Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jep, ik zit ook helemaal boven op Rik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit sinds aflevering 2 al op Marlijn, met Rik als goede 2e. Maar we zullen zien. Jammer dat een paar leuke gasten als Ajouad en Viktor er al uit zijn en een paar grijze muizen er nog in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds Rick op 1, Martina op 2 nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een dramatische kandidaten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 00:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou 1 van m'n 3 verdachten er gelukkig uit :P Blijven er twee over: Rik en Martine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Wat een dramatische kandidaten :lol:


Of een hele goede mol. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit vanaf uitzending 2 op Margriet en daar blijf ik maar gewoon bij! >.<
Als Margriet het niet is lijkt me Rik de voornaamste.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sinds 1 op vol op Zegers, wurmt zich te vaak in de belangrijke posities. Hij wist dondersgoed dat de tweede ook in de helikopter mocht. En dan in de tussenstukjes vertellen dat je voor de laatste plek ging, maar ondanks het wachten alsnog 2e bent geëindigd, yeah right. Hij wisselt ook te vaak van mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sinds 1 op vol op Zegers, wurmt zich te vaak in de belangrijke posities. Hij wist dondersgoed dat de tweede ook in de helikopter mocht. En dan in de tussenstukjes vertellen dat je voor de laatste plek ging, maar ondanks het wachten alsnog 2e bent geëindigd, yeah right. Hij wisselt ook te vaak van mol.

Hij deed die topografie opdracht wel weer erg goed, terwijl je dan juist makkelijk kon mollen. Als ik bedenk wat Rik of Martine hebben opgeleverd kom ik niet echt ver. Margriet ook niet maar zij is denk ik gewoon een beroerde kandidaat (net als alle anderen maarja). Marlijn heeft zo nu en dan wel wat binnen gebracht en is ook erg fanatiek dus die verdenk ik ook niet zo.

Oja, iets wat ik best wel kut vind aan deze editie van WIDM zijn die briefjes van de mol buiten de opdrachten om waarbij de kandidaten zomaar geld uit de pot kunnen halen voor wat jokers ofzo, vind dat echt veel te makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sinds 1 op vol op Zegers, wurmt zich te vaak in de belangrijke posities. Hij wist dondersgoed dat de tweede ook in de helikopter mocht. En dan in de tussenstukjes vertellen dat je voor de laatste plek ging, maar ondanks het wachten alsnog 2e bent geëindigd, yeah right. Hij wisselt ook te vaak van mol.

Ik schreeuw ook al vanaf aflevering 1 dat hij de mol is. Is als geintje en gok begonnen maar altijd leuk om stug vol te houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lyst schreef:
Sinds 1 op vol op Zegers, wurmt zich te vaak in de belangrijke posities. Hij wist dondersgoed dat de tweede ook in de helikopter mocht. En dan in de tussenstukjes vertellen dat je voor de laatste plek ging, maar ondanks het wachten alsnog 2e bent geëindigd, yeah right. Hij wisselt ook te vaak van mol.

Ik schreeuw ook al vanaf aflevering 1 dat hij de mol is. Is als geintje en gok begonnen maar altijd leuk om stug vol te houden :D


Ik begrijp het volkomen dat je dit denkt, maar het is toch veel te obvious als hij het zou zijn xd? Lijkt me wel heel makkelijk, alhoewel mensen kunnen ook weer denken 'Ja het is te obvious dat hij het is, daarom verwacht je dat hij het niet is. Daarom is hij een perfecte mol' xd.

Geweldig programma haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Lyst schreef:

Oja, iets wat ik best wel kut vind aan deze editie van WIDM zijn die briefjes van de mol buiten de opdrachten om waarbij de kandidaten zomaar geld uit de pot kunnen halen voor wat jokers ofzo, vind dat echt veel te makkelijk.


Idd, erg lame
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Of een hele goede mol. :corn:

Dat kan natuurlijk ook, maar als je kijkt hoeveel geld er tot nu toe in de pot zit, het is nog niet eens 1/4 van wat er in totaal in had kunnen zitten. Dat heeft dus ook een heleboel met de kandidaten zelf te maken. Als voorbeeld neem ik dat briefje van de laatste aflevering, ze betalen gewoon 750(!) euro voor twee jokers....daar kan ik zelf dus echt niet inkomen (en ja, daar zit minstens één kandidaat tussen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 12:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Henk-Jan schreef:
Lyst schreef:
Sinds 1 op vol op Zegers, wurmt zich te vaak in de belangrijke posities. Hij wist dondersgoed dat de tweede ook in de helikopter mocht. En dan in de tussenstukjes vertellen dat je voor de laatste plek ging, maar ondanks het wachten alsnog 2e bent geëindigd, yeah right. Hij wisselt ook te vaak van mol.

Ik schreeuw ook al vanaf aflevering 1 dat hij de mol is. Is als geintje en gok begonnen maar altijd leuk om stug vol te houden :D


Ik begrijp het volkomen dat je dit denkt, maar het is toch veel te obvious als hij het zou zijn xd? Lijkt me wel heel makkelijk, alhoewel mensen kunnen ook weer denken 'Ja het is te obvious dat hij het is, daarom verwacht je dat hij het niet is. Daarom is hij een perfecte mol' xd.

Geweldig programma haha

Zo obvious is het niet. Zoals hierboven wordt gezegd, hij weet ook heel vaak als kandidaat over te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Peperkoek schreef:
Of een hele goede mol. :corn:

Dat kan natuurlijk ook, maar als je kijkt hoeveel geld er tot nu toe in de pot zit, het is nog niet eens 1/4 van wat er in totaal in had kunnen zitten. Dat heeft dus ook een heleboel met de kandidaten zelf te maken. Als voorbeeld neem ik dat briefje van de laatste aflevering, ze betalen gewoon 750(!) euro voor twee jokers....daar kan ik zelf dus echt niet inkomen (en ja, daar zit minstens één kandidaat tussen :P)


750 eu weg voor 2 jokers zou ik zelf blindelings doen hoor, hoe groot is immers de kans dat je als kandidaat de winnaar niet wordt als je die jokers niet pakt? Aardig groot, en dan heb je niks meer aan de hoogte van de pot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht eerst dat Carolina de mol was. Nu is ze dus er uit. Ik zal haar niet missen, kon totaal geen hoogte van haar krijgen. Ik zet Rik op nummer 1 en Margriet op nummer twee. Chris vind ik een ontiegelijke baas en doet wel veel verdachte dingen. Toch is hij zo enthousiast en goedlachs dat ik in hem geen mol zie. Of dat is misschien een dekmantel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 16:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou als Marlijn daadwerkelijk alles op Rik heeft ingezet blijven er nog maar twee verdachten over. Of Martine heeft de test zo beroerd ingevuld dat Marlijn gewoon geluk heeft dat ze er nog in zit, maar dat lijkt me wel heel vergezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Margriet is de mol, 100%.
Lees dit maar na, alles klopt. https://wieisdemoltips.wordpress.com/20 ... -margriet/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lopen Chris en Rik nou zo opzichtig te mollen? Mijn gevoel zegt dat een van de twee het is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"De geschiedenis heeft geleerd dat degene die als eerste wat pakt er niks aan overhoudt". En hem dan zo hard pakken xd Rick baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 22:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jij liet je geen zand in de ogen strooien @ Margriet. Aanwijzing? :P

Anyway, zij zal het wel zijn. Rik zou echt heel lelijk zijn met al dat geld aftroggelen (is het sws maarja).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 13:43 
 

Nemesyz schreef:
Margriet is de mol, 100%.
Lees dit maar na, alles klopt. https://wieisdemoltips.wordpress.com/20 ... -margriet/

Doe dat effe als een spoiler in het wit de volgende keer :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015 ... kandidaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015/11/wie-is-de-mol-2016-dit-zijn-de-kandidaten

Ken zoals gewoonlijk weer bijna niemand xd Alleen Tim en die hockyer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:46 
 
Hardtraxxer

Waarom nou weer op zaterdag.. >.<
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic