Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Omdat? Heb je het hele stuk gelezen?

waarom zou ik hem anders delen?

Citaat:
op emotioneel niveau doet het mij niets. Helemaal niets. Ik heb geen seconde getreurd om de slachtoffers, ik ben niet geïnteresseerd in het onderzoek en de rechtszaak en ik sla de meeste berichtgeving over de MH17 over.


Achterlijk is niet het juiste woord, maar gewaagd vind ik het wel. Het is niet het één of het ander. Beide gevallen zijn zeer ernstig en je kan zo ook niet vergelijken met elkaar. Maar 'niet getreurd om de slachtoffers' vind ik een erg vreemde manier om je er over te uiten. Kan het niet zo goed verwoorden, maar vind het gewoon een raar artikel dat nergens voor nodig is.

Ze zegt dat het niet provocerend is, maar ze lokt er behoorlijk wat reacties mee uit als ik het zo zie op social media
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja ze zegt dat ze er zelfs ook niks van snapt, vrouwen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind het vrij eerlijk.

Ik moet eerlijk zijn dat het mij ook minder deed dan het verhaal omtrent Nouri. Dat ligt nou eenmaal aan de persoon e.d.

Ik sta er wel bij stil dat het enorm erg is voor slachtoffer en nabestaande. Maar het beweegt me emotioneel niet. Vaak is het gewoon hoe persoonlijker het is, hoe meer het je raakt. Bij MH17 was het voor mij meer een momentje van "Jemig, het zou je maar gebeuren".

En dat zegt zij hier nu vrij duidelijk. Het is niet helemaal politiek correct wat ze zegt, het is niet heel gefilterd. Maar ik waardeer iemand meer wanneer ze de waarheid over hun doen en laten spreken dan dat ze alles maar politiek correct neerzetten om zo zieltjes te winnen.

Aan de andere kant heb je mensen die jammeren dat het hun zo veel doet terwijl ze alleen aandacht willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ze spreekt over 298 mensen tegenover 1 persoon. Dat vind ik krom, want 298 mensen zijn ook allemaal individuen, net als Nouri 1 individu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
En ze spreekt over 298 mensen tegenover 1 persoon. Dat vind ik krom, want 298 mensen zijn ook allemaal individuen, net als Nouri 1 individu is.


Zoals bovengenoemd zijn 298 verhalen daarbij niet uitgebreid in het nieuws gekomen, waarbij Nouri en zijn familie en de hele situatie enorm gedetailleerd in het nieuws zijn gekomen.

Het is niet een juist iets misschien, maar het is wel hoe mensen denken. Dat is de menselijke natuur. Zij vertelt het gewoon vanuit dat perspectief. Mensen die het hardst roepen dat dit niet zo is die doen het alleen maar om zieltjes te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
klapstoel schreef:
En ze spreekt over 298 mensen tegenover 1 persoon. Dat vind ik krom, want 298 mensen zijn ook allemaal individuen, net als Nouri 1 individu is.


Zoals bovengenoemd zijn 298 verhalen daarbij niet uitgebreid in het nieuws gekomen, waarbij Nouri en zijn familie en de hele situatie enorm gedetailleerd in het nieuws zijn gekomen.

Het is niet een juist iets misschien, maar het is wel hoe mensen denken. Dat is de menselijke natuur. Zij vertelt het gewoon vanuit dat perspectief. Mensen die het hardst roepen dat dit niet zo is die doen het alleen maar om zieltjes te winnen.


Daar heb je wel een punt. Het is natuurlijk ook een column.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Kom er zojuist achter dat achter mijn bedrijfspand een bordeel staat xD Camilla privé , :lol: keuze uit 5 jonge dames voor nog geen 70 euro per half u.

Google het maar haha wtf


vraag me af hoeveel die vrouwen krijgen van die 70 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chester Bennington (Zanger van Linkin Park) is blijkbaar vandaag overleden, zou zichzelf van het leven beroofd hebben?

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/07/20/za ... n-a1567393
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Chester Bennington (Zanger van Linkin Park) is blijkbaar vandaag overleden, zou zichzelf van het leven beroofd hebben?

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/07/20/za ... n-a1567393

Damn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Koen schreef:
Chester Bennington (Zanger van Linkin Park) is blijkbaar vandaag overleden, zou zichzelf van het leven beroofd hebben?

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/07/20/za ... n-a1567393

Damn...


Wat zonde :oh: Zo jong...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is helaas echt zo, confirmed door Mike Shinoda
https://mobile.twitter.com/mikeshinoda/ ... 5190561793
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aw dit is kut om te lezen. Vroeger zoveel geluisterd :cry: RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De band waardoor ik rock/metal ben gaan luisteren. Heel groot deel van mijn jeugd geweest.

R.I.P. held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De band waardoor ik rock/metal ben gaan luisteren. Heel groot deel van mijn jeugd geweest.

R.I.P. held.

Dit

Weet nog wel dat ik helemaal los aan het gaan was op Road To Revolution (2007 volgens mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Aw dit is kut om te lezen. Vroeger zoveel geluisterd :cry: RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Aw dit is kut om te lezen. Vroeger zoveel geluisterd :cry: RIP


Dit inderdaad. Luister nog steeds best wel veel Linkin Park.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 23:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De band waardoor ik rock/metal ben gaan luisteren. Heel groot deel van mijn jeugd geweest.

R.I.P. held.

+1

Gelukkig in 2015 nog live kunnen zien, maar had het graag nog eens gedaan. Echt triest en totaal onverwacht ook, ze brachten nog nieuwe muziek uit en waren gewoon op tournee :( Een paar uur geleden hadden ze ook gewoon de nieuwe videoclip online gezet, dus voor iedereen om LP heen was het waarschijnlijk een totale verrassing net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze raakt me wel hoor, die tijd dat youtube alleen nog maar bestond uit DBZ en Naruto compilaties op de muziek van Linkin Park. Fucking Trunk die Frieza in 1000 stukjes hakt op de muziek van Papercut...

Maar oprecht, echt helemaal kapot geluisted vroeger, enorm triest :( Laat ook 5 kinderen achter ofzo las ik... (waaronder een tweeling van 5 jaar oud)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Deze raakt me wel hoor, die tijd dat youtube alleen nog maar bestond uit DBZ en Naruto compilaties op de muziek van Linkin Park. Fucking Trunk die Frieza in 1000 stukjes hakt op de muziek van Papercut...

Maar oprecht, echt helemaal kapot geluisted vroeger, enorm triest :( Laat ook 5 kinderen achter ofzo las ik... (waaronder een tweeling van 5 jaar oud)


6 Kinderen van 2 vrouwen waarvan indd een tweeling van 5 jaar oud. Te triest voor woorden dit, voor zowel familie, vrienden en natuurlijk Linkin Park en alles eromheen. Veel te jong, pas 41 jaar. :cry:

Op de een of andere manier kan ik het gewoon niet geloven, maar hij heeft al vaker pogingen gedaan en was al jarenlang depressief.
Blijkbaar was het vandaag ook de verjaardag van een goeie vriend Chris Cornell, die eerder ditjaar ook zelf uit het leven is gestapt.

- Why is everything so heavy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch zo vreemd hoe beroemde mensen en legendes toch zo vaak hun leven ruïneren door drank en drugs problemen. Nu begreep ik wel dat hij een heel slechte jeugd heeft gehad, zulke dingen kunnen wel goed meespelen om zo'n beslissing te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuws van LP idd... bleh


En de nieuwe JigSaw trailer... bah bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee Chester ongeloofelijk :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 07:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Toch zo vreemd hoe beroemde mensen en legendes toch zo vaak hun leven ruïneren door drank en drugs problemen. Nu begreep ik wel dat hij een heel slechte jeugd heeft gehad, zulke dingen kunnen wel goed meespelen om zo'n beslissing te nemen.


Het schijnt dus inderdaad dat het een drank en drugs probleem was, al las ik wel ergens dat dat juist aan het minderen was. Daarnaast speelde het feit dat hij is misbruikt in zijn jeugd (ik geloof ooit dat hij vertelde dat het hierbij om fysiek misbruik en verkrachting is gegaan). Dat verneukt je brein echt zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ad heeft er een heel artikel over, alleen weet ik niethoever het allemaal waar is, maar als je het leest best heftig zijn leven.
http://www.ad.nl/show/misbruik-stalking ... ~ae6d1958/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We zaten gisteren buiten, en 538 stond aan die (volgens mij) de tomorrowland main aan het streamen waren. Hoorde gewoon wat standaard house, en ineens kwam Born to die voorbij. Moest toch even 2x goed luisteren :lol:
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic