :P .
Leuke vrouw, kinderen, en ofc gelukkig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Later accountmanager worden. Hou erg veel van sociale contacten dus dan zit je wel goed als accountmanage. Bovendien verdient het dondersgoed, krijg je meestal een dikke auto van de zaak (audi/mercedes/bmw) en vaak krijg je ook een telefoon en laptop erbij. Naast dat natuurlijk een gezinnetje met een mooi 2 onder 1 kap of vrijstaand huis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Wat ik wil bereiken is vrijwel onmogelijk, maar het is een droom van me al vele jaren xd
Voor de rest ben ik blij met het werk dat ik nu heb, ik zou niet weten wat ik nog meer kan bereiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Wat ik wil bereiken is vrijwel onmogelijk, maar het is een droom van me al vele jaren xd
Voor de rest ben ik blij met het werk dat ik nu heb, ik zou niet weten wat ik nog meer kan bereiken...

wat is dat gene dan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VWO-diploma eerst maar eens halen, dan een tussenjaar en daarin meer van de wereld zien, dan hopelijk succesvol studeren. En niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland, want ben sowieso niet van plan m'n hele leven in Nederland te zitten. Zonde van m'n leven, wil de hele wereld met eigen ogen zien. :) Verder zie ik het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
VWO-diploma eerst maar eens halen, dan een tussenjaar en daarin meer van de wereld zien, dan hopelijk succesvol studeren. En niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland, want ben sowieso niet van plan m'n hele leven in Nederland te zitten. Zonde van m'n leven, wil de hele wereld met eigen ogen zien. :) Verder zie ik het wel!


Yep het is slim om dat al zo vroeg te doen want later komt er misschien niks meer van doordat je vast zit aan dingen.
Mijn broer wilde dit ook altijd doen en nu kan hij het niet meer i.v.m. werk en vriendin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
katamaran schreef:
VWO-diploma eerst maar eens halen, dan een tussenjaar en daarin meer van de wereld zien, dan hopelijk succesvol studeren. En niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland, want ben sowieso niet van plan m'n hele leven in Nederland te zitten. Zonde van m'n leven, wil de hele wereld met eigen ogen zien. :) Verder zie ik het wel!


Yep het is slim om dat al zo vroeg te doen want later komt er misschien niks meer van doordat je vast zit aan dingen.
Mijn broer wilde dit ook altijd doen en nu kan hij het niet meer i.v.m. werk en vriendin.

Hoor het zelf ook steeds meer in de omgeving, het is gewoon flink sparen. En ik ben jong en die studie kan altijd nog wel. :) Een jaartje maakt het verschil niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar hopelijk mijn VWO-diploma halen. Dan ga ik in het eerste deel van de vakantie op een park in het sport & organisatie-team werken, tweede deel ga ik dan verhuizen richting Amsterdam waar ik Sport, Management & Ondernemen ga doen. Wat ik daarna precies ga doen zie ik allemaal nog wel. Ben niet zo'n planner. Weet ook helemaal niet of ik later wel een vrouw wil met kids, misschien dat ik ook wel een kind adopteer dat lijkt me namelijk ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de nabije toekomst wil ik m'n VWO halen(als het goed is in 2013) en wat trackjes gaan releasen(komt wel goed denk ik). Ook mij lijkt het leuk om met wat vrienden een paar maanden te gaan backpacken in Australie/ Nieuw Zeeland of de VS/Canada ofzo. En eens een leuk meisje tegenkomen. Wordt tijd. Al een tijd niet echt verliefd meer geweest.

Daarna wil ik ook de muziek in maar sound engineer oid gaat m sowieso niet worden. Ik denk(99% zeker) dat ik een evenementenbureautje wil. :) Uiteraard een mooi huisje met een gezinnetje, over een heleboel jaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Villa op Ibiza, elke dag zuipen daar, elke dag wijven neuken.

en ik wil een zitmaaier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig zijn en blijven dan vind ik voor de rest alles wel prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:12 
 

PierrePruuk schreef:
Villa op Ibiza, elke dag zuipen daar, elke dag wijven neuken.

en ik wil een zitmaaier

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic