Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Celis schreef:
Maar zover wil de TS niet gaan denk ik, dan zal je de halve auto moeten slopen voor fatsoenlijke bekabeling! :')



Valt allemaal wel mee, gewoon de bekabeling via de achterbank en de portieren laten lopen :thumbup:


Idd moeilijkste bij mij was nog een gat vinden om vanaf de accu een draad in de auto te krijgen xd uiteindelijk wel gevonden en toen lag de rest binnen een mum van tijd :) links + draad onder de bekleding, rechts geluidsdraad onder de bekleding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja precies, meestal zitten er al standaard gaten om bekabeling van binnen in de wagen naar de accu te laten lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 08:22 
 
Artiest

Project 141 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Verschilt uberhaupt per persoon, maar verder dan 22 KHz zul je echt niet komen en lager dan 15 Hz lijkt me ook sterk.
De rest is allemaal ultrasoon en infrasoon en je kent de leuke begrippen wel >.<
het hangt overigens ook af van volume van het geluid natuurlijk.

Onderste gehoorgrens in 20Hz, op zo'n 100dB.
Bovenste gehoorgrens is 20000Hz, op zo'n 70dB.

En ja, ik heb hier een natuurkundeboek op mijn schoot liggen -.- :P


Over algemeen ja, maar er zijn mensen die er net uitschieten, 22KHz is ronduit het maximale wat een menselijk gehoor kan halen, al zal dit eerder in je jonge jaren zijn.
Over algemeen ligt het idd tussen de 20 en 20KHz. Gemiddelde zal wel 16KHz zijn, ik weet iig van mezelf dat het bij mij 16KHz is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hij nu wel weet wat voor speakers hij moet en al die kHz bereik zal hem weinig interesseren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:33 
 
Hardtraxxer

Gewoon volproppen dat ding :P Ik heb er een JBSystemsTSX15 in liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
Belangrijkste is een goede autoradio, dat heb ik wel gemerkt :P



daar komt geen geluid uit :$ dus waarom is dat het belangrijkste :D

goed geluid begint bij speakers


Je speakers kunnen alleen afspelen wat ze binnenkrijgen. Al zijn je speakers nog zoooo goed, als je autoradio slecht signaal verzend spelen je speakers slecht geluid af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Audio System heeft kwa prijs/kwaliteit meestal de beste speakers voor in je deuren ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic